Bilecik MYÖ

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    tomannie
    tomannie's avatar
    Kayıt Tarihi: 16/Haziran/2006
    Erkek
    ben de 6 sene bozüyükte kaldım..(arada bi giderimine ) dogrudur sosyal aktivitesi yoktur ama yinede güzel yerler arkadaşlar :)piknik yerleri var bayaa  tüm ilçelerine gittim bozüyük en büyük yer ancak bilecik'i il yapmışlar bu yüzden bozüyük insanı bilecigi sevmez ne zaman bozüyük-bilecik maçı olsa hep kavga çıkar :D

    ümidin kaybolması özgürlük demekti
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    tbbsg.
    agrilion
    agrilion's avatar
    Kayıt Tarihi: 26/Ağustos/2005
    Erkek
    ya bozüyükten, bursa-ankara yolu geçmese bişey olmazdı bence. :)
    Bu arada bayağı bilen varmış ya ben bilecikteyim filan dediğimde ''aa orası neresi'' diyenler oluyodu da :))

    Ben Kapitalizmim ve bankacılar benim evlatlarım.
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    MaviGozluDev
    MaviGozluDev's avatar
    Kayıt Tarihi: 05/Eylül/2005
    Erkek
    simsiyah bunu yazdı:
    -----------------------------
    ya bozüyükten, bursa-ankara yolu geçmese bişey olmazdı bence. :)
    Bu arada bayağı bilen varmış ya ben bilecikteyim filan dediğimde ''aa orası neresi'' diyenler oluyodu da :))
    -----------------------------
    harbi birader amma bileni varmış Bilecik'in...
    Bilecik turu yapalım anasını satayım :D

    .
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    umit
    umit's avatar
    Kayıt Tarihi: 23/Mayıs/2007
    Erkek

    ben dpu bilecik iibf de okudum

    hayatımın en boktan 4 yılıydı

     


    le le le sakine
Toplam Hit: 2077 Toplam Mesaj: 15