folder Tahribat.com Forumları
linefolder Donanım & Driver
linefolder Bilgisayar Asiri İsinmasi ( Yardim )



Bilgisayar Asiri İsinmasi ( Yardim )

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    HoLyCat
    HoLyCat's avatar
    Kayıt Tarihi: 03/Ekim/2009
    Erkek

    S.a Arkadaşlar Bi Bilgisayar topladim 3 ay Sonra Sorun Cikardi

    Cikardigi Sorunlar :

    Bütün parcalar Asiri Derecede isiniyordu Servis e yolladim Anakart ,işlemci , ekrankartı, optik sürücü, psu ,Ramler Hepsi Degişti Sifir larini yolladilar

    Suan Yine Ayni Sorun Var En Basiti Bir oyun Oynadigim Zaman Asiri isinma oluyor Parcalarda Oyunu kapattıgım Zaman 15 20 Dk. icinde Eski Haline Dönüyor ..

    Acaba Donanımda Bir uyuşmazlıkmı Var

    Yada Bios dan Güc Ayarimi var Bu Konuda Hiç Bir Bilgim Yok .. Asiri Derecede Canimi Sıkmaya Basladi .

    Bu Konuda Bilgili olan Bilgisi Deneyimi Olan Arkadaşlar Varsa Yardimci olurlarsa Sevinirim...

     

    pc ozellikleri :

    CPU Türü    QuadCore AMD Phenom II X4 945

    Anakart Adı    Gigabyte GA-MA785GM-US2H  (2 PCI, 1 PCI-E x1, 1 PCI-E x16, 4 DDR2 DIMM, Audio, Video, Gigabit LAN, IEEE-1394)

    Anakart Çipseti    AMD 785G, AMD K10

    DIMM1: Kingston 2G-UDIMM    2 GB DDR2-800 DDR2 SDRAM  (5-5-5-18 @ 400 MHz)  (4-4-4-12 @ 266 MHz)  (3-3-3-9 @ 200 MHz)

    DIMM4: Kingston 2G-UDIMM    2 GB DDR2-800 DDR2 SDRAM  (5-5-5-18 @ 400 MHz)  (4-4-4-12 @ 266 MHz)  (3-3-3-9 @ 200 MHz)

    BIOS Türü    Award Modular (05/17/10)

    Görüntü Bağdaştırıcısı    NVIDIA GeForce GTS 250  (1024 MB)

     


    🆃🅰🅷🆁🅸🅱🅰🆃.🅲🅾🅼
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    HoLyCat
    HoLyCat's avatar
    Kayıt Tarihi: 03/Ekim/2009
    Erkek

    Burayi Alayim Resim + İstenen Bilgiler için.


    🆃🅰🅷🆁🅸🅱🅰🆃.🅲🅾🅼
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    DeepHouse
    DeepHouse's avatar
    Kayıt Tarihi: 09/Ocak/2009
    Erkek

    pc işinden cok süper anlamam ama ekran kartını ati marka bi ekran kartıyla bi 2 günlüğünebi denesene aynı sorunlakarsılasıo musun yada anakartının onboardunda bi seyler yapmayı dene ve tüm oyunlardamı ısınıo yoksa sdece 1 oyundamı ısınıo ona falan bi bak bakalım amd ile ati inter ile nvidia bu böledir diebilirim ben sende bi deneyeblirsin gece gece fikir verdim işte:W


    Bu işler zordur, özveri ister; hatta özveriden fazlasını, ruhunu ister...
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    HoLyCat
    HoLyCat's avatar
    Kayıt Tarihi: 03/Ekim/2009
    Erkek

    the_behulder bunu yazdı:
    -----------------------------

    pc işinden cok süper anlamam ama ekran kartını ati marka bi ekran kartıyla bi 2 günlüğünebi denesene aynı sorunlakarsılasıo musun yada anakartının onboardunda bi seyler yapmayı dene ve tüm oyunlardamı ısınıo yoksa sdece 1 oyundamı ısınıo ona falan bi bak bakalım amd ile ati inter ile nvidia bu böledir diebilirim ben sende bi deneyeblirsin gece gece fikir verdim işte:W


    -----------------------------

    ati 4850 vardi Garantiye gonderdim Yerine  NVIDIA GeForce GTS 250 

    Yolladilar Yine Ayni Sorun. Devam ediyor . Iynadigim Oyunlar Blur - Crysis - Gibi oyunlar. Yaklasık 10 15 dk. oynadigim zaman PSU Dahil olmak üzere optik sürücüde dahil Bütün parcalar isiniyor.

    not : Bütün parcalar 0 dır işlemci macunu falan Hepsi var  Bütün Fanlarda Calışıyor  + 2 tane Fan var kasada Egsoz Fanı + normal kasa kapagındaki Fan ..

