Bilgisayar Programcılığı (Önerileriniz)
-
helyum_pasha bunu yazdı:
-----------------------------
ben daha lise 3 teyim bilişim teknolojileri okuyorum ama üniversitede bilgisayar düşünmüyorum .
etrafta çok çok iyi programcılar var .
bilgisayarcıda çok .
güzel meslek ama bu zamanda bilgisayarcı olabilmek için programlama vs. çok kasmak lazım . . etraftan farkın olması lazım . güzel bi yere kapak attığın zaman süper bi meslek yalan yok . yalnız her zaman ileri düşünceli görüşlü olmak gerek . .
kısacası hep farkın olması lazım piyasaya hep farklı yönden girmeye çalışması lazım insanın projeler vs.
üniversitede malum insanın tamamen hayatının şekillendiği yer herşeyi göze alabiliyosan çevren (iş imkanlarında torpilin varsa) hayırlısı olsun hocam GÜZEL MESLEK :) ölmeyen bi sektör.
-----------------------------aynen katılıyorum bende bilgisayar programcılığı okuyorum ama nefret ettım okul ortamı lise universite aynı hocalar ayrı bi alem en azından benim okulda böyle bu durum her köşe başı bilgisayarçı-programcı kaynıyor
-
ingilizce bilgisayar programcılığı okicam mutluyum bugünden başladım ne var ne yok hazırlık babında mühim olan 2 seneliği bitirip hemen iş hayatına atılman değil önce işi kavrayıp ıyı yerlere gelmeyı amaclaman (dgs vs ilerle işte ne bilim :# )
-
BarisYigit bunu yazdı:
-----------------------------
Ankara Üniversitesi - Bilgisayar Programcılığı okuyorum..
Mutluyum <3 :D
-----------------------------mutluluğa küçük bir soru o zaman :) ilkkan hocayla aran nasıl ? ya da erhan polat ya da isa ..
-
Clostridium bunu yazdı:
-----------------------------
ingilizce bilgisayar programcılığı okicam mutluyum bugünden başladım ne var ne yok hazırlık babında mühim olan 2 seneliği bitirip hemen iş hayatına atılman değil önce işi kavrayıp ıyı yerlere gelmeyı amaclaman (dgs vs ilerle işte ne bilim :# )
-----------------------------aslında ben biraz da öyle düşünüyordum
kendimi bu alanda geliştirip dgs ile bişiler yapmak
-
MsXLaBs bunu yazdı:
-----------------------------
Clostridium bunu yazdı:
-----------------------------
ingilizce bilgisayar programcılığı okicam mutluyum bugünden başladım ne var ne yok hazırlık babında mühim olan 2 seneliği bitirip hemen iş hayatına atılman değil önce işi kavrayıp ıyı yerlere gelmeyı amaclaman (dgs vs ilerle işte ne bilim :# )
-----------------------------aslında ben biraz da öyle düşünüyordum
kendimi bu alanda geliştirip dgs ile bişiler yapmak
-----------------------------her sene hayal kuran binlerce gencimizden biri daha. kusura bakma ama NAH kazanırsın dgs yi :D
-
Madcrazy bunu yazdı:
-----------------------------
MsXLaBs bunu yazdı:
-----------------------------
Clostridium bunu yazdı:
-----------------------------
ingilizce bilgisayar programcılığı okicam mutluyum bugünden başladım ne var ne yok hazırlık babında mühim olan 2 seneliği bitirip hemen iş hayatına atılman değil önce işi kavrayıp ıyı yerlere gelmeyı amaclaman (dgs vs ilerle işte ne bilim :# )
-----------------------------aslında ben biraz da öyle düşünüyordum
kendimi bu alanda geliştirip dgs ile bişiler yapmak
-----------------------------her sene hayal kuran binlerce gencimizden biri daha. kusura bakma ama NAH kazanırsın dgs yi :D
-----------------------------
dgs yi kazanıp gelen arkadşlarım var:) umudunu kaybetmesin çalışsın mutlaka olacaktır;)
