folder Tahribat.com Forumları
linefolder Gündem - Güncel Konular
linefolder Bir Saadetli Olarak Oyum Akp"Ye Helal Olsun



Bir Saadetli Olarak Oyum Akp"Ye Helal Olsun

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    BilimAdami
    BilimAdami's avatar
    Kayıt Tarihi: 22/Mart/2009
    Erkek

    persian bunu yazdı:
    -----------------------------

    Ulan bu samanyolunna takılan insanlar niye hep saman beyinli ve tek taraflı oluyor anlamıyorum.

    HEYY KONUYA AÇAN ŞAHSİYETT UNAKITAN MİKROFONU AÇIK UNUTULDUĞUNDA KONUŞMALARINI BİR İZLE İSTERSEN BUNUN 10 KATI KADAR İĞRENÇ VE SAYGISIZCA ama sizin beyinleriniz hipnozlu olduğu için onları görmek istemezsiniz.

    adam evet evet tabi tabi diyor ne diyor ? puşt değillermi ? sanki birşeymiş gibi bide yok oyum helal olsun filan konuyla ne alakaysa ne ahmak insanlarsnız siz ya zorla insanın asabını bozuyorsunuz.

     ne puştluk biliyorsan yap dedi dendiğinde zaman evet yada tabi demiyor iyice izlediysen konuyu açan şahsiyet ayrıca kılıçdaroğlunun söylediği kayde değer birşey yok. o kadar acissiniz ki o kadar yolsuzluğu ortaya döktü adam tık yok şu basit şeydn sonra nasıl şahlanıyorsunuz.GERÇEKTEN ACIYORUM SİZLERE SİZİN GİBİ CAHİL İNSANLARA


    -----------------------------

    karşındakinin oyuna saygılı ol eleştirini düzgün yap! saman beyinli demeye hakkın yok senin kimseye. en azından ailemin yanında bakabiliyorum bu stelere ne hürriyete milliyete takılayım orospuların resimlerinemi bakayım? sanane benim girdiğim siteden sanane benim beynimden sanane benim partimden sanane? sen kimsin ona buna saman beyinli diyorsun terbiyesiz ahlaksız. senin bana cahil demeyede hakkın yok ilk başta kendi seviyeni göster sonra birşeyler de haddini bil öyle gel. 


    ben seni ölesiye sevmiştim, sen beni öldürüpte terkettin...
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    JeremYC30
    JeremYC30's avatar
    Kayıt Tarihi: 26/Mayıs/2008
    Erkek
    stillalive bunu yazdı:
    -----------------------------
    videoda 1:47 dk dikkat edin kılıçdaroğlunu gösteriyor kamera yani hala reklam arasındakyen görünüyor kendisi :) siz hala montaj diyin :)
    -----------------------------
    Görüntü değil ki , ses montaj gibi geliyor tabi tabi dediği yerde belli oluyor sesin oraya ait olmadığı , orayı birkaç kez dinlersen anlaşılıyor zaten, (tabi prof ses analizcisi değilim, sadece kulağıma güvenerek söylüyorum.)

    Neden Ben?
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Çömez
    underzero
    underzero's avatar
    Üstün Hizmet Madalyası
    Kayıt Tarihi: 20/Ocak/2003
    Erkek

    bunun neresi skandal anlamadim.

    cikip bakan "bize oy vermezseniz hizmet alamazsiniz" diyor ses yok

    cikip belediye baskani "bize oy vermezseniz tas ustune tas koyamazsiniz hizmet alamazsiniz " diyor ses yok

    cikip basbakan "batan sirketler kriz yuzunden degil is bilmez adamlar yuzunden batiyor" diyor yine ses yok 

     

    kahve sohbetini skandal olarak sayiyorsunuz da neden bunlar onunuze gelince susuyorsunuz ?

    arkadasin dedigi yere dikkat edin tabi tabi dedigi yerin montaj oldugu apacik ortada

    vakit yapiyor bunu, samanyolu yapiyor, kanal7 yapiyor bunu iktidar olmak icin bu kadar camura yatmaksa olay bu isin civisi ciktiginin gostergesidir bu videolar.


    pist bak bi ! - Ban Golu Canavari
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    PowerfuL
    PowerfuL's avatar
    Kayıt Tarihi: 30/Temmuz/2005
    Erkek
    kulağının sağır olması lazım montaj olmadığını anlamak için. resmen montaj. tabi tabi derken iyi dinleyin. RTE nasıl photoshop ile mitingde insanları çoğaltmıştı, yine RTE emir vermiştir montajlamışlardır.
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    yalnizturk
    yalnizturk's avatar
    Kayıt Tarihi: 18/Ağustos/2008
    Erkek

    1_) Bazı gerizekalı arkadaşlarımız Erbakan şöle dio böyle dio dior ... lan manyak israil kim derken sen 50 yıllık devlet olmasına rağmen israilin askeri alanda bizden üstün olduğunu tohumdan tut bütün askeri silahların israilden alındığını türkiyede MOSSAD ajanlarının kol gezdiğini boluda  çevreye kene atmasına rağmen bir grub mossad ajanını yargılayamadığını , Melih Gökçeğin mossad ajanlarıyla anlaşmalar yaparak stratejik toprakları ellerie geçirdiğini biliyomu

     

    2_) Oyum bi saadetli olarak AKP ye helal olsun diosunda sayın sevgili hocam bunlarım hepsi bir oyun geçen seçim sol gelecek die oy verdiniz bu seçim sol gelecek die oy verdiniz peki sayın sevgili genç hocam bütün partileri kapatalım biz sadece AKP ile CHP kalsın az mantıklı düşün AKP yoksa CHP yok CHP olmazsa AKP die bişey yok ki zaten bunların bir birinden farkı yok az mantıklı düşünelim :)....


