folder Tahribat.com Forumları
linefolder Genel
linefolder Bir Boşanma Hikayesi..



Bir Boşanma Hikayesi..

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    iLLuMiNaTi
    iLLuMiNaTi's avatar
    Banlanmış Üye
    Kayıt Tarihi: 08/Mart/2007
    Erkek

    cuneyd bunu yazdı:
    -----------------------------

    ÇeLişkili Yerler Vardı Ama hikayeyi okuyanlar GeneL olarak YorumLarda Kadının mağlupluğundan Erkeğin Galibiyetinden Bahsetmişler... Bana Tuhaf Geldi...


    Bunu Tbt de nickim olmadığı için Bayan oLarak yazıyorum.. Ve Bence O Kadın HakLı :)

    İlişikiler bi süre Sonra Bu Yüzden öLüR.. Öyle bir Adamla da biR ömür Mümkün değil geçmez.. Kısaca Erkekler Bayanları anlamıyor.. Galiba Biz Bayanlar da Siz Erkekleri Anlamıyoruz :S Az Romantik oLsanız Nolurdu ?? Ne Kaybederdiniz :) Olmayınca kaybettikleriniz yanında.... ;)


    -----------------------------

    doğruda işte bayanlarında erkekleri anlamadıkları noktaları bi yazmaya kalksak bitmez bu olay :D

  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    american
    mizahi
    mizahi's avatar
    Kayıt Tarihi: 02/Haziran/2007
    Erkek

    cuneyd bunu yazdı:
    -----------------------------

    ÇeLişkili Yerler Vardı Ama hikayeyi okuyanlar GeneL olarak YorumLarda Kadının mağlupluğundan Erkeğin Galibiyetinden Bahsetmişler... Bana Tuhaf Geldi...


    Bunu Tbt de nickim olmadığı için Bayan oLarak yazıyorum.. Ve Bence O Kadın HakLı :)

    İlişikiler bi süre Sonra Bu Yüzden öLüR.. Öyle bir Adamla da biR ömür Mümkün değil geçmez.. Kısaca Erkekler Bayanları anlamıyor.. Galiba Biz Bayanlar da Siz Erkekleri Anlamıyoruz :S Az Romantik oLsanız Nolurdu ?? Ne Kaybederdiniz :) Olmayınca kaybettikleriniz yanında.... ;)


    -----------------------------

    kimse kimseyi anlamak için uğraşmasa olmaz mı?

    biraz rahat bıraksanız erkekleri, sıkmasanız bu kadar?


    All I need is a possibility.
Toplam Hit: 4557 Toplam Mesaj: 33