folder Tahribat.com Forumları
linefolder Donanım & Driver
linefolder Bilgisayarın Açılışında Çalışan Bir Proğram?? [Neyin Nesidir?]



Bilgisayarın Açılışında Çalışan Bir Proğram?? [Neyin Nesidir?]

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    BRK35
    BRK35's avatar
    Kayıt Tarihi: 01/Eylül/2007
    Erkek
    Hazır konu açılmışken bende bir problemimi paylaşayım. Bende de windows açıldığında belgelerim kendiliğinden açılıyor. AVG ile tarattım autorun.inf trojanı buldu. Silemedim. Nasıl halledecez bunu?

    Folklorik olarak sana saygım var ama sana tapamam totem!
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    god
    god's avatar
    Kayıt Tarihi: 10/Nisan/2007
    Erkek

    BRK35 bunu yazdı:
    -----------------------------
    Hazır konu açılmışken bende bir problemimi paylaşayım. Bende de windows açıldığında belgelerim kendiliğinden açılıyor. AVG ile tarattım autorun.inf trojanı buldu. Silemedim. Nasıl halledecez bunu?
    -----------------------------

    foorumda var autorunla ilgili konu kardeş


    All is well
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Fikret
    Fikret's avatar
    Kayıt Tarihi: 01/Ekim/2007
    Erkek

    Drawlord bunu yazdı:
    -----------------------------
    işlemlerden hangisiydi svchost mu ne onu sonlandırda gorim hocam 1 dkk icinde pc n kapanıor xD başımız ağrıdı ondn danışıyoruz yaf
    -----------------------------

    o pencere geldiği zaman çalıştır kısmına "shutdown -a" yazıp çalıştırıyosun.iptal ediyo kapanma işlemini :) 


    screw you guys! i"m goin" hoooome!
Toplam Hit: 2476 Toplam Mesaj: 14