folder Tahribat.com Forumları
linefolder Donanım & Driver
linefolder Bilgisayarıma Bişeyler Oldua



Bilgisayarıma Bişeyler Oldua

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Dos_Attach
    Dos_Attach's avatar
    Kayıt Tarihi: 29/Haziran/2007
    Erkek
    shockman bunu yazdı:
    -----------------------------

    Dos_Attach bunu yazdı:
    -----------------------------
    Kardeş Attım Ama Dediğim Gibi Windowsu Olağan Şekilde Başlat a Geliyor enter Diorum Yeniden Aynı Yere Geliyor

    Ekran Kartı Çok Isınıyor

    Açılışta Ekranda Kare Kare Renkli Şeyler Çıktı Ntdlr Eksik Dedi sildim Windowsu Olmuyor Olmuyor Offff
    -----------------------------

    Hocam Korkunç bir Worm çeşidi ile Karşı karşıyasın, Harddisklerinin Tamamını Sileceksin Yeniden C ve D yi oluşturacaksın, Yükleme Bittikten sonrada Hemen Bir Antivirüs Kuracaksın, Cd lerinede Yedeklemeler Almışsan Aynı Worm Taşıyor olabilir, Bu ihtimale Karşı Kasper Sky Kurmanı öneririm, Kasper Sky Denetiminde Yeniden Arşivini Kullanacağın Programlarını D ye yerleştirmeni Öneririm. Başkada Çözüm Yolu yok. 


    -----------------------------

    Abi Kurdum Şu An Bi Sorun Yok Tabi Elimi Harbiden Yakan Ekran Kartı Dışında Eğer En Kısa Zamanda Bi Çözüm Bulamassam Komple Devreyi Eriticek Odam Hamam Gibi Oldu :S

    Dolar Ve Euro zulada elimde çek defteri, bir imzayla işin tamam arabanı çek serseri.!
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Chip
    Chip's avatar
    Kayıt Tarihi: 13/Eylül/2007
    Erkek
    Hocam belliki sabit diskinde önemli bir zararlı bulaşmış veya yazılımsal sorun var sana tek tavsiyem http://download.chip.eu/tr/HDD-Low-Level-Format-Tool-2.36.1181_879892.html burdaki programı indirip harddiskine Low Level Format atman daha sonra normal windows kurup Avira PersonalEdition adlı antivirüsü kurmandır.Dediklerimi yap ve sonucu buraya bildirirsen sevinirim.Ayrıca işlemci fanını kasa fanını temizlemeni ve kasanın içini temizlemeni öneririm.
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Dos_Attach
    Dos_Attach's avatar
    Kayıt Tarihi: 29/Haziran/2007
    Erkek
    Avira Hocam Şimdilik Sorun Yok İlgin İçin Saolasın Ekran Kartı Isınıyor Sadece :|

    Dolar Ve Euro zulada elimde çek defteri, bir imzayla işin tamam arabanı çek serseri.!
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    ShockMan
    ShockMan's avatar
    Kayıt Tarihi: 29/Eylül/2004
    Erkek

    Dos_Attach bunu yazdı:
    -----------------------------
    shockman bunu yazdı:
    -----------------------------

    Dos_Attach bunu yazdı:
    -----------------------------
    Kardeş Attım Ama Dediğim Gibi Windowsu Olağan Şekilde Başlat a Geliyor enter Diorum Yeniden Aynı Yere Geliyor

    Ekran Kartı Çok Isınıyor

    Açılışta Ekranda Kare Kare Renkli Şeyler Çıktı Ntdlr Eksik Dedi sildim Windowsu Olmuyor Olmuyor Offff
    -----------------------------

    Hocam Korkunç bir Worm çeşidi ile Karşı karşıyasın, Harddisklerinin Tamamını Sileceksin Yeniden C ve D yi oluşturacaksın, Yükleme Bittikten sonrada Hemen Bir Antivirüs Kuracaksın, Cd lerinede Yedeklemeler Almışsan Aynı Worm Taşıyor olabilir, Bu ihtimale Karşı Kasper Sky Kurmanı öneririm, Kasper Sky Denetiminde Yeniden Arşivini Kullanacağın Programlarını D ye yerleştirmeni Öneririm. Başkada Çözüm Yolu yok. 


    -----------------------------

    Abi Kurdum Şu An Bi Sorun Yok Tabi Elimi Harbiden Yakan Ekran Kartı Dışında Eğer En Kısa Zamanda Bi Çözüm Bulamassam Komple Devreyi Eriticek Odam Hamam Gibi Oldu :S
    -----------------------------

     

    İyide Ekran kartın neden ısınıyor orasını anlamadım, Fanı varmı Ekran kartının Yoksa Bir Fan Ekleyiver Zor değil. Belkide Çevre Isısından etkileniyor olabilir, Aslında Normal bir durum değil Ekran kartlarının Aşırı Isınması Normal değil. Benimki 500 Mb lik bir Ekran kartı Sıcak aslında Fansız Büyük Kocaman bir Alüminyum Bağlı onunla Soğuyorda Yinede Aşırı Isınmıyor. Performansda Tüm oyunlarda Süper. Radeon X1300 Serisi.

     

    Edit : Hocam Acilen Setupa Bir Göz At gerekirse Tüm ayarları Defaulta Al Worm Tipi Uygulamalar Setupa Ulaşabilmek üzerede Tasarlanabilmektedirler, Şayet Setupuna Ulaşmış olma İhtimaline karşı Tüm ayarları Default Yapmanda fayda var, Aksi Halde Makinende Büyük hasarlar Doğabilir.


    Net ortamı, tek tük de olsa iyi dostluklar sağlamışsa bile, vefasızlığı ile ünlüdür..!
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Dos_Attach
    Dos_Attach's avatar
    Kayıt Tarihi: 29/Haziran/2007
    Erkek

    shockman bunu yazdı:
    -----------------------------
    İyide Ekran kartın neden ısınıyor orasını anlamadım, Fanı varmı Ekran kartının Yoksa Bir Fan Ekleyiver Zor değil. Belkide Çevre Isısından etkileniyor olabilir, Aslında Normal bir durum değil Ekran kartlarının Aşırı Isınması Normal değil. Benimki 500 Mb lik bir Ekran kartı Sıcak aslında Fansız Büyük Kocaman bir Alüminyum Bağlı onunla Soğuyorda Yinede Aşırı Isınmıyor. Performansda Tüm oyunlarda Süper. Radeon X1300 Serisi.
    -----------------------------

    Fan Yok Abi Sıcak Silikonla Bi Fan Bağlıyom Düşüyor O Kadarki Isınıyor Yani..

    Merak Ettim Bu Kadar Sıcaklığı Ne Verebilir Die Çıkardım Soğutucuyu Gördüğüm Minnacik Çip Karşısında Şok Oldum :D

    Buna Bi Çözüm Bulmam Lazım Yada Gidip Yeni Bi Ekran Kartı Almam Lazım :S


    Dolar Ve Euro zulada elimde çek defteri, bir imzayla işin tamam arabanı çek serseri.!
Toplam Hit: 2311 Toplam Mesaj: 16