Bilişim Mi? Elektronik Mi?
-
elektronik iyidir iyidir zihni açar :)
-
Bilişimci'nin yaptığı işi elektronikçi yapabilir; ama elektronikçinin yaptığı içi bilişimci yapamaz. Kurslara gidersin kendini geliştirirsin programlama ıvır zıvır kendini bilişim alanında geliştirebilirsin.
-
bizim bi hoca vardı. istersen ayakkabı boyacısı ol yınede meslegının en ıyısı ol derdı hep.
-
evvelki mesajlarda dendiği gibi elektronik matematik ve mantık ağırlıklı pc dediğin donanım hariç kodlama
ama mesleki eğitim ve kendini geliştirme en azından önlisans bitirmen daha yararlı.iş ararken ilk tercih edilenler 2 veya 4 yıllık mezunlar
oluyor.
birde acı bir türkiye gerçeği var ki oda firmalar ücret kısmına gelindiğinde gözlerini kapamaya çalısıyor.
öğrenim dersen bitir üniversiteyi.kaç yurt dışına
-
makina bölümü yok mu okulda bence en iyi bölüm.o bölümden mezun olup üniversite okumasan bile aç kalmazsın..
-
elektrik elektronik okuyorum pişmanmıyım hayır değilim ama tavsiye etmem.
-
mekatronik
