folder Tahribat.com Forumları
linefolder Donanım & Driver
linefolder Bilgisayarın Açılışında Çalışan Bir Proğram?? [Neyin Nesidir?]



Bilgisayarın Açılışında Çalışan Bir Proğram?? [Neyin Nesidir?]

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Drawlord
    Drawlord's avatar
    Kayıt Tarihi: 19/Eylül/2007
    Erkek
    bugun farkında oldum bilgisayarın geç açılmasının nedenini araştırıyordum msconfig>başlangıç da NvCplDaemon Die Bir Dosya Çalışıyor. RUNDLL32.EXE C:\Windows\System32\ buradan iptal etmemin başıma bela olacağını düşündüm müridler iptal edeyimmiki neyin nesidir bu ?

    Laf Yapacağına ICRAAT Yap!..
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Chip
    Chip's avatar
    Kayıt Tarihi: 13/Eylül/2007
    Erkek
    nvidia ekran kartınla ilgili hocam zararlı filan değil.
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    ozAnkaraguclu
    ozAnkaraguclu's avatar
    Kayıt Tarihi: 11/Kasım/2007
    Erkek
    bendede vimicro diye bi program açılıyo o neyin nesidir :)

    "Milliyetin en belirgin niteliklerinden biri dildir. Türk milletindenim diyen insan her şeyden önce ve mutlaka Türkçe konuşmalıdır. Türkçe konuşmayan bir insan Türk kültürüne, topluluğuna bağlılığını iddia ederse buna inanmak doğru olmaz. " Mustafa Kemal ATATÜRK
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Chip
    Chip's avatar
    Kayıt Tarihi: 13/Eylül/2007
    Erkek
    webcam driver'ı
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    SharpShooter
    SharpShooter's avatar
    Banlanmış Üye
    Kayıt Tarihi: 10/Temmuz/2008
    Erkek

    bi yerinizden sallamayın :)

    http://www.budosyanedir.com/rundll32.html

     


    - xx yerde hata var. - ya aslında kod şöyle sanıyor olabilir bla bla bla - olm kendine gel kodlar düşünmez - ...
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Chip
    Chip's avatar
    Kayıt Tarihi: 13/Eylül/2007
    Erkek
    ben zaten NvCplDaemon açıklamasını yaptım rundll32.exe nin değil.
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    noname
    noname's avatar
    Kayıt Tarihi: 23/Ağustos/2005
    Erkek
    öyyt aviraya laf yok bu konuda :D

    ...said addicted.
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Drawlord
    Drawlord's avatar
    Kayıt Tarihi: 19/Eylül/2007
    Erkek

     evet nvidia ekran kartım var doğru kaldırsam bir sorun yaşarmıyım?

     

     

    http://www.budosyanedir.com/nvcpl.html

     

     

    nvcpl.exe uygulaması kendini sisteme kayıt ettiği isim : W32.SpyBot.S Worm. Bu virüs Windows LSASS güvenlik zaafını kullanır ve buffer overflow hatası verdirerek bilgisayarınızı kapanmaya zorlar. Bu açığı kapamak için Windows'unuzu güncelleyin veya http://www.microsoft.com/technet/security/bulletin/ms04-011.mspx adresini ziyaret edin. Bu uygulama çok ciddi bir güvenlik açığıdır ve derhal sistemden kaldırılması tavsiye edilir.
    Tavsiye : HEMEN nvcpl.exe BİLGİSAYARINIZDAN SİLİN VEYA ETKİSİZLEŞTİRİN. Bu uygulama büyük bir olasılıkla virüs veya trojandır.

     

     

    burdakine inanip kaldirim mi bi sorun olmaz degilmi arkadaslar napsam :S ? 


    Laf Yapacağına ICRAAT Yap!..
  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Hybris
    Hybris's avatar
    Kayıt Tarihi: 12/Haziran/2007
    Erkek

    teknik detay bilememde dene gör derim.

    şimdiye kadar sonlandırdığım hiçbir işlem başımı ağrıtmadı.

  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Drawlord
    Drawlord's avatar
    Kayıt Tarihi: 19/Eylül/2007
    Erkek
    işlemlerden hangisiydi svchost mu ne onu sonlandırda gorim hocam 1 dkk icinde pc n kapanıor xD başımız ağrıdı ondn danışıyoruz yaf

    Laf Yapacağına ICRAAT Yap!..
  11. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Hybris
    Hybris's avatar
    Kayıt Tarihi: 12/Haziran/2007
    Erkek
    tamam özel işlemleri bile sonlandırsan windows sana 20 saniye veriyor.Sonuçta senin veri kaybın olmadıktan sonra, pc yeniden hasarsız açıldıktan sonra sorun ne :)
Toplam Hit: 1524 Toplam Mesaj: 14