Bir Garip Bilgisayar Sorunu. Underzero
-
evet yakaladim ve ilave ettim. ;)
-
hojucuk bunu yazdı:
-----------------------------
evet yakaladim ve ilave ettim. ;)
-----------------------------Mucux ;)
-
once yorum yazdim sonra sizin dialoglari okudum ve gotcha..... hihihih
nitekim bu sorununun acikliga kavusmus olmasini umidediyor ve underzeronun son durum hakkinda yorumlarini bekliyorum efenim.
-
-
Dialoglar güzel ama değil mi :)
-
gecerlide, grafik unsurlu sorun ise hemfikiriz lakin sitenin erisim izinlerinde hatali kodlama varsa dns proxy degisklikleride kesin cozum olmayip, sorun tekerrur edecektir, hatali kodlanmis scriptin eksik goruntuleme problemine olasi bir mudahele bizimkisi.
-
Sorunun workgoruptan oldugu belli galiba acaba sanirsam :)
-
Ben olsam;
Modemi resetliyip tekrar kurulumu yapıp, sadece 1 PC ye takardım.
Gene olmadı..
1 Bilgisayarı formatlıyıp kurtuktan sonra driverleri yükler güncelleştirmeleri yapmadan denerdim.Gene olmadı..
Tüm kabloları değişirdim, telefon pirizine kadar :D
Gene olmadı..
Sikiyim öyle siteyi derdim
-
10ur bunu yazdı:
-----------------------------Ben olsam;
Modemi resetliyip tekrar kurulumu yapıp, sadece 1 PC ye takardım.
Gene olmadı..
1 Bilgisayarı formatlıyıp kurtuktan sonra driverleri yükler güncelleştirmeleri yapmadan denerdim.Gene olmadı..
Tüm kabloları değişirdim, telefon pirizine kadar :D
Gene olmadı..
Sikiyim öyle siteyi derdim
-----------------------------Bunu yapan bir bilgi&işlemci yi direk kovardım patron olsam :)
Adam başka networkte çalışıyor diyor neden format atıyorsun? :)
Modemi değiştirdim çalışmıyor diyor neden yeniden yüklüyorsun? :)
Kabloları değiştirmeye ne gerek var ufak bir kablo direk modemden çıkış alıp denersin. Büyük bir network olsa tutup tüm kabloları değiştirecek misin? :)
Son dediğinide dediğinde direk kovuluyorsun zaten :))
Gel biz tavla oynayalım
-
ben sorunun dns veya ip adresinden kaynaklandığını düşünüyorum
