

Bilgisayarın Açılışında Çalışan Bir Proğram?? [Neyin Nesidir?]
-
Hazır konu açılmışken bende bir problemimi paylaşayım. Bende de windows açıldığında belgelerim kendiliğinden açılıyor. AVG ile tarattım autorun.inf trojanı buldu. Silemedim. Nasıl halledecez bunu?
-
BRK35 bunu yazdı:
-----------------------------
Hazır konu açılmışken bende bir problemimi paylaşayım. Bende de windows açıldığında belgelerim kendiliğinden açılıyor. AVG ile tarattım autorun.inf trojanı buldu. Silemedim. Nasıl halledecez bunu?
-----------------------------foorumda var autorunla ilgili konu kardeş
-
Drawlord bunu yazdı:
-----------------------------
işlemlerden hangisiydi svchost mu ne onu sonlandırda gorim hocam 1 dkk icinde pc n kapanıor xD başımız ağrıdı ondn danışıyoruz yaf
-----------------------------o pencere geldiği zaman çalıştır kısmına "shutdown -a" yazıp çalıştırıyosun.iptal ediyo kapanma işlemini :)
Toplam Hit: 2476 Toplam Mesaj: 14