folder Tahribat.com Forumları
linefolder Genel
linefolder Bilgisayar Programcılığı (Önerileriniz)



Bilgisayar Programcılığı (Önerileriniz)

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    SnowDrop
    SnowDrop's avatar
    Kayıt Tarihi: 29/Aralık/2009
    Erkek

    helyum_pasha bunu yazdı:
    -----------------------------

    ben daha lise 3 teyim bilişim teknolojileri okuyorum ama üniversitede bilgisayar düşünmüyorum . 

    etrafta çok çok iyi programcılar var . 

    bilgisayarcıda çok . 

    güzel meslek ama bu zamanda bilgisayarcı olabilmek için programlama vs. çok kasmak lazım . . etraftan farkın olması lazım . güzel bi yere kapak attığın zaman süper bi meslek yalan yok . yalnız her zaman ileri düşünceli görüşlü olmak gerek . . 

    kısacası hep farkın olması lazım piyasaya hep farklı yönden girmeye çalışması lazım insanın projeler vs. 

    üniversitede malum insanın tamamen hayatının şekillendiği yer herşeyi göze alabiliyosan çevren (iş imkanlarında torpilin varsa)  hayırlısı olsun hocam GÜZEL MESLEK :) ölmeyen bi sektör. 


    -----------------------------

    aynen katılıyorum bende bilgisayar programcılığı okuyorum ama nefret ettım okul ortamı lise universite aynı hocalar ayrı bi alem en azından benim okulda böyle bu durum her köşe başı bilgisayarçı-programcı kaynıyor 


    ben küçükken 5 yaşındaydım lan bu kadar açık ve net.
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Clostridium
    Clostridium's avatar
    Kayıt Tarihi: 18/Ocak/2010
    Erkek

    ingilizce bilgisayar programcılığı okicam  mutluyum bugünden başladım ne var ne yok hazırlık babında mühim olan 2 seneliği bitirip hemen iş hayatına atılman değil önce işi kavrayıp ıyı yerlere gelmeyı amaclaman (dgs vs ilerle işte ne bilim :# )


    N'oublie pas d'ou tu viens ..
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    bigwave
    bigwave's avatar
    Kayıt Tarihi: 11/Ekim/2007
    Erkek

    BarisYigit bunu yazdı:
    -----------------------------

    Ankara Üniversitesi - Bilgisayar Programcılığı okuyorum..

    Mutluyum <3 :D 


    -----------------------------

    mutluluğa küçük bir soru o zaman :) ilkkan hocayla aran nasıl ? ya da erhan polat  ya da isa ..


    Ölüm varsa bir yerde düşündün mü bu hayat niye ?
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    QnX
    QnX's avatar
    Kayıt Tarihi: 14/Ocak/2010
    Erkek

    Clostridium bunu yazdı:
    -----------------------------

    ingilizce bilgisayar programcılığı okicam  mutluyum bugünden başladım ne var ne yok hazırlık babında mühim olan 2 seneliği bitirip hemen iş hayatına atılman değil önce işi kavrayıp ıyı yerlere gelmeyı amaclaman (dgs vs ilerle işte ne bilim :# )


    -----------------------------

    aslında ben biraz da öyle düşünüyordum

    kendimi bu alanda geliştirip dgs ile bişiler yapmak


    Şeytana kızma, bi iyilik yap o sana kızsın...
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Madcrazy
    Madcrazy's avatar
    Kayıt Tarihi: 13/Ağustos/2007
    Erkek

    MsXLaBs bunu yazdı:
    -----------------------------

    Clostridium bunu yazdı:
    -----------------------------

    ingilizce bilgisayar programcılığı okicam  mutluyum bugünden başladım ne var ne yok hazırlık babında mühim olan 2 seneliği bitirip hemen iş hayatına atılman değil önce işi kavrayıp ıyı yerlere gelmeyı amaclaman (dgs vs ilerle işte ne bilim :# )


    -----------------------------

     

    aslında ben biraz da öyle düşünüyordum

    kendimi bu alanda geliştirip dgs ile bişiler yapmak


    -----------------------------

    her sene hayal kuran binlerce gencimizden biri daha. kusura bakma ama NAH kazanırsın dgs yi :D


    Hardcore Gamer - Android Game Developer
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    kymt
    kymt's avatar
    Kayıt Tarihi: 06/Ekim/2010
    Dişi

    Madcrazy bunu yazdı:
    -----------------------------

    MsXLaBs bunu yazdı:
    -----------------------------

    Clostridium bunu yazdı:
    -----------------------------

    ingilizce bilgisayar programcılığı okicam  mutluyum bugünden başladım ne var ne yok hazırlık babında mühim olan 2 seneliği bitirip hemen iş hayatına atılman değil önce işi kavrayıp ıyı yerlere gelmeyı amaclaman (dgs vs ilerle işte ne bilim :# )


    -----------------------------

     

    aslında ben biraz da öyle düşünüyordum

    kendimi bu alanda geliştirip dgs ile bişiler yapmak


    -----------------------------

     

    her sene hayal kuran binlerce gencimizden biri daha. kusura bakma ama NAH kazanırsın dgs yi :D


    -----------------------------
    dgs yi kazanıp gelen arkadşlarım var:) umudunu kaybetmesin çalışsın mutlaka olacaktır;)

Toplam Hit: 2458 Toplam Mesaj: 17