Bilgisayarı Açamıyorum
-
AnTiSoZeL bunu yazdı:
-----------------------------
obie bunu yazdı:
-----------------------------bios pilini çıkar bidaha tak.
öle olması lazımdı
-----------------------------pilini bulmam ki bunun... neyse bi gidiyim eve seveyim okşıyayım belki çalışır
-----------------------------hocam zaten pille olacak iş değil o :)
çok çıkartmak istersende şöle yuvarlakımsı bişey sök baştan tak
-
saolun arkadaşlar :)
-
güç kaynagı almadan evvel bios pilini çıkarıp takmayı bi dene kadirim.benimki de açılmıyodu bazen öle yapıyodum.bide sen kütahyadamısın?
-
bios pili ile ne alakasi var,
az sonra birisi mouse yerinden cikart tak demezse iyi..
-
Efet maustan da olabilir kılavyedende :F
Power suply ın fanı sıkşmıştır onu sök bi temizle olur belki
-
çarşıda işim vardı gitmeden önce açtım ps nin içini varmı bişey diye üfürüp geri taktım biraz daha vurdum çalışmadı : ) çarşıdan eve döndüm bizim bilader oyun oynuyo :D
obie 17sene kutahyalıyım 2sene afyonluyum şimdi afyondayım :)
