Bilişim Mi? Elektronik Mi?

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Holyzone
    Holyzone's avatar
    Üstün Hizmet Madalyası
    Kayıt Tarihi: 13/Ekim/2008
    Erkek

    bilgisayar konusunda iyiysen zaten bunu okuyarak vs geliştirebilirsin. Fakat elektroniği okulda öğrenip üstüne katarsan daha iyi olur bence. Yinede sen bilirsin.

  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    SaNaL_AjaN
    SaNaL_AjaN's avatar
    Kayıt Tarihi: 01/Ağustos/2005
    Erkek

    Merak konusu kendini elektronikde çok geliştirirsin üstüne biliişimi ekler çok başarılı işler yapabilirsin ama ben olsam bilişim seçerim geleceği bana daha cazip gelior gelceğin dısıında sen kendini hanqi konuda geliştirirsen o konuda sen her türlü iş bulursun emin ol her yiğidin yoğurt yemesi başkadır meslekde de öyle işinin ehliysen ztn sıkıntı olmaz gelecek


    Antalya'da Emlakçı parçası :)
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    DeepHouse
    DeepHouse's avatar
    Kayıt Tarihi: 09/Ocak/2009
    Erkek

    elektronik tabe zeugmam benim

    bilgisayar bölümü okunacak bibölüm değil tabe bende bilgisayar okudumda sonra kafama cok vurdum elektronik okusaydım die elektronik demek zaten bilgisayarın dehasısındemek kanımca tabe bu


    Bu işler zordur, özveri ister; hatta özveriden fazlasını, ruhunu ister...
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    anarsistherif
    anarsistherif's avatar
    Kayıt Tarihi: 27/Ağustos/2009
    Erkek
    anadolu teknikteyim. Elektronik diyor cogunluk. Elektronik okuyup uni. De bilgisayar okuyabilirim :| bu bolumlerde okuyanlar iyi bilgi verirlerse sevinirim :|

    =)
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    DeepHouse
    DeepHouse's avatar
    Kayıt Tarihi: 09/Ocak/2009
    Erkek

    olm eger elektronikte hakkını vererek yaparsan işini zaten zenginsin benim ustam ilk okul mewzunu bile değildi ama 5 milyar para alodu :)

    ne sanıosun format atarak bukadar para kasabilir misin:D

    programcı mı oldun hesapla bakalım senin haftada bitirdigin programla o adamın günlük kazandıgı canlı para gine onu kaara gecirip ay sonunda gine eşit olmanızı saglyo ayıktın bu böle gider yani

     


    Bu işler zordur, özveri ister; hatta özveriden fazlasını, ruhunu ister...
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    bortecine357
    bortecine357's avatar
    Kayıt Tarihi: 29/Temmuz/2005
    Erkek

    hertürlü elektronik hoca ne kadar iyi bilirsen bil bence elektronik bilgisi olmadan bilgisayarda yapacağın şeyler sınırlıdır birde bilgisayarı kendi kendine geliştirmek elektronikten daha kolay düz liseye giden kafama ediyim :)


    SAHİPSİZ VATANIN BATMASI HAKTIR SEN SAHİP OLURSAN BU VATAN BATMAYACAKTIR
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Jilet_Boris
    Jilet_Boris's avatar
    Kayıt Tarihi: 04/Mart/2009
    Erkek

    the_behulder bunu yazdı:
    -----------------------------

    olm eger elektronikte hakkını vererek yaparsan işini zaten zenginsin benim ustam ilk okul mewzunu bile değildi ama 5 milyar para alodu :)

    ne sanıosun format atarak bukadar para kasabilir misin:D

    programcı mı oldun hesapla bakalım senin haftada bitirdigin programla o adamın günlük kazandıgı canlı para gine onu kaara gecirip ay sonunda gine eşit olmanızı saglyo ayıktın bu böle gider yani

     


    -----------------------------

    hocam iş formatla bitmiyor ama basit düşünüyorsun.en basitinden söylediğin şeye karşılık olarak comodo ve zemana firmasını gösterebilirim.ikiside türk firması ve kendi alanlarının anuna koydular.zemana hips yazılımlarının geçemediği testleri geçiyor, comodo ise piyasanın en güçlü firewall'ı

  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    SysTeMeRRoR
    SysTeMeRRoR's avatar
    Kayıt Tarihi: 21/Temmuz/2005
    Erkek

    bilisimi bilmem ama eger sayisal iyi degilse elektrik elektronik tavsiye etmem


    "Hayatta en acikli sey, bir insanin, problemin kendinden kaynaklandigini gorememesidir." Carl Gustav Jung
  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    CRASH
    CRASH's avatar
    Kayıt Tarihi: 14/Haziran/2006
    Erkek

    SysTeMeRRoR bunu yazdı:
    -----------------------------

    bilisimi bilmem ama eger sayisal iyi degilse elektrik elektronik tavsiye etmem


    -----------------------------

    elektroniği bilmem ama sayısal iyi değilse bilişimi tavsiye etmem.

     

    ne yaparsan yap, matematiği düzeltmekle başlamanı öneririm :)


    The only good is knowledge and the only evil is ignorance.
  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    KarakartaL
    KarakartaL's avatar
    Kayıt Tarihi: 19/Mart/2007
    Erkek

    elektroniğe git

Toplam Hit: 5731 Toplam Mesaj: 28