folder Tahribat.com Forumları
linefolder Network - İnternet
linefolder Bir Pc"De 2 Tane Ağ Adaptörü Kullanma.. Yardım?



Bir Pc"De 2 Tane Ağ Adaptörü Kullanma.. Yardım?

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    streetw1se
    streetw1se's avatar
    Kayıt Tarihi: 22/Eylül/2007
    Erkek
    Mrb arkadaslar.. şirkette bir grup pc de 2 tane ağ kullanmak istiyorum.. bu pc ler 3 adet 2 sinde wireless ağ var ve internete balganıyolar biride biride asgıda bir makine ile networku olan pc.. ben bunların 3ünü birbrine bagladım fakat ikinci agı kullanamadım.. digerleri int girio 3. pcde asagıdaki makine ile işini yapıyo benm amacm bu 3ü arasında dosya paylasımı saglamak ama göremiyorum pc leri.. ne yapmam gerek?
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Kumanaga
    Kumanaga's avatar
    Kayıt Tarihi: 03/Nisan/2004
    Erkek

    Hocam Çok Karısık yazmışsın Biraz daha duzenli yazarsan yardım edebilirim.

    Birde neden 2 Ağ adaptoru kullanmak istiyorsun. 


    ⎝Her boku biliyorsun, "Herkes" yazmasını bilmiyorsun.⎠
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    streetw1se
    streetw1se's avatar
    Kayıt Tarihi: 22/Eylül/2007
    Erkek

    hocam 3 pc var 2 sinde wireless ag ile net var 1 de asagıda bi makine var onla baglı.. ben bunların yerel ag cıkıslarını kullanarak 2. bi ag yaptm kendi aralarında.dosya paylasımı yapmak istiyorm 3 arasında. ama goremiyorum bu pcleri.. cunku net olan iki pc wireless modem ile baglılar.. bahsettgm 3. pc ise o makine ile direk baglı..

    kurdgum 2. agda sorun var yani göremiyorum pcleri

  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Kumanaga
    Kumanaga's avatar
    Kayıt Tarihi: 03/Nisan/2004
    Erkek

    2. ağ kurmana gerek yokki

     

    anladıgım kadarı ile 4 makine var 

    2 tanesi wi-fi ile bağlanıyor 

    diğer 2 taneside kablo ile bağlanıyor.

    Hepsini Aynı Workgroup adı altında toplarsan makinelerin hepsinden birbirlerine dosya paylaşımını gerçekleştirmiş olursun.


    ⎝Her boku biliyorsun, "Herkes" yazmasını bilmiyorsun.⎠
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    DoctorX
    DoctorX's avatar
    Kayıt Tarihi: 10/Haziran/2009
    Erkek

    yani kkısaca senin yapmak istediğin şey bu 3 alet arasında yerel osya paylaşım ağı oluşturmak?

     

    ama bu bilgissayarlardan 2 anesi modeme kablosuz olarak bağlanıyo ve sen kabloyu bağlayınca etki etmediğini söylüyorsun? 

     

    ve istediğinde bunlar nete kablosuzla girsin dosya ğppaylaşımını bu kablodan yapalım? bu kablo internet için kullanılmayacak.

     

    bunları birbirine bağlayıncada ağı kurammıyorsun. sorun tam olarak bumu?


    No Manita No Dırdır, Only Makara Only Gırgır!!! işte izlenmesi gereken bir video varsa oda bu video. http://www.youtube.com/watch?v=FrvX-rL9UTY
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    streetw1se
    streetw1se's avatar
    Kayıt Tarihi: 22/Eylül/2007
    Erkek

    DoctorX bunu yazdı:
    -----------------------------

    yani kkısaca senin yapmak istediğin şey bu 3 alet arasında yerel osya paylaşım ağı oluşturmak?

     

    ama bu bilgissayarlardan 2 anesi modeme kablosuz olarak bağlanıyo ve sen kabloyu bağlayınca etki etmediğini söylüyorsun? 

     

    ve istediğinde bunlar nete kablosuzla girsin dosya ğppaylaşımını bu kablodan yapalım? bu kablo internet için kullanılmayacak.

     

    bunları birbirine bağlayıncada ağı kurammıyorsun. sorun tam olarak bumu?


