folder Tahribat.com Forumları
linefolder Oyunlar
linefolder Birazda Çocukluğumuza Dönelim Arkadaşlar



Birazda Çocukluğumuza Dönelim Arkadaşlar

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Mycity
    Mycity's avatar
    Banlanmış Üye
    Kayıt Tarihi: 01/Şubat/2011
    Erkek

    Hatırlamısınız arkadaşlar çocukken atari salonlarına saldırırdık :) ah ah eski günlerimi hatırladım insan hep çocuk kalmak istiyor keşke 18 imde kalsaydım :))

     

    http://rapidshare.com/files/292086693/Sega_Classic_2010.part1.rar
    http://rapidshare.com/files/292095716/Sega_Classic_2010.part2.rar
    http://rapidshare.com/files/292107471/Sega_Classic_2010.part3.rar
    http://rapidshare.com/files/292118800/Sega_Classic_2010.part4.rar
    http://rapidshare.com/files/292128705/Sega_Classic_2010.part5.rar
    http://rapidshare.com/files/292155430/Sega_Classic_2010.part6.rar


    Bazıları sadece konuşur bazıları ise hayalleri ile dünya'ya yön verir.. Mycity
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    strike
    strike's avatar
    Kayıt Tarihi: 19/Nisan/2008
    Erkek
    ah be ne oynardık bunları :D en çok da atari oynardık contra mario road fighter mortal kombat vs vardı :D... 999999999 in 1 :D
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Mycity
    Mycity's avatar
    Banlanmış Üye
    Kayıt Tarihi: 01/Şubat/2011
    Erkek
    strike bunu yazdı:
    -----------------------------
    ah be ne oynardık bunları :D en çok da atari oynardık contra mario road fighter mortal kombat vs vardı :D... 999999999 in 1 :D
    -----------------------------
    he yaw sorma o atari makinesini almak için kalilüfer kazanı temizlemiştim hiç unutmam:)

    Bazıları sadece konuşur bazıları ise hayalleri ile dünya'ya yön verir.. Mycity
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    HoLyCat
    HoLyCat's avatar
    Kayıt Tarihi: 03/Ekim/2009
    Erkek
    ula kara kutu vardı kocaman :) harclıgımı biriktirip almıştım oda sarmamıştı Amiga 500 almıştım sonra pc aldım Celeron du vay m.k cocukluk harika bisi yaa

    🆃🅰🅷🆁🅸🅱🅰🆃.🅲🅾🅼
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Niflheim
    Niflheim's avatar
    Kayıt Tarihi: 30/Eylül/2009
    Erkek
    Atari oyunlarının yeri gönlümüzde başka :) Contra,Mario hele sabah akşam oynuyodurduk zamanında...gözler kanlanıyordu.
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    celik
    celik's avatar
    Kayıt Tarihi: 27/Ağustos/2009
    Erkek
    ah mario ah coucuklumuz senin manitanı kurtarmakla gecti :D
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    snnyk
    snnyk's avatar
    Kayıt Tarihi: 28/Mayıs/2007
    Erkek
    snow brus oynardkdk kankamla :) 37 ekran bi tv alıp kullamlmayan eski eve kurmıştuk sabaha kadar snow brus :| ögg

    snnyk.com - code is poetry all that i know...
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Gecement
    Gecement's avatar
    Kayıt Tarihi: 21/Eylül/2007
    Erkek
    Tüfeyi falan vardı ne günlerdi be :) O Silah çalışma mantığını bileniniz var mı?

    Solak Cerrah
  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Mycity
    Mycity's avatar
    Banlanmış Üye
    Kayıt Tarihi: 01/Şubat/2011
    Erkek

    Biz hep contra oynardık acayip zordu sabahlardık :D


    Bazıları sadece konuşur bazıları ise hayalleri ile dünya'ya yön verir.. Mycity
  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    musdawdaf
    musdawdaf's avatar
    Kayıt Tarihi: 01/Ağustos/2006
    Erkek

    Benim de bugun aklıma geldı ındırdım kac saattır bomberman la tank oynuom :D

    calıstırmayı bılmeyenler ıcın virtualnes klasorune gırıp programı calıstırın oyunu secıp oynayın :D

     

    http://rapidshare.com/files/99453013/58_Adet_Atari_Oyunu.zip

  11. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Reksona
    Reksona's avatar
    Kayıt Tarihi: 12/Ekim/2009
    Erkek
    ah ulan aterida oyun yanlısmıodu kaseti cıkartıodum arkasına ufluodum tekrar takıodum playstation 1 cıkmıstı yeni bizde hala ateri vardı böle siyah süperdi bide onun ps 1 e benzeyenini yapmıslarıdı Ninja kaplumbag oynuoduk :D kus vuruoduk tabancayla:D

    Yeşili sev çünkü o bize verilen en doğal mutluluktur...
Toplam Hit: 5003 Toplam Mesaj: 25