    Ey Türk, Titre ve Kendine Dön! Üstte mavi gök çökmedikçe, Altta yağız yer delinmedikçe, Kim bozabilir senin ilini ve töreni!.. Bilge Kağan
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    persian
    persian's avatar
    Banlanmış Üye
    Kayıt Tarihi: 07/Eylül/2005
    Erkek
    BilimAdami bunu yazdı:
    -----------------------------

    Ulan bu samanyolunna takılan insanlar niye hep saman beyinli ve tek taraflı oluyor anlamıyorum.


    HEYY KONUYA AÇAN ŞAHSİYETT UNAKITAN MİKROFONU AÇIK UNUTULDUĞUNDA KONUŞMALARINI BİR İZLE İSTERSEN BUNUN 10 KATI KADAR İĞRENÇ VE SAYGISIZCA ama sizin beyinleriniz hipnozlu olduğu için onları görmek istemezsiniz.

    adam evet evet tabi tabi diyor ne diyor ? puşt değillermi ? sanki birşeymiş gibi bide yok oyum helal olsun filan konuyla ne alakaysa ne ahmak insanlarsnız siz ya zorla insanın asabını bozuyorsunuz.

     ne puştluk biliyorsan yap dedi dendiğinde zaman evet yada tabi demiyor iyice izlediysen konuyu açan şahsiyet ayrıca kılıçdaroğlunun söylediği kayde değer birşey yok. o kadar acissiniz ki o kadar yolsuzluğu ortaya döktü adam tık yok şu basit şeydn sonra nasıl şahlanıyorsunuz.GERÇEKTEN ACINCAK HALDESİNİZ.

    Kılıçdaroğlu ne kadar koymuşki kudurmuş köpekler gibi saldırıyorlar.  Bu videonun dışında montajlı başka şeylerde çektiler karayılçınada dahil o kadar video çıkardılar ki bu ş..ler  güya dindarlar ama bunlardan olmayanlara onlara göre  iftira atmak günah değil fethullah hocaları geçirecek sırat köprüsünden..

     

    Bak yazımın yeni hali bu..  Milliyete girince karıların resmni tıklamazsn açılmaz oky ayrıca giriş sayfasında çırılçıplak kadın resimleride yok... siz ailecek internetten haber okuyorsunuz yani ne kadar ilgnç. Benim seviyem ortada sen hiç merak etme samandan biraz dışarı açılırsan gerçekleri görürsün hep orda kaldıkları için saman beyinliler diorum zaten herneyse sen kimsin ki hem sana hesap vereyim.Sen otur mutlu ol kılıçdaroğlu tabi tabi demiş diye avundur kendini..

  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    BilimAdami
    BilimAdami's avatar
    Kayıt Tarihi: 22/Mart/2009
    Erkek

    persian bunu yazdı:

    Bak yazımın yeni hali bu..  Milliyete girince karıların resmni tıklamazsn açılmaz oky ayrıca giriş sayfasında çırılçıplak kadın resimleride yok... siz ailecek internetten haber okuyorsunuz yani ne kadar ilgnç. Benim seviyem ortada sen hiç merak etme samandan biraz dışarı açılırsan gerçekleri görürsün hep orda kaldıkları için saman beyinliler diorum zaten herneyse sen kimsin ki hem sana hesap vereyim.Sen otur mutlu ol kılıçdaroğlu tabi tabi demiş diye avundur kendini..


    -----------------------------

    ben şu anda sana kim ne demiş demiyorum kim ne tutar sebni ilgilendirmez tutuyo izliyo diyede saman byeinli demeye hakkın yok terbiyesizliğinde luzmu yok hala kendini savunmaya çalışıyorsun. 

     

    kılıçtaroğlu için yorumumu yaptıım ben o bitti konuları karıştırma ben needen bahsediyorum sen ne söylüyorsun bana sen kimsin gibide saçma cümleler kurma mümkünse kim olduğum seni ilgilendirmez bana hakaret ediyorsan kim olduğumuda biliyorsun demektir bu ve banada bu konda hesap vermek zorundasın. 


    ben seni ölesiye sevmiştim, sen beni öldürüpte terkettin...
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    PowerfuL
    PowerfuL's avatar
    Kayıt Tarihi: 30/Temmuz/2005
    Erkek

    bide konuyu açan bir saadetli olarak oyun akpye diyor. takım tutar gibi parti tutarsanız sonunuz ve türkiyenin sonu böyle olur. her kuruluş satılır, millet dama çıkar atlamak için, kafasına silah dayar, milletin kafasını keser, hırsızlık artar vs vs.

    bilinçlenmek lazım. örümcek kafa olmamak lazım.

  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Kumanaga
    Kumanaga's avatar
    Kayıt Tarihi: 03/Nisan/2004
    Erkek

    vay be yılın bombası boyle habercilik görülmedi süper bişe yürüyün be :)

    Ne yaptın sen bunlara kılıçtaroğlu :) 


    ⎝Her boku biliyorsun, "Herkes" yazmasını bilmiyorsun.⎠
  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    darkwood
    darkwood's avatar
    Kayıt Tarihi: 03/Mart/2008
    Erkek

    saman kafalılar bok atmayı iyi bilir montaj olduğu belli amaç çamur at izi kalsın bırakın eylensin geri zekalı mahluklar


    SEMPER PARATUS
Toplam Hit: 5157 Toplam Mesaj: 39