Bir Boşanma Hikayesi..
-
cuneyd bunu yazdı:
-----------------------------
ÇeLişkili Yerler Vardı Ama hikayeyi okuyanlar GeneL olarak YorumLarda Kadının mağlupluğundan Erkeğin Galibiyetinden Bahsetmişler... Bana Tuhaf Geldi...
Bunu Tbt de nickim olmadığı için Bayan oLarak yazıyorum.. Ve Bence O Kadın HakLı :)
İlişikiler bi süre Sonra Bu Yüzden öLüR.. Öyle bir Adamla da biR ömür Mümkün değil geçmez.. Kısaca Erkekler Bayanları anlamıyor.. Galiba Biz Bayanlar da Siz Erkekleri Anlamıyoruz :S Az Romantik oLsanız Nolurdu ?? Ne Kaybederdiniz :) Olmayınca kaybettikleriniz yanında.... ;)
-----------------------------doğruda işte bayanlarında erkekleri anlamadıkları noktaları bi yazmaya kalksak bitmez bu olay :D
-
cuneyd bunu yazdı:
-----------------------------ÇeLişkili Yerler Vardı Ama hikayeyi okuyanlar GeneL olarak YorumLarda Kadının mağlupluğundan Erkeğin Galibiyetinden Bahsetmişler... Bana Tuhaf Geldi...
Bunu Tbt de nickim olmadığı için Bayan oLarak yazıyorum.. Ve Bence O Kadın HakLı :)
İlişikiler bi süre Sonra Bu Yüzden öLüR.. Öyle bir Adamla da biR ömür Mümkün değil geçmez.. Kısaca Erkekler Bayanları anlamıyor.. Galiba Biz Bayanlar da Siz Erkekleri Anlamıyoruz :S Az Romantik oLsanız Nolurdu ?? Ne Kaybederdiniz :) Olmayınca kaybettikleriniz yanında.... ;)
-----------------------------kimse kimseyi anlamak için uğraşmasa olmaz mı?
biraz rahat bıraksanız erkekleri, sıkmasanız bu kadar?
