Bilecik MYÖ
-
ben de 6 sene bozüyükte kaldım..(arada bi giderimine ) dogrudur sosyal aktivitesi yoktur ama yinede güzel yerler arkadaşlar :)piknik yerleri var bayaa tüm ilçelerine gittim bozüyük en büyük yer ancak bilecik'i il yapmışlar bu yüzden bozüyük insanı bilecigi sevmez ne zaman bozüyük-bilecik maçı olsa hep kavga çıkar :D
-
ya bozüyükten, bursa-ankara yolu geçmese bişey olmazdı bence. :)
Bu arada bayağı bilen varmış ya ben bilecikteyim filan dediğimde ''aa orası neresi'' diyenler oluyodu da :)) -
simsiyah bunu yazdı:
-----------------------------
ya bozüyükten, bursa-ankara yolu geçmese bişey olmazdı bence. :)
Bu arada bayağı bilen varmış ya ben bilecikteyim filan dediğimde ''aa orası neresi'' diyenler oluyodu da :))
-----------------------------
harbi birader amma bileni varmış Bilecik'in...
Bilecik turu yapalım anasını satayım :D -
ben dpu bilecik iibf de okudum
hayatımın en boktan 4 yılıydı
Toplam Hit: 2077 Toplam Mesaj: 15
