Bir Pc"De 2 Tane Ağ Adaptörü Kullanma.. Yardım?
-
Şemaya baktım hocam neden böyle bir sistem gerçekleştirdiğini anlamış değilim.
Eğer Makine dediğin Makinenin İnternete Çıkmasını istemiyorsan Gateway adresini Vermessin olur biter.İnternete hiç Bir şekilde Çıkamaz.
Modemden Switche bir kablo gelerek Switch den bilgisayarlara gidebilirsin.
Bunları yaptıktan Sonra hepsinide Aynı Workgroup adı altında toplarsan Dosya ve Yazıcı Paylaşımında herhangi bir problem Yaşamassın.
Toplam Hit: 1920 Toplam Mesaj: 12
