Bilgisayar 0 Sesle Çalışsın?
-
şimdi arkadaşım anladığım kadarıyla sen bilgisayarının kapalı rolü yapıp normal açıkmış gibi davranmasını istiyosun ve fanlarda ses çıkardığı için tüm ambiyans :p kayboluyor ki haklısın o yüzdende cahalca düşünüp fanları durdurmayı istemişindir bi de şunları dene :
şimcik bilgisayarı bekleme moduna al ben denemedim ama belki bi ihtimal uygulamalar hala işlevlerini yerine getirir bakarsın
bi olasılıkta bi şekilde düşük güç tüketimi ile güç kaynağının fanınnın çalışmasını önle belki işlev kısıtlamasına gidersen işlemciyede pasif soğutucusu yeter geriye varsa ekran kartı fanı kalır o da zaten monitörün açılmayacağını var sayarsak çalışmasın şimdi asıl sorun bunları nasıl yapacan bunlarn cevaplarını ara bence sen
-
grey-cells bunu yazdı:
-----------------------------underzero bunu yazdı:
-----------------------------
grey e kalsa geceden camasir suyuna bastir diyecek :)
-----------------------------valla şart bi görsen klavyeyi bozuldu yani şeftali suyu dökersem normalmiş bozulması
mesela shifttlerim çalışmıyo sağdaki türkçe karekterlerimi yiyo, soldaki oturumu kapatıyo vb vb
kasanın içindede toz yumakları olmuş artık toplasam kirli pamuk diye satarım yada aseton döker ojelerimi çıkarırım .f
konu dışı yazdm kusura bakma konu sahibi arkadaşım
-----------------------------
camasir sunuya bas geceden, sabahda bol su ile yika hicbirseyi kalmaz
-
aboowwwww sakın denemeyin la azdaha yakıyodum işlenciyi deli ısnmş :)) ilk ısınmıyo sandım bi yemek yedim geldim asus probe dellenmiş
-
olm sen maynahmısın fansız cıbıldak işlemcimi çalıştırılır
-
cok soguk soguk hava deposu gibi bir yere koyarsan bakinayı olabilir :D
-
grey-cells bunu yazdı:
-----------------------------underzero bunu yazdı:
-----------------------------
grey e kalsa geceden camasir suyuna bastir diyecek :)
-----------------------------valla şart bi görsen klavyeyi bozuldu yani şeftali suyu dökersem normalmiş bozulması
mesela shifttlerim çalışmıyo sağdaki türkçe karekterlerimi yiyo, soldaki oturumu kapatıyo vb vb
kasanın içindede toz yumakları olmuş artık toplasam kirli pamuk diye satarım yada aseton döker ojelerimi çıkarırım .f
konu dışı yazdm kusura bakma konu sahibi arkadaşım
-----------------------------pakaslı
-
walla BenCe önemli olan pc nin perfonmansı ve ısısı:D Ses olayına çözüm olarakda kulaklık takıyorum:D çünkü ısınma yüzünden bir çok pc parçam niyazi olmusdu:(
-
fanı çıkartınca anakart hemen yanmaz öyle !!
Velhasıl,fazla uzun süre fansız çalıştırman tavsie edilmez.Şu sıralar havalar zaten soğuk (en azından yurdun büyük kesiminde) ondan eğer işlemciyi fazla yormayacak şeyler yaparsan yarım-bir saat fansız çalışmasının anakart yakacağını hiiiiç sanmam.Yok ama Resident evil oynucam dersen sen o işi unut,bu kadar kısa süreli sessizlikte ne senin işini görür ne beni sana verdiğim cevap konusunda tatmin eder.Under hojanın dediği fanlar (zalman) piyasadaki en ucuz,sessiz fanlardır.Pahalılarıda var tabi ama çoğu bütçeye uygundur,kullanıcı dostudur :P Al bunlardan bidane sende rahat bende rahat hodja.. -
kuLaklık takabilirsin bölece sesi duyamazsın veya bnm gibi.. sistemi 20 metre ötene kurup bu sorundan kurtulabilirsin.(uzatma kabloları felan)olmadı yağın içinde sistemi calıstırırsan bu sorundan sadece bu sorundan kurtulabilirsin.!
-
Bi videoda tam hatırlamıyorum Kasayı tamamen su sızdırmaz yapıp Motor yağı ile dolduruyorlar, ne incelikte yağ bilemiyorum.Yağ iletken olmadığı için parçalara zarar vermiyormuşbi HDD ile Cd rom sorun olmuş tu sanırım ..Makine 50 derecemi 70 derecemi ne de sabitleniyormuş..Ama o yağı soğutuyorlarmı soğutmuyorlarmı bilemiyorum..
