Bilgisayar Programcılığı (Önerileriniz)
-
s.a hacılar malum sınavdan çıktık tercih zamanı
bilgisayar programcılığı hakkında engin bilginize ihtiyacım var
iş imkanları, gelecekteki yeri
okurken ki zorlukları veya kolaylıkları
üniversite önemli mi bu konuda
bi yardım ederseniz sevinirim....
ha bir de internette birazcık olsun araştırmam oldu
genelde iyi şeyler söylüyorlardı....
-
elektronik derim ben. diploması bilgisayar programcılığından daha değerlidir.
-
bu tercihlerin ayın kaçında son ?
-
Dos_Attach bunu yazdı:
-----------------------------
elektronik derim ben. diploması bilgisayar programcılığından daha değerlidir.
-----------------------------hmm... iş imkanı nasıl elektroniğin peki
gelecek için sıkıntılı bir süreç yaşayabilir miyim _?
-
ArmadA bunu yazdı:
-----------------------------
bu tercihlerin ayın kaçında son ?
-----------------------------bu ayın beşinde cuma günü son...
-
tercih yaptıktan sonra para mara yatırıyormuyuz gene ?
klavuz nerde lan bu arada :S
-
bilgisyar mühendisliği > bilgisayar programcılığı. her zaman daha çok çalışır, daha çok başarılı olur, daha çok ezilirsin.
-
TeRRoR bunu yazdı:
-----------------------------
bilgisyar mühendisliği > bilgisayar programcılığı. her zaman daha çok çalışır, daha çok başarılı olur, daha çok ezilirsin.
-----------------------------şimdi bilgisayar mühendisliğine puanım yetmiyor
bi de ikinci yılım dershane öğrenciliğinden bıktım
kapak atmak istiyom ünv. ve bilgisayarlar ilgili olmalı
-
Ankara Üniversitesi - Bilgisayar Programcılığı okuyorum..
Mutluyum <3 :D
-
ben daha lise 3 teyim bilişim teknolojileri okuyorum ama üniversitede bilgisayar düşünmüyorum .
etrafta çok çok iyi programcılar var .
bilgisayarcıda çok .
güzel meslek ama bu zamanda bilgisayarcı olabilmek için programlama vs. çok kasmak lazım . . etraftan farkın olması lazım . güzel bi yere kapak attığın zaman süper bi meslek yalan yok . yalnız her zaman ileri düşünceli görüşlü olmak gerek . .
kısacası hep farkın olması lazım piyasaya hep farklı yönden girmeye çalışması lazım insanın projeler vs.
üniversitede malum insanın tamamen hayatının şekillendiği yer herşeyi göze alabiliyosan çevren (iş imkanlarında torpilin varsa) hayırlısı olsun hocam GÜZEL MESLEK :) ölmeyen bi sektör.
-
Dos_Attach bunu yazdı:
-----------------------------
elektronik derim ben. diploması bilgisayar programcılığından daha değerlidir.
-----------------------------kesinlikle
