folder Tahribat.com Forumları
linefolder Gündem - Güncel Konular
linefolder Bir Saadetli Olarak Oyum Akp"Ye Helal Olsun



Bir Saadetli Olarak Oyum Akp"Ye Helal Olsun

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    SaLe
    SaLe's avatar
    Kayıt Tarihi: 18/Nisan/2008
    Erkek

     artık chp nin nekadar adi bir parti olduğunu anladım.

     

     

    Haberal'ın televizyonunda Kemal Kılıçdaroğlu'nun konuk olduğu programın reklam arasında kaydedilen konuşmalar tam anlamıyla skandal!

    Mehmet Haberal'ın televizyonu Kanal B'de yayınlanan (21 Mart 2009 tarihli) "Yerel Seçim Özel" programının canlı yayın arasında söylenenler ortalığı karıştıracak! İşte CHP İstanbul Büyükşehir Belediye Başkanı adayı Kemal Kılıçdaroğlu ile Kanal B Genel Müdürü Nahit Duru arasındaki şok diyalog...

    Kanal B Genel Müdürü Nahit Duru: Size 1.5 - 2 dakikalık bir haber ayırsalardı. O Doğan Grubu da dahil... Şu anda siz kafa kafaya gelmiştiniz.

    Kemal Kılıçdaroğlu: Evet

    Duru: Önümüzde daha bir hafta 10 gün zaman var. O süre içerisinde de geçerdiniz. Ama bunlar puşt. Çok ciddi söylüyorum

    Kılıçdaroğlu: Tabi... Tabi...

    Duru: Ve çok üzülüyorum şimdi, Haberal... Haberal... Bana şu talimatı verdi. Dedi ki, ne yaparsan yap... Ne yaparsan yap...

    Kılıçdaroğlu: Evet...

    Duru: Bunların (AK Parti'nin) oyunu azaltacak Ankara, İstanbul, İzmir, Adana'nın oyunu artıracak ne puştluk biliyorsan hepsini yap dedi. Dedim ki hocam, yani biz tabi bu adamlarımızı çıkaracağız, ama esas Saadet'i (Saadet Partisi'ni) çıkarmak lazım. Niye dedi. Dedim bunlarda CHP'ye oy 1 gidecekse Saadet'e 3 gitme ihtimali var.

    Kılıçdaroğlu: Evet...

    Duru: Çıkarabilir miyiz dedi. Dedim ki Ertan Yülek'i tanıyorum konuşurum çıkarırız. Ertan'ı ben de tanıyorum dedi. O zaman siz konuşun dedim.

    Kılıçdaroğlu: Ben de tanıyorum.

    Duru: Ertan abiye açtım telefonu Saadet Partisi'nden istediğim adamı, Genel başkanları dahil getirdim. Buraya getirdim ve 1000'in üzerinde SMS geldi Saadet Partisi genel başkanına. Ve ben inanıyorum ki en az bir puan artırdı.


    video linki:

     

    http://www.samanyoluhaber.com/haber-143102.html


    Hiçbir şey Tek değildir. Ancak bir Bütün, her şeyi içine alarak Tekliği yaratıyor..
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    efrasyap
    efrasyap's avatar
    Kayıt Tarihi: 13/Haziran/2008
    Erkek

    bu ne şimdi

     

  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    SaLe
    SaLe's avatar
    Kayıt Tarihi: 18/Nisan/2008
    Erkek
    chpnin iki yüzlülüğü

    Hiçbir şey Tek değildir. Ancak bir Bütün, her şeyi içine alarak Tekliği yaratıyor..
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    efrasyap
    efrasyap's avatar
    Kayıt Tarihi: 13/Haziran/2008
    Erkek

    haaaaa 

    pardon

    akp dürüstüğü yanında çok ayıp etmişler 

    bunu hep yapıyorlar
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Yeah
    Yeah's avatar
    Kayıt Tarihi: 02/Ekim/2007
    Erkek

    vidyoyu izleyebilen var mı, açamadım ben :W

    bu arada doğru söze ne denir :Q


    herşeyin kısası makbuldur; ulaşmak isteyen yesterfox_55@hotmail.com a mail atabilir...
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    JeremYC30
    JeremYC30's avatar
    Kayıt Tarihi: 26/Mayıs/2008
    Erkek

    bariz belli montaj olduğu :D


    Neden Ben?
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Spacheata
    Spacheata's avatar
    Kayıt Tarihi: 03/Temmuz/2008
    Erkek

    nesi skandal bunun be. bişey anlamadım. normal bilindik muhabbetler işte...

