Bira.Fm'nin Son Yayını Bu Gece
-
vay amk! one last goodbye çaldılar anathemadan, damarlarımızı, kalbimizi sikip bitirdiler. bitiş şarkısı böyle mi olur abi, siktiniz ebemizi be!
-
hocam bittim ben burda zaten alkollüyüm :( one last goodbye dedi ve gitti ya la :(
-
anarsistherif bunu yazdı
vay amk! one last goodbye çaldılar anathemadan, damarlarımızı, kalbimizi sikip bitirdiler. bitiş şarkısı böyle mi olur abi, siktiniz ebemizi be!
al benden de o kadar..
-
"Bir şarkı söylüyorlar içerde.."
Hadi Bize Müsade!
Tam 2 sene oldu, milyon dostla, keyfin de kederin de dibine vurduk buralarda.
Yeri geldi sabahladık, yeri geldi gündüzü yiyemedik, akşamı edemedik.
Bi coşturduk bi sıktık; bi bozduk bi düzelttik; kendimizi de sizi de
dağıtıp dağıtıp toparladık. Ne olursa olsun, sizden hep dost desteği
gördük ve böylece mahallelerin en sağlamı olduk.
Rakı içmeyin dediler, meyhane açtık. Bira içmeyin dediler, elde
biralarla dinledik. Bayramları kaldırdılar, bayraklarla kutladık.
Eşkiyadır, ayyaştır, kafası güzeldir bunların dediler, geze geze anlattık.
Şimdi sofraları, radyoları, şarkıları, resimleri kaldırıyorlar ve bizim elimizde,
tutunduğumuz çocukluğumuz, gençliğimiz dışında pek bir şey kalmadı.
Vakit şişeleri iade edip, parasıyla son borçları tıkayıp, dükkanı kapama vakti.
BiraFM'i, bunca zaman keyfinizin bir parçasından bile sorumlu tuttuysanız,
bi gıdım sevdiklerinize anlattıysanız, bizden mutlusu yok..
Neyse lafı çok da uzatmadan;
Hoşçakalın adam olmuş çocuklar!
Daha güzel bir günde, tekrar görüşmek üzere..
Hepinize Eyvole!
Not: Son biranız yine bizden -
http://www.youtube.com/watch?v=52CBv1AP8qg&feature=youtu.be
buda son şarkılarıymış dinleyemeyenler için :)
-
Hoşçakal Bira FM !
-
hatıralarımızda güzel bir son olarak kaldı
çok özledik be dj pipi
-
ulan demlenirken açar dinlerdim,1 aydır falan dinlemiyorum vay amk böyle işin
-
koydu lan...
-
koydu..
