folder Tahribat.com Forumları
linefolder Donanım & Driver
linefolder Bilgisayar Çalışıyor, Görüntü Yok



Bilgisayar Çalışıyor, Görüntü Yok

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Kız Babası
    kuytul
    kuytul's avatar
    Kayıt Tarihi: 08/Eylül/2005
    Erkek

    Arkadaşlar bir senedir kasayı temizlememiştim, açtım temizledim iyice parçaları çıkarmadım sadece fanın birini çıkardım temizledim geri taktım. Sonrasında fişini kabloları yerine taktım çalıştırmak için düğmesine bastım bilgisayar çalıştı, fakat monitör de çalışmasına rağmen görüntü gelmiyor. Kasanın yan kapakları açtım öyle çalıştırdım. Fanlar dönüyor bi sorun yok gibi ama gene görüntü yok. Bilgisayar açılırken başta  yazılar dökülürken "dıt" sesi geliyor ya o gelmiyor işte. birkaç kere denedim. Resete birkaç kez bastıktan sonra oldu. Dün gece açtım nettee dolaştım oyun oynadım kapadım. Bu sabah bilgisayarı açınca yine görüntü yok. bilgisayarı açarken o "dıt" sesi gelmiyordu. 5-6 defa denedim resete kuvetlice basınca bu sefer "dıt" sesi geldi ve açıldı. O dıt sesi sabit diski okumasıyla ilgili sanırım ya da yanlış biliyorum. Ne yapacağımı şaşırdım.

    Bu durum neyle ilgili olabilir arkadaşlar?
    Bilgisayar açıkken öğreneyim de, belki kapattıktan sonra tekrar açamayabilirim :)


    instagram.com/yks.rehberlik >> YKS Rehberlik ve Eğitim Koçluğu için takipte kalın ;)
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    ertan
    ertan's avatar
    Kayıt Tarihi: 21/Temmuz/2005
    Erkek

    parçalarından birini iyi otutturamamış olabilirsin hoca.. yada monitör kablonda sorun olabilir.. bi de ramine bak aşırı ısınıyor mu?


    Bundan sonra sadece insan olanlarla muhattap olacağım.. Ona göre karşıma gelin...
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Kız Babası
    kuytul
    kuytul's avatar
    Kayıt Tarihi: 08/Eylül/2005
    Erkek

    Monitörden olduğunu sanmıyorum kablolar sağlam duruyor. Bir de sadece ortada duran fanı çıkarıp sildim. 4 tane vidası var zaten vidaladım duruyor. ramin de ısındığını nasıl anlayacam. Zaten şu anda iki yanı açık bilgisayarın kapaksız belki ısı için faydası olur diye düşündüm.


    instagram.com/yks.rehberlik >> YKS Rehberlik ve Eğitim Koçluğu için takipte kalın ;)
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    ertan
    ertan's avatar
    Kayıt Tarihi: 21/Temmuz/2005
    Erkek

    hoca parçaları sök ve tekrar tak.. sıkı taktığına emin ol.. (dikkat et kırmayasın)

    ayrıca ram e elnle dokunarak ısınıp ısınmadığını anlarsın :)


    Bundan sonra sadece insan olanlarla muhattap olacağım.. Ona göre karşıma gelin...
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    UmutxTR
    UmutxTR's avatar
    Kayıt Tarihi: 29/Mayıs/2007
    Erkek

    Şimdi 2 ihtimal var;

    1. bazen ramlarda statik elektrik birikmesi oluşuyor, kasa normal çalışıyor fakat görüntü gelemeyebiliyor, bu tür durumlarda kasanın güç kablosunu çıkartıyoruz ve bir süre bekleyip  geri takıyoruz ve pc mizi açıyoruz..


    2.Bu çok az rastlanan düşük bir ihtimal ama bahsetmekte fayda var; bios pili bitmiş ya da bitmek üzere olabilir pili yerinden çıkarıp; biraz bekledikten sonra tekrar takıyoruz, çalışmazsa yeni pil ile değiştiriyoruz..


    Tbt Haftanın Sözü LynXMaSTeR; Bu cep numaralarını arayıp ben sizin hattınızı almak istiyorum, bana devredin, masrafları benden, üzerine de 100 lira vercem deyim belki satarlar.
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Kız Babası
    kuytul
    kuytul's avatar
    Kayıt Tarihi: 08/Eylül/2005
    Erkek

    ertan donanımdan anladığım yok parçalara dokunmuyorum özellikle çıkartırım çıkartmasına da takarken bok ederim büyük ihtimal böyle iyi gene :) Ram de ısınmamıştı sanırım ama çalışırken dokunmadım tabi :)

    umutcum senin taktikleri de denerim açılmazsa :)


    instagram.com/yks.rehberlik >> YKS Rehberlik ve Eğitim Koçluğu için takipte kalın ;)
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    ertan
    ertan's avatar
    Kayıt Tarihi: 21/Temmuz/2005
    Erkek

    hoca donanım bilmene pek gerek yok zaten :) sökülebilen parçaları söküp takacaksın.. zaten girişi tek yönlüdür ikinci bir ihtimali olmaz.. :)

    en azından parçaları biraz ittir yuvaya girsinler...


    Bundan sonra sadece insan olanlarla muhattap olacağım.. Ona göre karşıma gelin...
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Kız Babası
    kuytul
    kuytul's avatar
    Kayıt Tarihi: 08/Eylül/2005
    Erkek

    ertan bunu yazdı:
    -----------------------------

    hoca donanım bilmene pek gerek yok zaten :) sökülebilen parçaları söküp takacaksın.. zaten girişi tek yönlüdür ikinci bir ihtimali olmaz.. :)

    en azından parçaları biraz ittir yuvaya girsinler...


    -----------------------------


    parçaları ittirmek mantıklı geldi, bunu yapacam sağolasın :)


    instagram.com/yks.rehberlik >> YKS Rehberlik ve Eğitim Koçluğu için takipte kalın ;)
  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    totalvoltage
    totalvoltage's avatar
    Kayıt Tarihi: 30/Temmuz/2005
    Erkek

    söküp takarken parçaları ekran kartına zarar vermiş olabilirsin.bilgisayar çalışıyor demişsin o açılış esnasında numluck tuşlarını falan yokla cevap verirlerse anakartta sorun yoktur.aradaşından bi yerden bi ekran kartı bulup öyle dene.Tabii kaplo olayına girmiyorum onları denemişindir :D

  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    MbK
    MbK's avatar
    Kayıt Tarihi: 14/Haziran/2006
    Erkek

    adım gibi eminim ramler ipnelik yapıyo :) aynısı başıma geldi çünkü yaptım ama ben :B

    jumper ayarlarını falan bozmadın umarım bu arada :|


    Çok özel kadınlar tanıdım. Bana hayatı onlar tanıttılar...
  11. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    AciyaGulmek
    AciyaGulmek's avatar
    Kayıt Tarihi: 19/Mayıs/2008
    Erkek

    bu sorunu ben çok yaşadım şimdi kardeş direk elini kasaya daldır ramlere yit korkma sonra işlemcii biraz yit kabloları iyice yerine sok sonra hallolur


    De Get Yalan Dünya...
Toplam Hit: 4188 Toplam Mesaj: 16