Bilgiakisi.Com Fikirleriniz ?
-
Hayırlı pazarlar
2 -3 ay önce açtığım teknoloji portalına yakın ama daha çok haber paylaşım portalı gibi bir site yapıyorum
hatta şuan son şekillerini verdim.
sizlerden tek istediğim kusurlu ve ya göze batan bir yerini gördüğünüzde bana iletmeniz.
-
tema çok kötü hocam
-
header sadece index linkinden mi ibaret yoksa bende mi açılmadı? yoksa eğer sitenin renklerine uygun sade bir şey çok tatlı olabilir..
soldaki youtube/facebook olayı güzel lakin biraz fazla kocaman sanki.. ama kötü olmamış, alışkın olmadığımız büyüklükte olduğundan azıcık garip geldi sadece (:
-
DeaD_BY bunu yazdı:
-----------------------------tema çok kötü hocam
----------------------------- -
teman hem kötü hemde dağınık
ayrıca domainin içinde en sonra 3 tane türkçe karakter var ki yazılmayı ve akılda tutlmayı zorlaştırıyor.
favicon danda joomla iconunu kaldır çok göze batıyo nedense
-
favicon iconu nasıl kaldıracağımı bilmiyorum
http://www.yootheme.com/demo/joomla/revista kullanmakta olduğum tema
ayrıca tema neden kötüymüş onuda açıklarlarsa soldaki olayda
arkadaşım bulmuş o modülü hpoşuma gitti ondan kullanıyorum
-
tema berbat olmus onune her gelen sıte acıyor enterasan
-
hobi icabı açtım
-
hocam çok karışık duruyor ya göz yoruyor daha sade bişi iyi olur ..
-
hayırlısı olsun hocam joomla ile kunena forum olayı nasıl problem yaşatıyo mu bağlantı problem yaşatabiliyor mu bilgi almak istedim birde lisans ücreti var mı ?
-
hipokondriyak bunu yazdı:
-----------------------------tema berbat olmus onune her gelen sıte acıyor enterasan
-----------------------------tema düzelirse bişi kalmaz hocam.domain de güzel.
güzel tema + sağlam içerikle iyi bi site olur
