Bir Boşanma Hikayesi..
-
wallaha o bu değilde eleman hatunu çok pis bozmuş!
-
beyler asıl sorun bunların hiçbiri değil kadın açık açık söylemiyor ama cinsellik bitmiş :) kadın rahatlayamıyor çılgınca sevişemiyor. o yüzden adamı odun gibi tasvir ediyor bize.
-
ara ara dengesizlik yapmak iyidir..çok sakin olursan ne yapacagını tahmin ederler. buda kadında meraklanma duygusunu köreltir..sonra ne olur orasını bende bilmiyorum
-
Cia bunu yazdı:
-----------------------------
ben o karıyı boşarım aga hatta notun sonunu da ben seni boşuyorum yala pırasayı diye bitirmesini bekledim adam degilmiş sie
-----------------------------
bekara karı boşamak, kolaydır -
Sevmeyi, sevişmeyi ve evini geçindirmeyi bilen adam boynuz yemez. Üçü bir arada nescafe gibi olacaksın, aksi halde nanay.
-
mizahi bunu yazdı:
-----------------------------
Cia bunu yazdı:
-----------------------------
ben o karıyı boşarım aga hatta notun sonunu da ben seni boşuyorum yala pırasayı diye bitirmesini bekledim adam degilmiş sie
-----------------------------
bekara karı boşamak, kolaydır
-----------------------------öhm.. (:
-
fena sayılmaz
-
guzel hıkaye
-
her ilişki bi ewliliktir aslında duygu ewliliği o yüzden her bitişte bi boşanmadır tbt den baya bi boşanma hikayesi çıkabilir ,)
-
ÇeLişkili Yerler Vardı Ama hikayeyi okuyanlar GeneL olarak YorumLarda Kadının mağlupluğundan Erkeğin Galibiyetinden Bahsetmişler... Bana Tuhaf Geldi...
Bunu Tbt de nickim olmadığı için Bayan oLarak yazıyorum.. Ve Bence O Kadın HakLı :)
İlişikiler bi süre Sonra Bu Yüzden öLüR.. Öyle bir Adamla da biR ömür Mümkün değil geçmez.. Kısaca Erkekler Bayanları anlamıyor.. Galiba Biz Bayanlar da Siz Erkekleri Anlamıyoruz :S Az Romantik oLsanız Nolurdu ?? Ne Kaybederdiniz :) Olmayınca kaybettikleriniz yanında.... ;)
