folder Tahribat.com Forumları
linefolder Genel
linefolder Bilgisayar Programcılığı (Önerileriniz)



Bilgisayar Programcılığı (Önerileriniz)

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    QnX
    QnX's avatar
    Kayıt Tarihi: 14/Ocak/2010
    Erkek

    s.a hacılar malum sınavdan çıktık tercih zamanı

    bilgisayar programcılığı hakkında engin bilginize ihtiyacım var

    iş imkanları, gelecekteki yeri

    okurken ki zorlukları veya kolaylıkları

    üniversite önemli mi bu konuda

    bi yardım ederseniz sevinirim....

     

     

    ha bir de internette birazcık olsun araştırmam oldu

    genelde iyi şeyler söylüyorlardı....


    Şeytana kızma, bi iyilik yap o sana kızsın...
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Dos_Attach
    Dos_Attach's avatar
    Kayıt Tarihi: 29/Haziran/2007
    Erkek

    elektronik derim ben. diploması bilgisayar programcılığından daha değerlidir.


    Dolar Ve Euro zulada elimde çek defteri, bir imzayla işin tamam arabanı çek serseri.!
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    ArmadA
    ArmadA's avatar
    Kayıt Tarihi: 08/Ekim/2005
    Erkek

    bu tercihlerin ayın kaçında son ?


    Living Death
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    QnX
    QnX's avatar
    Kayıt Tarihi: 14/Ocak/2010
    Erkek

    Dos_Attach bunu yazdı:
    -----------------------------

    elektronik derim ben. diploması bilgisayar programcılığından daha değerlidir.


    -----------------------------

    hmm... iş imkanı nasıl elektroniğin peki

    gelecek için sıkıntılı bir süreç yaşayabilir miyim _?


    Şeytana kızma, bi iyilik yap o sana kızsın...
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    QnX
    QnX's avatar
    Kayıt Tarihi: 14/Ocak/2010
    Erkek

    ArmadA bunu yazdı:
    -----------------------------

    bu tercihlerin ayın kaçında son ?


    -----------------------------

    bu ayın beşinde cuma günü son...


    Şeytana kızma, bi iyilik yap o sana kızsın...
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    ArmadA
    ArmadA's avatar
    Kayıt Tarihi: 08/Ekim/2005
    Erkek

    tercih yaptıktan sonra para mara yatırıyormuyuz gene ?

    klavuz nerde lan bu arada :S


    Living Death
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    TeRRoR
    TeRRoR's avatar
    Kayıt Tarihi: 06/Nisan/2007
    Erkek
    bilgisyar mühendisliği > bilgisayar programcılığı. her zaman daha çok çalışır, daha çok başarılı olur, daha çok ezilirsin.

    herkes programcı olmak zorunda değildir, lütfen bir zorunluluk gibi programlama dilleri öğrenmeye çalışmayın. yabancı dil filan öğrenin amq.// s.kimin etini yerim, kasaba minnet etmem.// ince düşünene kalın girer.//
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    QnX
    QnX's avatar
    Kayıt Tarihi: 14/Ocak/2010
    Erkek

    TeRRoR bunu yazdı:
    -----------------------------
    bilgisyar mühendisliği > bilgisayar programcılığı. her zaman daha çok çalışır, daha çok başarılı olur, daha çok ezilirsin.
    -----------------------------

    şimdi bilgisayar mühendisliğine puanım yetmiyor

    bi de ikinci yılım dershane öğrenciliğinden bıktım

    kapak atmak istiyom ünv. ve bilgisayarlar ilgili olmalı


    Şeytana kızma, bi iyilik yap o sana kızsın...
  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    baristbt
    baristbt's avatar
    Kayıt Tarihi: 20/Nisan/2011
    Erkek

    Ankara Üniversitesi - Bilgisayar Programcılığı okuyorum..

    Mutluyum <3 :D 


    http://www.leyladansonra.com/
  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    helyum_pasha
    helyum_pasha's avatar
    Kayıt Tarihi: 22/Haziran/2008
    Erkek

    ben daha lise 3 teyim bilişim teknolojileri okuyorum ama üniversitede bilgisayar düşünmüyorum . 

    etrafta çok çok iyi programcılar var . 

    bilgisayarcıda çok . 

    güzel meslek ama bu zamanda bilgisayarcı olabilmek için programlama vs. çok kasmak lazım . . etraftan farkın olması lazım . güzel bi yere kapak attığın zaman süper bi meslek yalan yok . yalnız her zaman ileri düşünceli görüşlü olmak gerek . . 

    kısacası hep farkın olması lazım piyasaya hep farklı yönden girmeye çalışması lazım insanın projeler vs. 

    üniversitede malum insanın tamamen hayatının şekillendiği yer herşeyi göze alabiliyosan çevren (iş imkanlarında torpilin varsa)  hayırlısı olsun hocam GÜZEL MESLEK :) ölmeyen bi sektör. 

  11. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Lathedarkman
    Lathedarkman's avatar
    Kayıt Tarihi: 05/Mayıs/2007
    Erkek

    Dos_Attach bunu yazdı:
    -----------------------------

    elektronik derim ben. diploması bilgisayar programcılığından daha değerlidir.


    -----------------------------

    kesinlikle

Toplam Hit: 2457 Toplam Mesaj: 17