folder Tahribat.com Forumları
linefolder Yazılımlar / Diğer Programlar
linefolder Bilgisayarınızda Kullandığınız Güvenlik Programları Sistem Araçları



Bilgisayarınızda Kullandığınız Güvenlik Programları Sistem Araçları

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    blackglove
    blackglove's avatar
    Kayıt Tarihi: 24/Mayıs/2012
    Erkek

    hayırlı geceler müridcanlar   bilgisayarınızıda kullandığınığınız antivirüs,antimalware,kötücülül temizleme bakım araçları performans araçları neler diye sorsam sizler hangileriyle kombine oluşturuyorsunuz ben daha sağlam bitane kombinasyon oluşturumadım mesela bazı güvenlik yazılımları başka bir güvenlik yazılımını virüslü tanıyabiliyor yada uyumsuzluk ortaya çıkarabiliyor sizin güvenlik duvarınız virüs programınız vss eğer memnunsanız bende dizüstüne o programları yüklerim birde eskiden space oddyysey diye temizleme aracı vardı hakkatli bir yazılımdı onla ilgili bilgisi olan varmı diye sorsammm

     

    ben şu anda m seccurity essentials advanced systemcare ve ashamapo winoptimize kullanıyom 


    İts My Life. NOW or NEVER
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    akmarky
    akmarky's avatar
    Kayıt Tarihi: 17/Ağustos/2012
    Erkek

    o değilde makara bir konu olsada takılsak

     

  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    blackglove
    blackglove's avatar
    Kayıt Tarihi: 24/Mayıs/2012
    Erkek
    akmarky bunu yazdı

    o değilde makara bir konu olsada takılsak

     

    derken güzel abicim


    İts My Life. NOW or NEVER
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    akmarky
    akmarky's avatar
    Kayıt Tarihi: 17/Ağustos/2012
    Erkek
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    baristbt
    baristbt's avatar
    Kayıt Tarihi: 20/Nisan/2011
    Erkek

    zemana antilogger ve avira free kullanıyorum.

    2 haftada bir norman malware cleaner ile full tarama yaparım.

    Aylık olarak düzenli bir şekilde Spybot - Search & Destroy kullanırım , regedit ve disk temizleme/birleştirme kullanırım.

    Driver konusunda genelde bir çoğunun auto-update özelliğini kapattığım için elle varmı yokmu diye kontrol ederim.

    Ccleaner pc açılışında başlar , ie chrome geçmiş arama vs. onları temizlemek için.

    Düzenimi böyle sağladım ben :)

    akmarky konunun amına koyma rica ederim. 

     


    http://www.leyladansonra.com/
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    blackglove
    blackglove's avatar
    Kayıt Tarihi: 24/Mayıs/2012
    Erkek
    BarisYigit bunu yazdı

    zemana antilogger ve avira free kullanıyorum.

    2 haftada bir norman malware cleaner ile full tarama yaparım.

    Aylık olarak düzenli bir şekilde Spybot - Search & Destroy kullanırım , regedit ve disk temizleme/birleştirme kullanırım.

    Driver konusunda genelde bir çoğunun auto-update özelliğini kapattığım için elle varmı yokmu diye kontrol ederim.

    Ccleaner pc açılışında başlar , ie chrome geçmiş arama vs. onları temizlemek için.

    Düzenimi böyle sağladım ben :)

    akmarky konunun amına koyma rica ederim. 

     

    vay lolu bana sevdiren insan saolasın şunu soracam advance ultimatayi nasıl buluyorsun herşeyi iyi güzelde kendi kendine chromun geçmişini siliyor chrome seçeneğinde kapattığım halde bu durum oluyor 


    İts My Life. NOW or NEVER
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Fikibok
    KaptaN
    KaptaN's avatar
    Üstün Hizmet Madalyası
    Kayıt Tarihi: 30/Ağustos/2005
    Erkek
    ilk pc yi kurdugumda netlimiter kurarim ardindan eset smart security.
    bu ara zemanada kullaniyorum
    sistem temizligi icin ise jetboost ve vazgecilmez ccleaner duzenli olarak o&o dedrag yapiyorum
    gereksiz dosyalarimi o&o safe erase ile temizliyorum genelde yada ufak bi wipe yazilimi var icine atiyorum orta seviyede siliyorum bilgisayarimda mutlaka sifre vardir arti olarak bazi disklerim truecyript + bitlocker ile şifrelidir .

    tabi bu benim normal pc anlayışım daha önceleri comodo nun disk şifreleme yazilimini kullanmiştim windows boot etmeden once calisiyordu yanlis girersen acilmiyordu yada usb icine key atiyordu o key olmadan isleme baslamiyordu filan .

    zevkli isler bunlar .
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    kut
    kut's avatar
    Kayıt Tarihi: 13/Kasım/2010
    Erkek

    Microsoft Security Essentials + ZoneAlarm Firewall benim için yeterli. Crack, keygen vs. Sandboxie ile açtığım için fazlasına gerek yok.

  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    ArmadA
    ArmadA's avatar
    Kayıt Tarihi: 08/Ekim/2005
    Erkek

    bi bok kullanmıorum la :|


    Living Death
  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    turkz
    turkz's avatar
    Kayıt Tarihi: 13/Aralık/2009
    Erkek

    sadece windows8 :D


    Dünyayı iyiler kurtaracak.
  11. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    CodeInside
    CodeInside's avatar
    Banlanmış Üye
    Kayıt Tarihi: 20/Aralık/2009
    Erkek

    tamamen öylesine, malwarebytes anti-malware & windows defender & sandboxie üçlüsü bana yetiyor.

    fazlasına ihtiyaç duymuyorum.

Toplam Hit: 2010 Toplam Mesaj: 20