Bilimsel Bir Din Olarak İslam
-
Micro_Sd bunu yazdı:
-----------------------------
7- Allah onların kalpleri ve kulakları üzerine mühür vurmuştur. Onların gözleri önünde perde vardır. onlar için büyük azab vardır.Bakara suresi 6-7.
-----------------------------Ee mühür vurmuşsa bu insan din yolunu nasıl bulacak ?
Sınava başlamadan kağıdını almış :)
-
Scofield bunu yazdı:
-----------------------------
Micro_Sd bunu yazdı:
-----------------------------
7- Allah onların kalpleri ve kulakları üzerine mühür vurmuştur. Onların gözleri önünde perde vardır. onlar için büyük azab vardır.Bakara suresi 6-7.
-----------------------------Ee mühür vurmuşsa bu insan din yolunu nasıl bulacak ?
Sınava başlamadan kağıdını almış :)
----------------------------- -
Micro_Sd bunu yazdı:
-----------------------------Scofield bunu yazdı:
-----------------------------
Micro_Sd bunu yazdı:
-----------------------------
7- Allah onların kalpleri ve kulakları üzerine mühür vurmuştur. Onların gözleri önünde perde vardır. onlar için büyük azab vardır.Bakara suresi 6-7.
-----------------------------Ee mühür vurmuşsa bu insan din yolunu nasıl bulacak ?
Sınava başlamadan kağıdını almış :)
-----------------------------http://www.kuranikerim.com/telmalili/bakara1.htm
-----------------------------Ezberci bilinenlerin üstünden geçen beyin..
Destan gibi yazıyı oku diye önüme koymuşun.
Kendi cümlelerinle ifade et bizde eskiden Kuran okuduk.
-
Scofield bunu yazdı:
-----------------------------
Micro_Sd bunu yazdı:
-----------------------------Scofield bunu yazdı:
-----------------------------
Micro_Sd bunu yazdı:
-----------------------------
7- Allah onların kalpleri ve kulakları üzerine mühür vurmuştur. Onların gözleri önünde perde vardır. onlar için büyük azab vardır.Bakara suresi 6-7.
-----------------------------Ee mühür vurmuşsa bu insan din yolunu nasıl bulacak ?
Sınava başlamadan kağıdını almış :)
-----------------------------http://www.kuranikerim.com/telmalili/bakara1.htm
-----------------------------Ezberci bilinenlerin üstünden geçen beyin..
Destan gibi yazıyı oku diye önüme koymuşun.
Kendi cümlelerinle ifade et bizde eskiden Kuran okuduk.
-----------------------------sana yazının tamamını oku demiyorum bu iki ayetin tevsirini oku diyorum
edit:gayret ve beyinin yanında birşeyi unutmuşum:kalp
-
hoca din ile bilim hiç bir zaman birlikte kullanılamıyor.İkiside birbirine karşı kim ne derse desin.
Bilim araştır der, ilerle der, ölç, tart biç der.bilim içinde ne olursa olsun felsefik birşey vardır.
Bir dinde nerden geldiği belli değildir.Yani bilimde allah dediğimiz bir olgu yoktur.bu yüzden dinin nerden geldiği bilimsel olarak belli değildir.
Bence bu iki kavramdan birinden diğeirne bakmak mantıksız olacaktır.Şu konuda mantıksız olacaktır, iki taraf arasında tartışma çıkar.
-
Micro_Sd bunu yazdı:
-----------------------------Scofield bunu yazdı:
-----------------------------
Micro_Sd bunu yazdı:
-----------------------------Scofield bunu yazdı:
-----------------------------
Micro_Sd bunu yazdı:
-----------------------------
7- Allah onların kalpleri ve kulakları üzerine mühür vurmuştur. Onların gözleri önünde perde vardır. onlar için büyük azab vardır.Bakara suresi 6-7.
-----------------------------Ee mühür vurmuşsa bu insan din yolunu nasıl bulacak ?
Sınava başlamadan kağıdını almış :)
-----------------------------http://www.kuranikerim.com/telmalili/bakara1.htm
-----------------------------Ezberci bilinenlerin üstünden geçen beyin..
Destan gibi yazıyı oku diye önüme koymuşun.
Kendi cümlelerinle ifade et bizde eskiden Kuran okuduk.
-----------------------------sana yazının tamamını oku demiyorum bu iki ayetin tevsirini oku diyorum
edit:gayret ve beyinin yanında birşeyi unutmuşum:kalp
-----------------------------http://portal.ateizm2.org/modules.php?name=News&file=article&sid=13
sende buradan bi kaç satır oku bakalım.
edit: Hoca biz bunları okuduk ölçüp tartıp kararımızı verdik.Sen tutmuşun okuduklarımızı önümüze seriyosun.
Sonrada yok biraz beyin yok biraz kalp yok bi tutam tuz.
Sen hiç tarafsız olarak ateist adam neden ateist olmuş diye inceledinmi.Yok.
Ama müslüman olarak girip bakarsan yok mühür yok perde der der durursun.
-
Scofield bunu yazdı:
-----------------------------
Micro_Sd bunu yazdı:
-----------------------------Scofield bunu yazdı:
-----------------------------
Micro_Sd bunu yazdı:
-----------------------------Scofield bunu yazdı:
-----------------------------
Micro_Sd bunu yazdı:
-----------------------------
7- Allah onların kalpleri ve kulakları üzerine mühür vurmuştur. Onların gözleri önünde perde vardır. onlar için büyük azab vardır.Bakara suresi 6-7.
