Bir HTML5 Harikası !
-
Nette gezinirken gördüm çok iyi iş çıkarmışlar adamlar, şuan html5'e bayağı ilgi duydum :) bir göz atın isterseniz.
-
Oha Süper Bişi Beee :D Ben Html5'ten Çok Şu Video Meselesini Sevdim Bu Müziği Bulmam Lazım :D
Klıbı Veya Müziği İsteyen Olursa Upladım :)
https://hotfile.com/dl/151923140/1bc7983/Just_a_Friend_2_2.mp4.html
-
Müzik için videonun sonunda download kısmı var ama paralımı bedava mı bakmadım.
-
RaAmLis bunu yazdı:
-----------------------------Müzik için videonun sonunda download kısmı var ama paralımı bedava mı bakmadım.
----------------------------Üst Yoruma Bak Hocam :)
-
giderek flash ın interaktif uygulamalarına benzemeye başladı fakat sanırım daha performanslı. Hatun da iyiymiş
-
O degilde klipteki telefon lg optus mu.? Hos duruyomus :)
-
Internet Explore reklamı galiba :)
Edit:
Bu HTML 5 ten çok ben WebGL den çok etkilendim. Bir site var daha açılmadı "http://fractal.io/" diye.
Videosu için : http://vimeo.com/20687741
-
bedukte turkiyenin ilk html5 klibini yapmisti:)
-
BlacKShelD bunu yazdı:
-----------------------------Oha Süper Bişi Beee :D Ben Html5'ten Çok Şu Video Meselesini Sevdim Bu Müziği Bulmam Lazım :D
Klıbı Veya Müziği İsteyen Olursa Upladım :)
https://hotfile.com/dl/151923140/1bc7983/Just_a_Friend_2_2.mp4.html
-----------------------------bende bunu arıyordum eyvallah :D
-
SARI bunu yazdı:
-----------------------------BlacKShelD bunu yazdı:
-----------------------------Oha Süper Bişi Beee :D Ben Html5'ten Çok Şu Video Meselesini Sevdim Bu Müziği Bulmam Lazım :D
Klıbı Veya Müziği İsteyen Olursa Upladım :)
https://hotfile.com/dl/151923140/1bc7983/Just_a_Friend_2_2.mp4.html
-----------------------------bende bunu arıyordum eyvallah :D
-----------------------------Ne Demek Hocam :D :D :D
-
çok güzelmiş ama Microsoft Silverlight kullanılmış herhalde
