folder Tahribat.com Forumları
linefolder Genel
linefolder Bilgisayarını Kapatan Kişiyi Öldürdü!..



Bilgisayarını Kapatan Kişiyi Öldürdü!..

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    drexler
    drexler's avatar
    Kayıt Tarihi: 29/Eylül/2007
    Erkek
    HELAL OLSUN İİ ETMİŞ :d

    İTİNA İLE torrentleech davetiyesi aranır. ama kefil bulunamaz :)
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    blue_dream
    blue_dream's avatar
    Kayıt Tarihi: 04/Mart/2007
    Erkek
    kalk dersin sayarsın soversinde pc yi kapatmaknoluyo aq :@anam babam kapatmıyo benim pc mi bi adam kapatırsa ...
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    HackMan
    HackMan's avatar
    Kayıt Tarihi: 02/Ağustos/2006
    Erkek
    Yani çok afedersiniz ama ben o cafecininde çocuğunda ta aq. Ulan çocuğu hafif bi dille eve göndersene. Çocukta 23 yaşında tabii gurur meselesi yapar olayı. Valla bence her iki tarafta suçlu. Ha bi suçlu daha var katilin babası ben onunda aq..

    Sevmekten Korkmuyorum; Kitabını çalıştım... Başımdan geçmişi var; her cefaya alıştım...
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Geenmeboo
    Geenmeboo's avatar
    Kayıt Tarihi: 21/Nisan/2007
    Erkek
    öle diozda bnm de netimi kapattı evdekiler amk.insanı ille katil yapcaklar şimdi de işe sokuolar.

    NEDEN? (soru olarak)
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    fth_
    fth_'s avatar
    Kayıt Tarihi: 03/Ocak/2006
    Erkek

    gayet doğal (: hele adana gibi biyerde


    çocuktum,büyüdüm
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Posmort3m
    Posmort3m's avatar
    Kayıt Tarihi: 23/Mayıs/2007
    Erkek

    abi rapidshare den dosya indiriyorum o gunde internet olu 20k 10k ile indiriyor kardesim saka olsun die telefon fisini cekmiş az kaldı camdan atacaktım:):)

  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    MySteryHunter
    MySteryHunter's avatar
    Kayıt Tarihi: 27/Mayıs/2007
    Erkek

    arkadaşlar çok garip bişi oldu (yemin ederim doğru) ister inanın ister inanmayın !!!
    bu konuya msj yazıyordum yazdıgım mesaj şuydu(şimid tekrar yazyorum tabi)

    --------------------------------------------------------------------------------------------------------------
    geçenlerde cs3 ü indiriyorum 470 mb tam %52 de duraksadı( 250 mb larda )
    kardesım yanlıslıkla telefon kablosunun fişini cıkarmıs neyse net gitti duraksadı download
    napcam ne etcem dedım kotaya ceyrek gb dirmişti neyseki flashget le ındırıyodum dvm et dedım dvm ettı :D
    -----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
    yazdıgım msj buydu arkadaslar

    evet can alıcı nokta şimdi başlıyo tam bu yazdıgım mesajı gonderıcektım elektıkler kesildi (yemın edıyorum kesildi)

    bu kadar da olmas yaaa  

    şansa bakın ya ne olucak halimiz ben şimdi kimi öldürmeliyim

    zuhahaahhaha


    HaYaL GüCü BiLGiDeN DaHa öNeMLiDiR ...
Toplam Hit: 2416 Toplam Mesaj: 18