-----------------------------Ee mühür vurmuşsa bu insan din yolunu nasıl bulacak ?
Sınava başlamadan kağıdını almış :)
-----------------------------http://www.kuranikerim.com/telmalili/bakara1.htm
-----------------------------Ezberci bilinenlerin üstünden geçen beyin..
Destan gibi yazıyı oku diye önüme koymuşun.
Kendi cümlelerinle ifade et bizde eskiden Kuran okuduk.
-----------------------------sana yazının tamamını oku demiyorum bu iki ayetin tevsirini oku diyorum
edit:gayret ve beyinin yanında birşeyi unutmuşum:kalp
-----------------------------http://portal.ateizm2.org/modules.php?name=News&file=article&sid=13
sende buradan bi kaç satır oku bakalım.
edit: Hoca biz bunları okuduk ölçüp tartıp kararımızı verdik.Sen tutmuşun okuduklarımızı önümüze seriyosun.
Sonrada yok biraz beyin yok biraz kalp yok bi tutam tuz.
Sen hiç tarafsız olarak ateist adam neden ateist olmuş diye inceledinmi.Yok.
Ama müslüman olarak girip bakarsan yok mühür yok perde der der durursun.
-----------------------------birincisi yazdıklarım bilim-din çatışması üzerine değildi.tamamen ayrı bir olay
ikincisi o ''yok mühür yok perde'' dediğin şeyleri ben demiyorum kuran diyor.
üçüncüsü tarafsız olarak bakmadığımızı söylüyorsun.tarafsızlıktan uzak ve herkezin bir taraf olduğu bir tartışma konusunda nasıl tarafsız olayım.
sağlıcakla...
edit:harbiden okuyup araştırıp ölçüp tartıp da bu kararı verdiysen de allah yardımcın olsun ne diyeyim.
-
+ nın zıttı nasıl - yse bilimsel düşüncenin zıttı da dinsel düşüncedir, aksini iddia eden ya bilimsellikten uzaktır ya dinini bilmiyordur
-
Micro_Sd bunu yazdı:
-----------------------------birincisi yazdıklarım bilim-din çatışması üzerine değildi.tamamen ayrı bir olay
ikincisi o ''yok mühür yok perde'' dediğin şeyleri ben demiyorum kuran diyor.
üçüncüsü tarafsız olarak bakmadığımızı söylüyorsun.tarafsızlıktan uzak ve herkezin bir taraf olduğu bir tartışma konusunda nasıl tarafsız olayım.
sağlıcakla...
-----------------------------İşte diyorum müslüman gözü ile okursan o yazılanları "yok mühür yok perde" dersin Kuran dediği için.Zaten müslümanlar Kuran'da yazılanları kopyala yapıştır ile cevap olarak tartıştığı kişiye yazar.Kendi cevaplarını vermeye bile korkarlar günah olur diye.
Tarasız bakmadığını söylemiyorum.Tarafsız değerlendir diyorum..
-
Scofield bunu yazdı:
-----------------------------
Micro_Sd bunu yazdı:
-----------------------------birincisi yazdıklarım bilim-din çatışması üzerine değildi.tamamen ayrı bir olay
ikincisi o ''yok mühür yok perde'' dediğin şeyleri ben demiyorum kuran diyor.
üçüncüsü tarafsız olarak bakmadığımızı söylüyorsun.tarafsızlıktan uzak ve herkezin bir taraf olduğu bir tartışma konusunda nasıl tarafsız olayım.
sağlıcakla...
-----------------------------İşte diyorum müslüman gözü ile okursan o yazılanları "yok mühür yok perde" dersin Kuran dediği için.Zaten müslümanlar Kuran'da yazılanları kopyala yapıştır ile cevap olarak tartıştığı kişiye yazar.Kendi cevaplarını vermeye bile korkarlar günah olur diye.
Tarasız bakmadığını söylemiyorum.Tarafsız değerlendir diyorum..
-----------------------------böyle bir konuyu tarafsız değerlendirmenin imkan dışında olduğunusöylüyorum.din insanınhayatını düzenler ve hayatına yön verir şimdi diyosun ki müslüman gözüyle bilmem ne.tabikide böyle olacak bir müslüman,hayatını dini üzerine inşa eden bir kimse tabiklide müslüman gözüyle bakacak.,
kurandan alıntıyada gelince.şu an senin söylediklern nasıl benim nazarımda bir şey ifade etmiyorsa benimkilerin de sende ifade etmediğini düşünüyorum.kuran dan örnek veriyorum çünkü allah tarafından gönderilen ayetlerin belki bir şeyler ifade edebileceğini düşünüyorum.haa muhtemelen onlar da bir şey ifade etmiyor diyeceksin ki eğer etmiyorsa benim yapabileceğim bir şey yok.allah yardımcın olsun der geçerim.sosyal hayatta karşıma da çıksan önyargı falanda duymam.ben hoca değilim ki seni doğru yola getireyim veya sana ışık olayım.ben sadece sana kaynak gösterebilirim. onlarıda araştırdık diyorsun.ne diyeyim allah yardımcın olsun.
selametle...
