folder Tahribat.com Forumları
linefolder Gündem - Güncel Konular
linefolder Bir Sızma Da Açık Öğretimde



Bir Sızma Da Açık Öğretimde

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    sertan_06
    sertan_06's avatar
    Kayıt Tarihi: 17/Mayıs/2007
    Erkek

    Mardin ve ığdıra git neler dönüo neler.diyarbakırdan felan adamlar mardine gidio.bizim müdür bile adam antalyadan kalktı gittiydi. kpss de kopya oluosa aöf de her türlüsü döner...


    spor akademisi hazırlık kurslarımız ankarada açılmıştır.tbt dekilere duyurulur.firtina_kickbox@hotmail.com
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    InterestingMAN
    InterestingMAN's avatar
    Kayıt Tarihi: 07/Mayıs/2009
    Erkek

    xxjokerxx bunu yazdı:
    -----------------------------

    ya ne diye yaygara var ülkede bilmiyorum ki herşey açık ve net 80 ihtilalinde devletin kadrolarına yerleştirilen solcuları ve solcuların kendi yerine aldığı adamları temizliyorlar kendi adamlarını yerleştiriyorlar bence gayet normal bi durum .


    -----------------------------
    Ne diye yaygara mı var ? Sana normal geliyor bu soru çalmalar ama bize öyle değil. Ayrıca solcular soru çalmamışlardır, kendi emekleri ile gelmişlerdir oralara.

  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Sigortacı
    DJ_Alper
    DJ_Alper's avatar
    Bilgi/Destek Madalyası
    Kayıt Tarihi: 03/Ocak/2006
    Erkek

    herkes duyarsız kalırsa daha çoookk öperler bizi...

     


    Sorularınızı cilginsigortaci@gmail.com a yazabilirsiniz cevaplar instagram sayfasında >>>instagram/cilginsigortaci/ █║▌│█│║▌║││█║▌║▌║
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    RETRET
    RETRET's avatar
    Kayıt Tarihi: 16/Eylül/2007
    Erkek

    bunları normal gören bir militana yarın git bizden olmayan komşunu öldür deseler gözünü kırpmaz yapar, git komşunun karısına tecavüz et deseler onu da yapar, gözünüzü açın dostlarınızı iyi seçin fişleniyorsunuz :)


    ulan hepiniz yaşlanmışlınız size inat ben yaşlanmayacam saç da ektirecem pilates de yapacam, götümü yiyin.
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Roronoa
    Kreyzi
    Kreyzi's avatar
    Kayıt Tarihi: 27/Mayıs/2007
    Erkek

    IRET bunu yazdı:
    -----------------------------

    bunları normal gören bir militana yarın git bizden olmayan komşunu öldür deseler gözünü kırpmaz yapar, git komşunun karısına tecavüz et deseler onu da yapar, gözünüzü açın dostlarınızı iyi seçin fişleniyorsunuz :)


    -----------------------------
    konuya nasıl bağladın bu dediklerini ?


    Eğer hayatım bir film olsaydı, ya uyuyakalır ya da yarısında çıkardım.
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    RETRET
    RETRET's avatar
    Kayıt Tarihi: 16/Eylül/2007
    Erkek

    Kreyzi bunu yazdı:
    -----------------------------

    IRET bunu yazdı:
    -----------------------------

    bunları normal gören bir militana yarın git bizden olmayan komşunu öldür deseler gözünü kırpmaz yapar, git komşunun karısına tecavüz et deseler onu da yapar, gözünüzü açın dostlarınızı iyi seçin fişleniyorsunuz :)


    -----------------------------
    konuya nasıl bağladın bu dediklerini ?


