folder Tahribat.com Forumları
linefolder Genel
linefolder Bireysel Emeklilik



Bireysel Emeklilik

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    birgaripaskbestesi
    birgaripaskbestesi's avatar
    Banlanmış Üye
    Kayıt Tarihi: 31/Aralık/2009
    Erkek
    smnz bunu yazdı

    peki bunlarda sağlık güvencesi nasıl oluyor ?

    sağlık güvencesi yok hocam. o ekstra ücrete tabi, ama bazı şirketler ara sıra kampanya yapıyor bes'e üye olanlara indirimli fiyat uygulayabiliyorlar.


    gariplikten arta kalan zamanların yüksündürdüğü bir yalnızlık benimkisi... http://www.gezgin.web.tr
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    NuLL29
    NuLL29's avatar
    Kayıt Tarihi: 09/Temmuz/2007
    Erkek

    10 yıl tamam fakat 55 yıl olayına eminmisiniz.


    .::::Tesadüfen Doğdum Mecburen Yaşıyorum Zorudan Ölücem:::...
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    MbK
    MbK's avatar
    Kayıt Tarihi: 14/Haziran/2006
    Erkek

    size tavsiyem her ay kenara bi tane çeyrek altın atmanız yarım veya tam atarsanız da yine sizin karınız.

    bireysel emeklilikten çok kazandırır.


    Çok özel kadınlar tanıdım. Bana hayatı onlar tanıttılar...
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    gkhn
    gkhn's avatar
    Kayıt Tarihi: 08/Haziran/2007
    Erkek
    MbK bunu yazdı

    size tavsiyem her ay kenara bi tane çeyrek altın atmanız yarım veya tam atarsanız da yine sizin karınız.

    bireysel emeklilikten çok kazandırır.

    Ben de bunu yazacaktim ama tek farkla, cumhuriyet degil gram aktin olarak ya da bankada vadeli hesaplar acarak(Garanticiler icin altin biredir, son donemde baya insani uzse de).  

    Sonucta boylece bankanin sizin uzerinizden kazandigi kari elimine ediyorsunuz. 

    gkhn tarafından 13/Nis/14 11:08 tarihinde düzenlenmiştir

    I am free of all prejudice. I hate everyone equally
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    MbK
    MbK's avatar
    Kayıt Tarihi: 14/Haziran/2006
    Erkek
    gkhn759 bunu yazdı
    MbK bunu yazdı

    size tavsiyem her ay kenara bi tane çeyrek altın atmanız yarım veya tam atarsanız da yine sizin karınız.

    bireysel emeklilikten çok kazandırır.

    Ben de bunu yazacaktim ama tek farkla, cumhuriyet degil gram aktin olarak ya da bankada vadeli hesaplar acarak(Garanticiler icin altin biredir, son donemde baya insani uzse de).  

    Sonucta boylece bankanin sizin uzerinizden kazandigi kari elimine ediyorsunuz. 

    hocam bireysel emeklilikte ilk üye olanlar şanslıydı şimdikiler için şartlar çok kötü.

    çok para kaybeden arkadaşlarım var para lazım olduğu için çekmek istiyolar kesintinin haddi hesabı yok neredeyse.

    devlet yardımı da düşürülecek zaten bi halta yaramaz bence.

    en kötü gidin krediyle arsa falan alın çatalca civarından.

     


    Çok özel kadınlar tanıdım. Bana hayatı onlar tanıttılar...
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    glaurung
    glaurung's avatar
    Kayıt Tarihi: 05/Temmuz/2011
    Erkek

    borsada sağlam hisse her türlü daha fazla kazandırır. 

  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Tarikat Şeyhi
    HolyOne
    HolyOne's avatar
    Kayıt Tarihi: 01/Haziran/2002
    Erkek

    7 senedir falan bireysel emekliliğim var. şimdi 2 tane var hatta.

    Garantili %25 kazandıran başka bi yatırım olmadığından tercih ettim.

    Bankada duracak paranızdan bi farkı yok aslında, normal vadeli hesap gibi istediğinize çevirebiliosunuz altın, dolar vs gibin.

    Fakat uzun vadede kullanmayı düşünmediğiniz fazla paranızla yapın yani 3-5 ayda ihtiyaç duyacağınız parayla BES yatırımı yaparsanız hüsrana uğrarsınız.


    Nush ile uslanmayanı etmeli tekdir, Tekdir ile uslanmayanın hakkı kötektir!
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    JiggSaw
    JiggSaw's avatar
    Kayıt Tarihi: 01/Şubat/2012
    Erkek
    HolyOne bunu yazdı

    7 senedir falan bireysel emekliliğim var. şimdi 2 tane var hatta.

    Garantili %25 kazandıran başka bi yatırım olmadığından tercih ettim.

    Bankada duracak paranızdan bi farkı yok aslında, normal vadeli hesap gibi istediğinize çevirebiliosunuz altın, dolar vs gibin.

    Fakat uzun vadede kullanmayı düşünmediğiniz fazla paranızla yapın yani 3-5 ayda ihtiyaç duyacağınız parayla BES yatırımı yaparsanız hüsrana uğrarsınız.

    Seninkiler hangi BES sistemleri şeyh?


    İmza YOK !!!
  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Mezantalac
    Mezantalac's avatar
    Kayıt Tarihi: 02/Şubat/2011
    Erkek
    HolyOne bunu yazdı

    7 senedir falan bireysel emekliliğim var. şimdi 2 tane var hatta.

    Garantili %25 kazandıran başka bi yatırım olmadığından tercih ettim.

    Bankada duracak paranızdan bi farkı yok aslında, normal vadeli hesap gibi istediğinize çevirebiliosunuz altın, dolar vs gibin.

    Fakat uzun vadede kullanmayı düşünmediğiniz fazla paranızla yapın yani 3-5 ayda ihtiyaç duyacağınız parayla BES yatırımı yaparsanız hüsrana uğrarsınız.

    doğrusudur arkadaşlar uzun vadeli bir sistemdir bes. kısa vadede bir işe yaramaz adı üstünde emeklilik.Asıl amaç emekli olduğunuz da normal emekli maaşına bir destek.bunu da şimdiden sisteme ufak tefek para atarak yapabilirsiniz.


    "Bundan yirmi yıl sonra, yapmadığın şeylerden,yaptıklarından daha fazla pişmanlık duyacaksın.Bu yüzden, halatlarını söküp at. Güvende olduğun limandan ayrıl. Yelkenlerini rüzgarla doldur. Araştır. Hayal et. Keşfet." (Mark Twain)
  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    glaurung
    glaurung's avatar
    Kayıt Tarihi: 05/Temmuz/2011
    Erkek

    Peki iyi güzel yatırıyoruz da tl devalüe oldu, e malum bu ülkede 15 yılda bi para devalüe olur, 20 yaşındayım 35 yıl var daha, altın dışında paramı rahat şuraya koyarım diyebilecegim bir para birimi yok.

    glaurung tarafından 13/Nis/14 17:08 tarihinde düzenlenmiştir
Toplam Hit: 4356 Toplam Mesaj: 30