folder Tahribat.com Forumları
linefolder Donanım & Driver
linefolder Bir Donanım Sorusu (Bilgsyr Sureklı Resetleniyor)



Bir Donanım Sorusu (Bilgsyr Sureklı Resetleniyor)

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    FiL3MAN
    FiL3MAN's avatar
    Kayıt Tarihi: 28/Mart/2007
    Erkek

    aldiğin ramin mhz ile eski ramin mhz i uyuşmamış sanırım. ram alirken dikkat etmeliydin. o rami değiştirmelisin. peki sadece yeni ram ile neden olmuyor arkadaşin anlatmak istediği de o anakart desteklemiyor yada ayarlari kapali. bios u default ayarlara getir otomatik görsün derken ram a uygun mhz i ayarlasin demek istedi ama öle bişi olmaz =) ram da de sorun olabilir. Sen en iyisi mhz i 333 olan bi ram bul

  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Asosyal
    Asosyal's avatar
    Kayıt Tarihi: 06/Ocak/2010
    Erkek

    eski ram ile yeni ram'in mhz'leri aynı olmalı biri 400 mhz diğeri 800 mhz olursa pc'de tutarsızlık olur ve reset atar. sadece yeni aldıgın ram'i tak sorun devam ederse senin anakart ddr1'i desteklemiyordur demektir.

    ddr1 anakart ddr1 ram'i destekler

    ddr2 anakart ddr2 ram'i destekler vs. vs. vs.

    ddr = 266-333-400 Mhz

    ddr2 = 400-533-667-800 Mhz ramleri destekler.

     

     


    Kurumuş yeşil otları Toprak Olmuş umutları Gökte mazi bulutları Bu mezarda bir garip var... // Ne hayasızca tahaşşüd ki ufuklar kapalı Nerde-gösterdiği vahşetle bu bir Avrupalı
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    bortecine357
    bortecine357's avatar
    Kayıt Tarihi: 29/Temmuz/2005
    Erkek

    işlemci ne senin birde 2 ram birdenmi kullanıyosun


    SAHİPSİZ VATANIN BATMASI HAKTIR SEN SAHİP OLURSAN BU VATAN BATMAYACAKTIR
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    asa42
    asa42's avatar
    Kayıt Tarihi: 17/Eylül/2009
    Erkek

    @ bortecine357

    intel p4 cpu 2.66ghz 2.84ghz

    şu anda 1gb lık ram takılı fakat hala bazen resetlenıyor.

    @Asosyal

    hocam anakartın uzerinde ddr1 ve ddr2 yazıyor ben gercek slot mhz leri nereden ogrenebilirim.

    ve yeni aldıgım ramın mhz sını nerden ogrenebılırım?

  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    kerim
    kerim's avatar
    Kayıt Tarihi: 10/Mayıs/2008
    Erkek

    ramin markası ne ?

    ben gecen 2GB kingston aldım pc 'de  1gb oem vardı, 1-2  hafta sonra pc boka sardı her zaman kitlenmeye başladı 1gb oem 'i cıkardım şimdi sağlam 2 GB kingstonla


    (:
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    asa42
    asa42's avatar
    Kayıt Tarihi: 17/Eylül/2009
    Erkek

    biri kingston yenı aldıgım 1gb olan

    diğeride vdata 256mb

  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    WebJas
    WebJas's avatar
    Kayıt Tarihi: 15/Eylül/2009
    Erkek

    hacı kur everest ultimate edition . bilgisayarının kablosunun bile özelliğini görürsün. bunla beraber anakartının neleri destekleyip neleri desteklemedigini. program zormu dersen değil.

    arkadaşın dedigi gibi biri 400 biri 800 olursa yemez. ayrıca gözenekleri temizlemeyide dene . toz olursa varsa ondanda yapıyordur rest.

     

    tek tek takıp hangisinde düzgün çalışıyor dene . yeni aldıgın ram ' de problemde olabilir. herşey bir ihtimal ..

     

    everest ultimate edition

    http://tahribat.com/Forum-Lavalys-Everest-Ultimate-Edition-Tum-Pc-Bilgisi-67057/1/everest

     

    selametle..


    bilmediklerimi ayaklarımın altına alsam başım göğe ererdi..
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    necroshine
    necroshine's avatar
    Kayıt Tarihi: 03/Mart/2003
    Erkek

    ddr 1 desteklemiyor diyorsunuz ama ana kartinda iki slot var. 

    Ama kardes sende cevap vermemissin

    3 kisi sormus

    eski 256 mb lik rami takinca ayni problemi veriyormu ?

    Birde 256 mb lik ramin uzerinde kac mhz yaziyor ?

    Ana kartin markasi ve modeli ne ?

    uzerindeki entegrelerde yazar bu

    Yok bulamam diyorsa everest diye bir program yukle o verir.

    Bunlari paylas yardimci olayim sana

  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    asa42
    asa42's avatar
    Kayıt Tarihi: 17/Eylül/2009
    Erkek

    necroshine bunu yazdı:
    -----------------------------

    ddr 1 desteklemiyor diyorsunuz ama ana kartinda iki slot var. 

    Ama kardes sende cevap vermemissin

    3 kisi sormus

    eski 256 mb lik rami takinca ayni problemi veriyormu ?

    Birde 256 mb lik ramin uzerinde kac mhz yaziyor ?

    Ana kartin markasi ve modeli ne ?

    uzerindeki entegrelerde yazar bu

    Yok bulamam diyorsa everest diye bir program yukle o verir.

    Bunlari paylas yardimci olayim sana


    -----------------------------

    hocam dedım yukarıda 256 mb ram ıle sorun yok.

    256 mb ramın uzerınde 333 mhz yazıyor

    everesti şimdi yukluyorum.

    ve su anda iki ramide taktım eskı taktıgımın tam tersini yaptım şimdilik iyi reset atmıyor fakat hiç guven olmaz :)

    bios taki cpu external frequancy değerini ne yapmalıyım?

  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    asa42
    asa42's avatar
    Kayıt Tarihi: 17/Eylül/2009
    Erkek

    anakart

    Anakart Adı    Asus P4S533-X
       
    Veri Yolu (FSB) Özellikleri   
    Yol Türü    Intel GTL+
    Yol Genişliği    64 Bit
    Gerçek Saat    138 MHz (QDR)
    Etkin Saat    553 MHz
    Band Genişliği    4426 MB/s
       
    Çipset Yolu Özellikleri   
    Yol Türü    SiS MuTIOL
    Yol Genişliği    16 Bit
       
    Anakart Teknik Bilgisi   
    CPU Soket/Slot    1 Socket 478
    Genişleme Yuvaları    [ TRIAL VERSION ]
    RAM Yuvaları    2 SDR DIMM, 2 DDR DIMM
    Tümleşik Aygıtlar    Audio, LAN
    Fiziksel Boyut    ATX
    Anakart Ölçüleri    240 mm x 300 mm
    Anakart Çipseti    SiS645DX
    Ek Nitelikler    [ TRIAL VERSION ]

    yetermı?

Toplam Hit: 2535 Toplam Mesaj: 21