Bilgisayarıma Bişeyler Oldua
-
shockman bunu yazdı:
-----------------------------Dos_Attach bunu yazdı:
-----------------------------
Kardeş Attım Ama Dediğim Gibi Windowsu Olağan Şekilde Başlat a Geliyor enter Diorum Yeniden Aynı Yere Geliyor
Ekran Kartı Çok Isınıyor
Açılışta Ekranda Kare Kare Renkli Şeyler Çıktı Ntdlr Eksik Dedi sildim Windowsu Olmuyor Olmuyor Offff
-----------------------------Hocam Korkunç bir Worm çeşidi ile Karşı karşıyasın, Harddisklerinin Tamamını Sileceksin Yeniden C ve D yi oluşturacaksın, Yükleme Bittikten sonrada Hemen Bir Antivirüs Kuracaksın, Cd lerinede Yedeklemeler Almışsan Aynı Worm Taşıyor olabilir, Bu ihtimale Karşı Kasper Sky Kurmanı öneririm, Kasper Sky Denetiminde Yeniden Arşivini Kullanacağın Programlarını D ye yerleştirmeni Öneririm. Başkada Çözüm Yolu yok.
-----------------------------
Abi Kurdum Şu An Bi Sorun Yok Tabi Elimi Harbiden Yakan Ekran Kartı Dışında Eğer En Kısa Zamanda Bi Çözüm Bulamassam Komple Devreyi Eriticek Odam Hamam Gibi Oldu :S -
Hocam belliki sabit diskinde önemli bir zararlı bulaşmış veya yazılımsal sorun var sana tek tavsiyem http://download.chip.eu/tr/HDD-Low-Level-Format-Tool-2.36.1181_879892.html burdaki programı indirip harddiskine Low Level Format atman daha sonra normal windows kurup Avira PersonalEdition adlı antivirüsü kurmandır.Dediklerimi yap ve sonucu buraya bildirirsen sevinirim.Ayrıca işlemci fanını kasa fanını temizlemeni ve kasanın içini temizlemeni öneririm.
-
Avira Hocam Şimdilik Sorun Yok İlgin İçin Saolasın Ekran Kartı Isınıyor Sadece :|
-
Dos_Attach bunu yazdı:
-----------------------------
shockman bunu yazdı:
-----------------------------Dos_Attach bunu yazdı:
-----------------------------
Kardeş Attım Ama Dediğim Gibi Windowsu Olağan Şekilde Başlat a Geliyor enter Diorum Yeniden Aynı Yere Geliyor
Ekran Kartı Çok Isınıyor
Açılışta Ekranda Kare Kare Renkli Şeyler Çıktı Ntdlr Eksik Dedi sildim Windowsu Olmuyor Olmuyor Offff
-----------------------------Hocam Korkunç bir Worm çeşidi ile Karşı karşıyasın, Harddisklerinin Tamamını Sileceksin Yeniden C ve D yi oluşturacaksın, Yükleme Bittikten sonrada Hemen Bir Antivirüs Kuracaksın, Cd lerinede Yedeklemeler Almışsan Aynı Worm Taşıyor olabilir, Bu ihtimale Karşı Kasper Sky Kurmanı öneririm, Kasper Sky Denetiminde Yeniden Arşivini Kullanacağın Programlarını D ye yerleştirmeni Öneririm. Başkada Çözüm Yolu yok.
-----------------------------
Abi Kurdum Şu An Bi Sorun Yok Tabi Elimi Harbiden Yakan Ekran Kartı Dışında Eğer En Kısa Zamanda Bi Çözüm Bulamassam Komple Devreyi Eriticek Odam Hamam Gibi Oldu :S
-----------------------------İyide Ekran kartın neden ısınıyor orasını anlamadım, Fanı varmı Ekran kartının Yoksa Bir Fan Ekleyiver Zor değil. Belkide Çevre Isısından etkileniyor olabilir, Aslında Normal bir durum değil Ekran kartlarının Aşırı Isınması Normal değil. Benimki 500 Mb lik bir Ekran kartı Sıcak aslında Fansız Büyük Kocaman bir Alüminyum Bağlı onunla Soğuyorda Yinede Aşırı Isınmıyor. Performansda Tüm oyunlarda Süper. Radeon X1300 Serisi.
Edit : Hocam Acilen Setupa Bir Göz At gerekirse Tüm ayarları Defaulta Al Worm Tipi Uygulamalar Setupa Ulaşabilmek üzerede Tasarlanabilmektedirler, Şayet Setupuna Ulaşmış olma İhtimaline karşı Tüm ayarları Default Yapmanda fayda var, Aksi Halde Makinende Büyük hasarlar Doğabilir.
-
shockman bunu yazdı:
-----------------------------
İyide Ekran kartın neden ısınıyor orasını anlamadım, Fanı varmı Ekran kartının Yoksa Bir Fan Ekleyiver Zor değil. Belkide Çevre Isısından etkileniyor olabilir, Aslında Normal bir durum değil Ekran kartlarının Aşırı Isınması Normal değil. Benimki 500 Mb lik bir Ekran kartı Sıcak aslında Fansız Büyük Kocaman bir Alüminyum Bağlı onunla Soğuyorda Yinede Aşırı Isınmıyor. Performansda Tüm oyunlarda Süper. Radeon X1300 Serisi.
-----------------------------
Fan Yok Abi Sıcak Silikonla Bi Fan Bağlıyom Düşüyor O Kadarki Isınıyor Yani..
Merak Ettim Bu Kadar Sıcaklığı Ne Verebilir Die Çıkardım Soğutucuyu Gördüğüm Minnacik Çip Karşısında Şok Oldum :D
Buna Bi Çözüm Bulmam Lazım Yada Gidip Yeni Bi Ekran Kartı Almam Lazım :S
