Birazda Çocukluğumuza Dönelim Arkadaşlar
-
Hatırlamısınız arkadaşlar çocukken atari salonlarına saldırırdık :) ah ah eski günlerimi hatırladım insan hep çocuk kalmak istiyor keşke 18 imde kalsaydım :))

http://rapidshare.com/files/292086693/Sega_Classic_2010.part1.rar
http://rapidshare.com/files/292095716/Sega_Classic_2010.part2.rar
http://rapidshare.com/files/292107471/Sega_Classic_2010.part3.rar
http://rapidshare.com/files/292118800/Sega_Classic_2010.part4.rar
http://rapidshare.com/files/292128705/Sega_Classic_2010.part5.rar
http://rapidshare.com/files/292155430/Sega_Classic_2010.part6.rar -
ah be ne oynardık bunları :D en çok da atari oynardık contra mario road fighter mortal kombat vs vardı :D... 999999999 in 1 :D
-
strike bunu yazdı:
-----------------------------
ah be ne oynardık bunları :D en çok da atari oynardık contra mario road fighter mortal kombat vs vardı :D... 999999999 in 1 :D
-----------------------------
he yaw sorma o atari makinesini almak için kalilüfer kazanı temizlemiştim hiç unutmam:) -
ula kara kutu vardı kocaman :) harclıgımı biriktirip almıştım oda sarmamıştı Amiga 500 almıştım sonra pc aldım Celeron du vay m.k cocukluk harika bisi yaa
-
Atari oyunlarının yeri gönlümüzde başka :) Contra,Mario hele sabah akşam oynuyodurduk zamanında...gözler kanlanıyordu.
-
ah mario ah coucuklumuz senin manitanı kurtarmakla gecti :D
-
snow brus oynardkdk kankamla :) 37 ekran bi tv alıp kullamlmayan eski eve kurmıştuk sabaha kadar snow brus :| ögg
-
Tüfeyi falan vardı ne günlerdi be :) O Silah çalışma mantığını bileniniz var mı?
-
Biz hep contra oynardık acayip zordu sabahlardık :D
-
Benim de bugun aklıma geldı ındırdım kac saattır bomberman la tank oynuom :D
calıstırmayı bılmeyenler ıcın virtualnes klasorune gırıp programı calıstırın oyunu secıp oynayın :D
http://rapidshare.com/files/99453013/58_Adet_Atari_Oyunu.zip
-
ah ulan aterida oyun yanlısmıodu kaseti cıkartıodum arkasına ufluodum tekrar takıodum playstation 1 cıkmıstı yeni bizde hala ateri vardı böle siyah süperdi bide onun ps 1 e benzeyenini yapmıslarıdı Ninja kaplumbag oynuoduk :D kus vuruoduk tabancayla:D
