Biraz Nostalji :P
-
pokemon bide Şirinler Retkit de guzeldi Dolton amcalar :D
-
bizim zamanımızda voltran vardı, redkit vardı he-man vardı
Toplam Hit: 4020 Toplam Mesaj: 23
