Bir Arabanın Doğuşu

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    seadog
    seadog's avatar
    Kayıt Tarihi: 23/Mart/2008
    Erkek
    süper bişe ya harika tek kelimeyle

    devlet istatistik ensititüsüne göre kişi başına düşen tuğla öldürüyormuş
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Today
    Today's avatar
    Kayıt Tarihi: 05/Nisan/2008
    Erkek

    oldu olcak arkasınada ateşle yaklasmayın tabelası koysun.

    kopukten arabamı olur aq   :D


    Buraya ne yazıoz ?
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    jayde
    jayde's avatar
    Kayıt Tarihi: 28/Mart/2007
    Erkek
    şöyle adamlarla kanka olacan bak ne arabalar yaptırıyon
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    kotusirine
    kotusirine's avatar
    Kayıt Tarihi: 01/Haziran/2007
    Dişi
    Kürk le poz vermesi çok gülünç..(:
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Lemuria
    Lemuria's avatar
    Kayıt Tarihi: 14/Haziran/2006
    Erkek
    bok gibi , alet edevat ve teknik bilgi ile daha iyisi yapılabilir , yazık olmuş güzelim mercedes e

    dont think twice its all right
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Esconda
    Esconda's avatar
    Kayıt Tarihi: 28/Eylül/2007
    Erkek
    Dişi muridlerin yorumlarına dikkat ettimde; Arabadan çok arabayı tasarlayan adama odaklanmışlar.:D:D

    https://t.me/pump_upp
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    oksijen
    oksijen's avatar
    Kayıt Tarihi: 28/Nisan/2007
    Erkek
    bu arabayla bi kaza yapsan duman olursun araba köbükten :D :D neyse şaka maka dışına ne koymuş o öyle ya normal köpük olsa tekme atsan parçalanır bilgisi olan varmı.
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    ExcellencE
    ExcellencE's avatar
    Kayıt Tarihi: 27/Nisan/2007
    Erkek

    adam harbi tam salak

    güzelim arabayı ne boktan hale getirmiş


    Yapay zeka, zeka değildir.
  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    sumer
    sumer's avatar
    Kayıt Tarihi: 14/Temmuz/2007
    Erkek
    bu şahsı ayakta alkışlıyorum.hakaret eden müritlerde biraz centilmen olsun pls. adam yaptı işte.

    Yazmış Oldugum Cevaplardan Dogacak Herhangi Bir Sorundan Sorumluluk Kabul Etmiyorum...
  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Thelordmax
    Thelordmax's avatar
    Kayıt Tarihi: 23/Ağustos/2005
    Erkek
    Mükemmel.. Müthiş !
Toplam Hit: 4854 Toplam Mesaj: 34