    -----------------------------

    aynen oyle hocam

  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    alexfarrow
    alexfarrow's avatar
    Kayıt Tarihi: 05/Mayıs/2007
    Erkek

    evet yine tecrübe gerekiyor

     

    eğer modem wireless ise ve wireless arayüzle baglantı kurulmussa dedim çunku bazı wireless

     

    modemlerin ethernet girişleride vardır

     

    wireless arayuzu ile baglandıysan ethernet girişlerin otomatıkman devredısı kalır

     

    bu kablosuz modemlerın default ayarıdır

    kablolo ve kablosuz bu yuzden aynı anda kullanılmaz

     internet tarayıcını aç modem arayuzune gir baglantıları koprüle yada buna benzer bır ayar mutlaka varıdr.

     

    diger pc aga bu yuzden katılamıyor

     

    kolay gelsin


    mademki türksün systeme göster ürksün
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Kumanaga
    Kumanaga's avatar
    Kayıt Tarihi: 03/Nisan/2004
    Erkek

    alexfarrow bunu yazdı:
    -----------------------------

    evet yine tecrübe gerekiyor

     

    eğer modem wireless ise ve wireless arayüzle baglantı kurulmussa dedim çunku bazı wireless

     

    modemlerin ethernet girişleride vardır

     

    wireless arayuzu ile baglandıysan ethernet girişlerin otomatıkman devredısı kalır

     

    bu kablosuz modemlerın default ayarıdır

    kablolo ve kablosuz bu yuzden aynı anda kullanılmaz

     internet tarayıcını aç modem arayuzune gir baglantıları koprüle yada buna benzer bır ayar mutlaka varıdr.

     

    diger pc aga bu yuzden katılamıyor

     

    kolay gelsin


    -----------------------------

     

    Ne alakası var 

     

    Ofisimde 10 kişi var neredeyse herkeste hem notebook hemde pc var butun makinalarda birbirlerini görüyor dosya paylaşımınıda yapıyor internetede çıkıyor.


    ⎝Her boku biliyorsun, "Herkes" yazmasını bilmiyorsun.⎠
  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    alexfarrow
    alexfarrow's avatar
    Kayıt Tarihi: 05/Mayıs/2007
    Erkek

    hepsi wireless mi kullanıyor yada karma olarak hem wireless hem hem ethernet mi

    bu sorunu çok yasadım 

    çevremdede gördüm

     

    arıza niteliğinde

    gittiğimiz yerler oldu

    modem markalarıda genelde hep aynı ıdı

     

    anlarsın belki genelde hep ucuz seyler flynet  v.b...

     

    sorun hep buydu


    mademki türksün systeme göster ürksün
  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    streetw1se
    streetw1se's avatar
    Kayıt Tarihi: 22/Eylül/2007
    Erkek

    hepsi wireless kullanmıyor bir ornek sema çizdm..

    www.gozdeisi.com/sema.jpg

     

  11. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    alexfarrow
    alexfarrow's avatar
    Kayıt Tarihi: 05/Mayıs/2007
    Erkek

    anlatamadım galiba aktif olan net baglantısı wireless ise

    denetim masasından kullandıgın ag kurulum sihirbazı aktif baglantıyı dikkate alır

    zaten ya kablosuz ag kurulum sihirbazı kullanılacak yada durma göre default olan ag kurulum sihirbazı

    bunun dısında 3.partı bir ag kurulum programı bu konuda yardıncı olurmu bilmem

    bu konuda yazılımlar var lakin onlarda uzun konu ve uzmanlık ister vede

    anlıcak kışiye gitmelisin

    ama sorunun baska bir çözümü var vede cok kolay. üçüncü makinenin wireless adaptoru yok galiba

     semada oyle gorunuyor.20 tl gibi fiyatı var wireless adaptor alırsın

     

    kurars çalıstırırsın.kablosuz ag kur sihirbazı ile agı kurarsın

    dez avantaj kablosuz agların hızı dusuktur.ethernete gore.canını sıkabilir

     guvenlik olarakda 30--40enaaz olmak uzere wpa2 bir sifreleme kullanırsın

     her hafta sifreyi degistirirsin.wpa2 xpsp3 asagısı surumlerde çalışmaz

     

    kafanda rahat olur

     

     


    mademki türksün systeme göster ürksün
Toplam Hit: 1919 Toplam Mesaj: 12