Bilgisayar Hizlandirma, Optimize, Performans - Tek Baslik
-
FOXXLY bunu yazdı:
-----------------------------HolyOne bunu yazdı:
-----------------------------
XP li diskinize format atıp 2003 server kurun yeterli :)
-----------------------------şeyh 2003 server çok kötü yaf . 2 saatte anca açılıyo :| o açılıştaki zıpçıklar hele çok bekletiyor
-----------------------------server 2003 normal özellikli bir bilgisayarda ağır çalışır.eğer server 2003 kurup bilgi edinmek ögrenmek istiyorsanız Microsoft Virtual PC İle Sanal İşletim Sistemi kurabilirsiniz.normal windowsun üzerinde çalışır.
kurulumu:
cd okuyucusuna w.server 2003 cd sini takın
Virtual PC yazılımını indirp çalıştırın, normal program yükler gibi yükleyin.
günlük kullandıgınız windows açıkken diğerinide kullanabilirsiniz.
Toplam Hit: 5163 Toplam Mesaj: 22