    -----------------------------

    Dinini imanını iki söze satan adamdan her şeyi beklerim, kul hakkı, yalan, iftira, hırsızlık, gasp... bir insan dindar olduğunu iddia edip amacı uğruna bunları araç olarak kullanabileceğini öne sürüyor ve bunlara sıkça başvuruyorsa dinden de imandan da çıkmıştır, sınırı kalmamıştır, tecavüz de eder, işkence de yapar adam da öldürür; tıpkı İranda rejim değiştiğinde fişlenen insanlara yaptıkları gibi.


    ulan hepiniz yaşlanmışlınız size inat ben yaşlanmayacam saç da ektirecem pilates de yapacam, götümü yiyin.
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Caliber
    Caliber's avatar
    Kayıt Tarihi: 18/Aralık/2009
    Erkek

    Herkesin bildiği fakat bana dokunmayan yılan felsefesinni benimsediğimiz standart Türkiye'de yaşanan standart bir olay daha. Herkes heryerde bu türkden her olayın olduğunu biliyordu fakat biri çıkmışken hadi hepsini çıkaralım dediler. Kısacası şu var ki sınavlarda sizden olanlarla yarışmanız gayet doğal peki ikinciliği kabullenelim ama bir de anası babası akrabası böyle yav*ak olanlar ile yarışmanız lazım ki bu gayet gülünç.


    Tedbirsiz abdest bozmaya oturan, domala domala ta_ arar.
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    RETRET
    RETRET's avatar
    Kayıt Tarihi: 16/Eylül/2007
    Erkek

    Caliber bunu yazdı:
    -----------------------------

    Herkesin bildiği fakat bana dokunmayan yılan felsefesinni benimsediğimiz standart Türkiye'de yaşanan standart bir olay daha. Herkes heryerde bu türkden her olayın olduğunu biliyordu fakat biri çıkmışken hadi hepsini çıkaralım dediler. Kısacası şu var ki sınavlarda sizden olanlarla yarışmanız gayet doğal peki ikinciliği kabullenelim ama bir de anası babası akrabası böyle yav*ak olanlar ile yarışmanız lazım ki bu gayet gülünç.


    -----------------------------

    bu kadar insan boşuna hazırlanıyor sınava, aslında sınavı kaldırsalar doğrudan camaatten eleman yerleştirsinler daha makul olur değil mi :) zaten sınava girenlerin yarısı komünist, kemalist, alevi ve ateistlerden oluşuyor, müslüman adamlar dururken bunları işe almaya ne gerek var ki :) ama unutmuştum bak o zaman tepki doğurur sınav falan milleti uyutmak için sadece ;)


    ulan hepiniz yaşlanmışlınız size inat ben yaşlanmayacam saç da ektirecem pilates de yapacam, götümü yiyin.
  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    gumusservi
    gumusservi's avatar
    Kayıt Tarihi: 11/Temmuz/2010
    Dişi

    enayi gibi hissettim kendimi :)) öylede zaten..


    Çok fotojenik bir "acı" çekiyorum. G ü l ü m s e . . .
  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    EmiRReiS
    EmiRReiS's avatar
    Kayıt Tarihi: 02/Ekim/2005
    Erkek

    Biraz önce kpss konusunda bu olayı lanse ettim, bir beyfendinin yazdığına  bakın:

    EmiRReiS bunu yazdı:
    -----------------------------

    Biraz önce tv de izledim. Aof'de de bi astsubay tüm soruların cevaplarını bir kağıt a yazmıs, işaretlerken yakalanmış. Tüm sınavlarda inceleme başlamıs ve tus ile kpss ertelenmiş.

    Hadi hayırlı olsun...


    -----------------------------
    general olmasın o.. atıldımı iftira askerlerin üstüne korgeneralden aşağı atılmıyorda. sen gene insaflısın heralde.... hey Allahım bunu bile askerle ilişkilendirdiniz.. yatacak yeriniz yok heralde öteki tarafta...

    -----------------

    Sanki astsubaylar, askerler suç işlemez, kutsanmış varlıklar...


    .
Toplam Hit: 4898 Toplam Mesaj: 24