folder Tahribat.com Forumları
linefolder Genel
linefolder Bilişim Vs Mekatronik



Bilişim Vs Mekatronik

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Branxian
    Branxian's avatar
    Kayıt Tarihi: 07/Mart/2009
    Erkek

    Mekatronik derim..

    Bilişim şirketlerinde bile mekatronik var, ( Akıllı bina otomasyonu ) :p 


    Kurtla sevişen mazoşist koyun
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Branxian
    Branxian's avatar
    Kayıt Tarihi: 07/Mart/2009
    Erkek
    wert bunu yazdı:
    -----------------------------

    -----------------------------

     

     

    Mekatroniğe saçma mı diyorsun :p

    Şakacı seni 


    Kurtla sevişen mazoşist koyun
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    wert
    wert's avatar
    Kayıt Tarihi: 19/Eylül/2005
    Erkek
    niye çok mu güzel bir bölüm şakacı seni :S

    |sadece aptalların başarısı ders notu ile ölçülür|
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    cnr437
    cnr437's avatar
    Banlanmış Üye
    Kayıt Tarihi: 03/Nisan/2007
    Erkek

    wert bunu yazdı:
    -----------------------------
    niye çok mu güzel bir bölüm şakacı seni :S
    -----------------------------

    hacı bölüm önemli değil

    bölümü okurken senin neler öğrendiğin önemli

    ben mekatronik okuyom, 4. sınıfım, ne öğretiyolar diye sorarsan, bişii öğretemiyorlar, ama insan kendi çabasıyla elinden geleni öğrenmek için bişiiler yaparsa, sadece mekatroniğin labaratuvarlarını felan kullanarak bile yapabileceği şeyler hayal gücü ile sınırlıdır, bilgiyi öğrenirisn, makina mühendisliğinde de öğrenirsin fakat uygulama imkanı yoksa o bilgi uçar gider, yada soyut kalır, bizim okuldan mezun olan çok insan var hiçbişii bilmeyen yada öğrendiği şeylerin piyasada bi değeri olmayan.

    bölümde pic ve l298 ile motor sürdürerek robot yaptırırlar, ama sen onu kendi çıkarın için kullanırsan, şuan bizim yaptığımız gibi kendi CNC'nde istiklal marşı bile çalarsın.


    Bizim olduğumuz her yerde herşey bizim yüzümüzden olmuştur. Ben benim amk bana bişey olmasın!
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Branxian
    Branxian's avatar
    Kayıt Tarihi: 07/Mart/2009
    Erkek

    wert bunu yazdı:
    -----------------------------
    niye çok mu güzel bir bölüm şakacı seni :S
    -----------------------------

    Bilgisi olana güzel, bilgisi olmayana dandik bölüm hocam. Kişiden kişiye değişir.

    Aldığın bilgiye, imkanlara ve öğrenme çabana bağlı bir bölüm. İstek varsa öğrenirsen en basit şeyden çok büyük şeyler kazanabilirsin.

    Ama bilgi olmadı mı parada yok tabi. 


    Kurtla sevişen mazoşist koyun
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    korhan
    korhan's avatar
    Kayıt Tarihi: 04/Ağustos/2005
    Erkek

    wert bunu yazdı:
    -----------------------------

    bence böle saçma bölümleri bırakıp :S

    adam akıllı

    bilgisayar müh

    makine müh

    elektirik müh

    elektronik müh

    inşaat müh

     

    gibi bölümlerde okumak daha iyi olur  


    -----------------------------

    Makina mühendisliği okuorum , 2 yıldır mekatronik eğitimi alıyorum sırf iş bulmam kolaylaşsın die.Saçma bölüm dediğin elektronik müh + makina müh. birleşimi hocam aman insanları yanlış yönlendirmiyelim :D


    https://www.fitnessaktif.com/
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    legion_of_doom
    legion_of_doom's avatar
    Kayıt Tarihi: 04/Mayıs/2009
    Erkek

    korhan a katılıyorum. mekatronik elektronik ve makinenin karışımı bir daldır ve çok geniş uygulama alanı vardır, hatta makine ve elektronik mühendislerinden daha fazla şansın var iş bulma şansın var. Kendini iyi geliştirmiş ve ingilizceye hakimsen bir çok mühendislik dallarından kat be kat fazladır şansı. Son yıllarda mekatronik bölümlerin açılımında artış gördüm böyle devam etsin..

    Bilişm derken tam olarak nedir? Yazılım,donanım.. uzar gider. İmkan varsa bilgisayar + elektronik karışımı bir bölüm okuman mekatronik gibi yükseltir seni. elektronik müh. den çap yapıp bilgi. müh. okursan bu tarz birşey olur. Ve bu iki bölümün karışşımı da çok güzeldir Gerektiği zaman devreni tasarlar bilgisayarda ona uygun programları,driverları yazar kullanırsın. Uzaktan kmandalı bir çok cihaz yapabilirsin, Bilgisayar kontrollü uydu ile haberleşen pilotsuz uçak gibi :)

    hayal gücü + bilgi seviyene kalmş herşey..

    elektronik + bilgisayar yada elektronik + makine (mekatronik)

     


    Biraz bilmek tehlikelidir. Ya derinliklerden iç ya da bilgeliğin tadını tatmaya kalkma! Çünkü sığ sular beyni zehirler, bol sular insanı temizler....-------------------pompey--------
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    wert
    wert's avatar
    Kayıt Tarihi: 19/Eylül/2005
    Erkek
    korhan bunu yazdı:
    -----------------------------
    wert bunu yazdı:
    -----------------------------

