Bir HTML5 Harikası !
-
HTML5 ise bu bizim bildiğimiz html değil be abi =/
-
http://www.brandongenerator.com/
buda fena sayılmaz :D
-
cok güzel bişey olmus ama oyunlar cok az.Bide arabaya binen elemanın orda ne yapılması gerekiyor anlamadım.
-
yarım saatte açılmadı ve de 2de bir ıdm video mp3 çakiyo uyuz oldum :F
http://www.justafriend.ie/dev/ burda da anlatmışlar bazı şeyleri
-
Melik bunu yazdı:
-----------------------------VBDream bunu yazdı:
-----------------------------1 yaşındaki çocuk "baba" dediğinde ayakta alkışlanır, 20 yaşındaki çocuk ağzıyla kuş tutar sıradan görünür, HTML5 ve Flash karşılaştırmasını aynen böyle görüyorum şu anda.
-----------------------------5-10 dakikadır yorumu anlamaya çalışıyorum. :D
Siteye gelirsek, harikulade olmuş bian benim fotoğrafım napıyor lan orda demekten kendimi alamadım.
-----------------------------1 yasındaki cocuk HTML5 ve onun yapabileceklerinin cok daha fazlasını Flashla yapabilirsin ama Flash artık herkesin gözünde yükseldiği için bu normal geliyor bize.Demek istemiş arkadaş.
-
html 1 de yanlışlarım çok çıkıyo aga :D gavur 5 i nerden bulmuş amk
ttnet 1 mb için ben httml 5 e hazır değilim... ve şuan çatlıyorum amk ne var orda :D
