folder Tahribat.com Forumları
linefolder Donanım & Driver
linefolder Bilgisayar 0 Sesle Çalışsın?



Bilgisayar 0 Sesle Çalışsın?

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    yawuz
    yawuz's avatar
    Kayıt Tarihi: 17/Temmuz/2005
    Erkek

    şimdi arkadaşım anladığım kadarıyla sen bilgisayarının kapalı rolü yapıp normal açıkmış gibi davranmasını istiyosun ve fanlarda ses çıkardığı için tüm ambiyans :p kayboluyor ki haklısın o yüzdende cahalca düşünüp fanları durdurmayı istemişindir bi de şunları dene :

    şimcik bilgisayarı bekleme moduna al ben denemedim ama belki bi ihtimal uygulamalar hala işlevlerini yerine getirir bakarsın

    bi olasılıkta bi şekilde düşük güç tüketimi ile güç kaynağının fanınnın çalışmasını önle belki işlev kısıtlamasına gidersen işlemciyede pasif soğutucusu yeter geriye varsa ekran kartı fanı kalır o da zaten monitörün açılmayacağını var sayarsak çalışmasın şimdi asıl sorun bunları nasıl yapacan bunlarn cevaplarını ara bence sen


    tahribat.com a can feda
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Çömez
    underzero
    underzero's avatar
    Üstün Hizmet Madalyası
    Kayıt Tarihi: 20/Ocak/2003
    Erkek
    grey-cells bunu yazdı:
    -----------------------------

    underzero bunu yazdı:
    -----------------------------
    grey e kalsa geceden camasir suyuna bastir diyecek :)
    -----------------------------

    valla şart bi görsen klavyeyi bozuldu yani şeftali suyu dökersem normalmiş bozulması

    mesela shifttlerim çalışmıyo sağdaki türkçe karekterlerimi yiyo, soldaki oturumu kapatıyo vb vb

    kasanın içindede toz yumakları olmuş artık toplasam kirli pamuk diye satarım yada aseton döker ojelerimi çıkarırım .f

    konu dışı yazdm kusura bakma konu sahibi arkadaşım

    -----------------------------

    camasir sunuya bas geceden, sabahda bol su ile yika hicbirseyi kalmaz      


    pist bak bi ! - Ban Golu Canavari
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    black_lord
    black_lord's avatar
    Kayıt Tarihi: 03/Temmuz/2007
    Erkek
    aboowwwww sakın denemeyin la azdaha yakıyodum işlenciyi deli ısnmş :)) ilk ısınmıyo sandım bi yemek yedim geldim asus probe dellenmiş
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    yawuz
    yawuz's avatar
    Kayıt Tarihi: 17/Temmuz/2005
    Erkek
    olm sen maynahmısın fansız cıbıldak işlemcimi çalıştırılır

    tahribat.com a can feda
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    nukeshore
    nukeshore's avatar
    Banlanmış Üye
    Kayıt Tarihi: 13/Ocak/2003
    Erkek

    cok soguk soguk hava deposu gibi bir yere koyarsan bakinayı olabilir :D


    011011100111010101101011011001010111001101101000011011110111001001100101
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    ibosoft
    ibosoft's avatar
    Banlanmış Üye
    Kayıt Tarihi: 24/Ağustos/2005
    Erkek
    grey-cells bunu yazdı:
    -----------------------------

    underzero bunu yazdı:
    -----------------------------
    grey e kalsa geceden camasir suyuna bastir diyecek :)
    -----------------------------

    valla şart bi görsen klavyeyi bozuldu yani şeftali suyu dökersem normalmiş bozulması

    mesela shifttlerim çalışmıyo sağdaki türkçe karekterlerimi yiyo, soldaki oturumu kapatıyo vb vb

    kasanın içindede toz yumakları olmuş artık toplasam kirli pamuk diye satarım yada aseton döker ojelerimi çıkarırım .f

    konu dışı yazdm kusura bakma konu sahibi arkadaşım


    -----------------------------

    pakaslı 


    dizi dizi incisin danalıkta birincisin
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    ZaYGo
    ZaYGo's avatar
    Kayıt Tarihi: 10/Haziran/2007
    Erkek
    walla BenCe önemli olan pc nin perfonmansı ve ısısı:D Ses olayına çözüm olarakda kulaklık takıyorum:D çünkü ısınma yüzünden bir çok pc parçam niyazi olmusdu:(

    Bilgisayar Yazılım & Donanım
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Nikoteen
    Nikoteen's avatar
    Kayıt Tarihi: 31/Temmuz/2005
    Erkek

    fanı çıkartınca anakart hemen yanmaz öyle !!

    Velhasıl,fazla uzun süre fansız çalıştırman tavsie edilmez.Şu sıralar havalar zaten soğuk (en azından yurdun büyük kesiminde) ondan eğer işlemciyi fazla yormayacak şeyler yaparsan yarım-bir saat fansız çalışmasının anakart yakacağını hiiiiç sanmam.Yok ama Resident evil oynucam dersen sen o işi unut,bu kadar kısa süreli sessizlikte ne senin işini görür ne beni sana verdiğim cevap konusunda tatmin eder.Under hojanın dediği fanlar (zalman) piyasadaki en ucuz,sessiz fanlardır.Pahalılarıda var tabi ama çoğu bütçeye uygundur,kullanıcı dostudur :P Al bunlardan bidane sende rahat bende rahat hodja..


    Troubles'll come & they'll pass
  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    lekton
    lekton's avatar
    Kayıt Tarihi: 01/Ekim/2005
    Erkek
    kuLaklık takabilirsin bölece sesi duyamazsın veya bnm gibi.. sistemi 20 metre ötene kurup  bu sorundan kurtulabilirsin.(uzatma kabloları felan)olmadı yağın içinde sistemi calıstırırsan bu sorundan sadece bu sorundan kurtulabilirsin.!

    Dikkat: Hazine Ceyhan ırmağının kıyısında iki köprü arasında... kuru ağacın Dibinde...
  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    kaanabak
    kaanabak's avatar
    Bilgi/Destek Madalyası
    Kayıt Tarihi: 22/Eylül/2005
    Erkek
    Bi videoda tam hatırlamıyorum Kasayı tamamen su sızdırmaz yapıp Motor yağı ile dolduruyorlar, ne incelikte yağ bilemiyorum.Yağ iletken olmadığı için parçalara zarar vermiyormuşbi HDD ile Cd rom sorun olmuş tu sanırım  ..Makine 50 derecemi 70 derecemi ne de sabitleniyormuş..Ama o yağı soğutuyorlarmı soğutmuyorlarmı bilemiyorum..

    "Less is More"
Toplam Hit: 3553 Toplam Mesaj: 22