    -----------------------------

    Makina mühendisliği okuorum , 2 yıldır mekatronik eğitimi alıyorum sırf iş bulmam kolaylaşsın die.Saçma bölüm dediğin elektronik müh + makina müh. birleşimi hocam aman insanları yanlış yönlendirmiyelim :D


    -----------------------------

    meselede o işte ikisinin karışımı olması  saçmalık orada başlıyor

    ozaman fizikçiler neden aç kalıyor bakalım onu söyleyin bana madem herşeyin karışımı güzel (herkes kendi işini yapsın diye bir laf vardır)

    ben fizik okuyorum

    matematik konuları

    mekanik

    elektrik 

    elektroniğe giriş

    bilgisayar programlama (c/c++)

    optik

    eletronik

    sayısal elektronik

    optoelektronik

    sensörler

    akışkanlar mekaniği

    manyetizma

    vsvsvssvs 

    gibi derslerim var şimdi sizin mantığınza göre

    (hani birşeyileri karıştırınca süper oluyorya bakımdan)

    "Bilgisi olana güzel, bilgisi olmayana dandik bölüm hocam. Kişiden kişiye değişir."

    benim öğrendiklerimin yanında sizinkilerlerin sözü bile geçmez (ki yukarıda sizlerle gördüğüm aynı dersler ayrıyetten çekirdek fiziği güneş enerjisi kuantum mekaniği radyasyon fiziği vsvsvsvs gibi dersleride boş verdim)  


    |sadece aptalların başarısı ders notu ile ölçülür|
  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Jilet_Boris
    Jilet_Boris's avatar
    Kayıt Tarihi: 04/Mart/2009
    Erkek

    wert bunu yazdı:
    -----------------------------
    korhan bunu yazdı:
    -----------------------------
    wert bunu yazdı:
    -----------------------------

    -----------------------------

    Makina mühendisliği okuorum , 2 yıldır mekatronik eğitimi alıyorum sırf iş bulmam kolaylaşsın die.Saçma bölüm dediğin elektronik müh + makina müh. birleşimi hocam aman insanları yanlış yönlendirmiyelim :D


    -----------------------------

    meselede o işte ikisinin karışımı olması  saçmalık orada başlıyor

    ozaman fizikçiler neden aç kalıyor bakalım onu söyleyin bana madem herşeyin karışımı güzel (herkes kendi işini yapsın diye bir laf vardır)

    ben fizik okuyorum

    matematik konuları

    mekanik

    elektrik 

    elektroniğe giriş

    bilgisayar programlama (c/c++)

    optik

    eletronik

    sayısal elektronik

    optoelektronik

    sensörler

    akışkanlar mekaniği

    manyetizma

    vsvsvssvs 

    gibi derslerim var şimdi sizin mantığınza göre

    (hani birşeyileri karıştırınca süper oluyorya bakımdan)

    "Bilgisi olana güzel, bilgisi olmayana dandik bölüm hocam. Kişiden kişiye değişir."

    benim öğrendiklerimin yanında sizinkilerlerin sözü bile geçmez (ki yukarıda sizlerle gördüğüm aynı dersler ayrıyetten çekirdek fiziği güneş enerjisi kuantum mekaniği radyasyon fiziği vsvsvsvs gibi dersleride boş verdim)  


    -----------------------------

    övünmeyi kes :D

  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    ultrAsker
    ultrAsker's avatar
    Kayıt Tarihi: 14/Ağustos/2005
    Erkek

    wert bunu yazdı:
    -----------------------------
    korhan bunu yazdı:
    -----------------------------
    wert bunu yazdı:
    -----------------------------

    -----------------------------

    Makina mühendisliği okuorum , 2 yıldır mekatronik eğitimi alıyorum sırf iş bulmam kolaylaşsın die.Saçma bölüm dediğin elektronik müh + makina müh. birleşimi hocam aman insanları yanlış yönlendirmiyelim :D


    -----------------------------

    meselede o işte ikisinin karışımı olması  saçmalık orada başlıyor

    ozaman fizikçiler neden aç kalıyor bakalım onu söyleyin bana madem herşeyin karışımı güzel (herkes kendi işini yapsın diye bir laf vardır)

    ben fizik okuyorum

    matematik konuları

    mekanik

    elektrik 

    elektroniğe giriş

    bilgisayar programlama (c/c++)

    optik

    eletronik

    sayısal elektronik

    optoelektronik

    sensörler

    akışkanlar mekaniği

    manyetizma

    vsvsvssvs 

    gibi derslerim var şimdi sizin mantığınza göre

    (hani birşeyileri karıştırınca süper oluyorya bakımdan)

    "Bilgisi olana güzel, bilgisi olmayana dandik bölüm hocam. Kişiden kişiye değişir."

    benim öğrendiklerimin yanında sizinkilerlerin sözü bile geçmez (ki yukarıda sizlerle gördüğüm aynı dersler ayrıyetten çekirdek fiziği güneş enerjisi kuantum mekaniği radyasyon fiziği vsvsvsvs gibi dersleride boş verdim)  


    -----------------------------

     

    önce mahkemelerde şahitliğin kabul edilsin, sonra gel hacım :P

     

    şaka bir yana aldığın derslerle kendini geliştiriceksin okuduğun şeyin ehli olucaksın. mekatronige kötü diyorsun ama bence biraz daha araştırmalısın. fizik bölümü neden fiyasko çünkü sadece ögreniyorsun uçuk kaçık deneylerin ne kadarını yapabilirsin? ama mekatronikte imkanın varsa hayatları kolaylaştırabilirsin ve uygulamada ilerlemiş oluyorsun çünkü bu bölümü açan üniversiteler bilinçlendi altyapı olmadan açmıyorlar


    i ve got nothing against god. its his fan club i cant stand.
Toplam Hit: 5758 Toplam Mesaj: 49