    PSU Fanıda Calışıyor.


    🆃🅰🅷🆁🅸🅱🅰🆃.🅲🅾🅼
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    DeepHouse
    DeepHouse's avatar
    Kayıt Tarihi: 09/Ocak/2009
    Erkek

    abi ozaman aklıma güc kaynagı gelio benim ya :S senin prizden cıkan elektrigi bi ölcesene:S yok sen ölcme bilmiosan ha :Dsonra gece gece kızarmıs tavuk olursun:D senin pci alıp arkdasının evinde bi dene bide baska gelmio dai aklıma bi sey cok mantıksız bisey bu  nie diecklerdir amk tüm- parcalar yenilenmiş:s  dimiama bu sefer sorun sende bence prizinebi bak ama amk prizden gelen elektrik .... olabişlir ya elektronik amk olmaz die bi sey olmaz powereda  bi bak sana zahmet sana


    Bu işler zordur, özveri ister; hatta özveriden fazlasını, ruhunu ister...
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    HoLyCat
    HoLyCat's avatar
    Kayıt Tarihi: 03/Ekim/2009
    Erkek

    the_behulder bunu yazdı:
    -----------------------------

    abi ozaman aklıma güc kaynagı gelio benim ya :S senin prizden cıkan elektrigi bi ölcesene:S yok sen ölcme bilmiosan ha :Dsonra gece gece kızarmıs tavuk olursun:D senin pci alıp arkdasının evinde bi dene bide baska gelmio dai aklıma bi sey cok mantıksız bisey bu  nie diecklerdir amk tüm- parcalar yenilenmiş:s  dimiama bu sefer sorun sende bence prizinebi bak ama amk prizden gelen elektrik .... olabişlir ya elektronik amk olmaz die bi sey olmaz powereda  bi bak sana zahmet sana


    -----------------------------

    PSU 650 Watt Cooler master :) oda yenilendi ..

    uzatma Kablo kullanıyorum 5 Li priz ondan olabilirmi :S


    🆃🅰🅷🆁🅸🅱🅰🆃.🅲🅾🅼
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    DeepHouse
    DeepHouse's avatar
    Kayıt Tarihi: 09/Ocak/2009
    Erkek

    ya olmaz die bi sey yokki olur mu olur senin suanda pcniin arıza cıkartması mantık dısı pc de mantık cihazıdır elektrige bi bak gitiçeribi yere tak aklıma bi o gelio olmadı getir bzim servise bi arıza tesbiti falan yapiyim ne diyim çözeris herhalde:S


    Bu işler zordur, özveri ister; hatta özveriden fazlasını, ruhunu ister...
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Jubei
    Jubei's avatar
    Banlanmış Üye
    Kayıt Tarihi: 09/Mart/2008
    Erkek

    Everest programında bilgisayar/algılayıcı bölümündeki sıcaklık değerleri nedir ? işlemci ? anakart ? ekran kartı ? harddisk ?

    Resim koyabilirmisin buraya ? 

    Ayrıca kasan nedir Marka ve Model olarak ? 

  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Focal
    Focal's avatar
    Kayıt Tarihi: 15/Haziran/2006
    Erkek

    Kasa kapalı alandamı duruyor? ayrıca hava sürkülasyonu nasıl ?

  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    HoLyCat
    HoLyCat's avatar
    Kayıt Tarihi: 03/Ekim/2009
    Erkek

    Jubei bunu yazdı:
    -----------------------------

    Everest programında bilgisayar/algılayıcı bölümündeki sıcaklık değerleri nedir ? işlemci ? anakart ? ekran kartı ? harddisk ?

    Resim koyabilirmisin buraya ? 

    Ayrıca kasan nedir Marka ve Model olarak ? 


    -----------------------------

    not : kasanın PSU Degiştirildi 650 W. lik psu ile . algilayicidaki resim pc yeni acildi 15 20 dk sonra sicaklık degerleri 55- 60 a cıkıyor bütün fanlar calışıyor.

    @Focal  kasa nın 4 bir yani açık Yerden yuksekte duruyor ..


    🆃🅰🅷🆁🅸🅱🅰🆃.🅲🅾🅼
  11. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    aLman
    aLman's avatar
    Banlanmış Üye
    Kayıt Tarihi: 02/Aralık/2007
    Erkek

    işlemcinin üstümde stok fanmı var hocam

Toplam Hit: 3778 Toplam Mesaj: 30