Biraz Nostalji :P

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Ax2n
    Ax2n's avatar
    Kayıt Tarihi: 09/Nisan/2007
    Erkek
    pokemon  bide  Şirinler  Retkit de guzeldi Dolton amcalar :D

    su metrisin önü bir uzun aman bi sana koyamadım gerisi yalan xD
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    maqara
    maqara's avatar
    Kayıt Tarihi: 25/Nisan/2007
    Erkek
    bizim zamanımızda voltran vardı, redkit vardı he-man vardı

    Herkesin üç kişiliği vardır; Ortaya çıkardığı , sahip olduğu , sahip olduğunu sandığı.
Toplam Hit: 4020 Toplam Mesaj: 23