    sunucu anlatıyo kılıçta e tabii vet .vs. öyledir diyo işte laf olsun diye..

    ayrıca patiler birbirlerinin ayaklarını kaydırmak için vardır. yoksa ne gerek var tek parti olsun... ben bundan daha doğal bişey gömiyorum 


    Ayrıca çok şekersin :)
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    MosgzA
    MosgzA's avatar
    Kayıt Tarihi: 26/Şubat/2009
    Erkek
    banned

    www.metalheadtr.com | www.doom-metal.org
  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Chip
    Chip's avatar
    Kayıt Tarihi: 13/Eylül/2007
    Erkek
    Bunun o kadar montaj olduğu belliki sesini sonuna kadar açıp bi dinleyin bakalım.Birincisi Kılıçdaroğlunun sesi o kadar kalın değil.En önemli olan ikinci noktası montajı iyi yapamadıkları için seste cızırtı olup ses gidip geliyo.Madem bu gerçek,konuşurken neden Kılıçdaroğlunu çekmemişler ağız hareketlerini.Onun için videonun sonunda Kılıçdaroğlunu gösteriyo orasıda inandırmak için.Heyşeyi yiyiyosunuz be.Birazcık araştırmacı olun biraz tarafsız olun.Açın sesini sonuna kadar sesi bi tahlil edin.Ve ses onun asla değil.
  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Spacheata
    Spacheata's avatar
    Kayıt Tarihi: 03/Temmuz/2008
    Erkek

    siz erbakan hocanızın peşinden devam edin.. geçen son mitingini izledim .. 5000 küsür sene önceden bi başladı.. masonlara israile kadar getirdi.. yok efendim türkiye israilin vilayeti olmıycakmış.. hala safları bu masallarla uyutuyo.. lan israil, kim türkiye kim.

    şurda israil dediğin 50 yıl sonra zaten yok...(nüfus artış dengesizliğinden dolayı) ama bizim göğebakan yürek yakan tutturmuş israilin kölesi olmıycakmışız :D

    zaten oraya çıkması hata  akp bunu affetti hasta gebercek diye..

    af çıkınca iyileşmiş galiba . miting yapıyo..

    o kadar parayı indiragandi yaptı.. hala erbekan erbekan .. bi topluluk böyle mal olmasın işte.. her Allah bismillah diyenin arkasından koşuyo.. 


    Ayrıca çok şekersin :)
  11. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    JeremYC30
    JeremYC30's avatar
    Kayıt Tarihi: 26/Mayıs/2008
    Erkek

    Avira bunu yazdı:
    -----------------------------
    Bunun o kadar montaj olduğu belliki sesini sonuna kadar açıp bi dinleyin bakalım.Birincisi Kılıçdaroğlunun sesi o kadar kalın değil.En önemli olan ikinci noktası montajı iyi yapamadıkları için seste cızırtı olup ses gidip geliyo.Madem bu gerçek,konuşurken neden Kılıçdaroğlunu çekmemişler ağız hareketlerini.Onun için videonun sonunda Kılıçdaroğlunu gösteriyo orasıda inandırmak için.Heyşeyi yiyiyosunuz be.Birazcık araştırmacı olun biraz tarafsız olun.Açın sesini sonuna kadar sesi bi tahlil edin.
    -----------------------------
    Reklam arası diye kılıçdaroğlunu çekmemiş olabilirler fakat sesin monte olduğu çok belli, montaj değilse bile kılıçdaroğlu hiçbir yorum yapmamış sadece evet tabi hıhı demiş karşısındakine saygısızlık yapmamak için.


    Neden Ben?
Toplam Hit: 5159 Toplam Mesaj: 39