Bireysel Emeklilik
-
smnz bunu yazdı
peki bunlarda sağlık güvencesi nasıl oluyor ?
sağlık güvencesi yok hocam. o ekstra ücrete tabi, ama bazı şirketler ara sıra kampanya yapıyor bes'e üye olanlara indirimli fiyat uygulayabiliyorlar.
-
10 yıl tamam fakat 55 yıl olayına eminmisiniz.
-
size tavsiyem her ay kenara bi tane çeyrek altın atmanız yarım veya tam atarsanız da yine sizin karınız.
bireysel emeklilikten çok kazandırır.
-
MbK bunu yazdı
size tavsiyem her ay kenara bi tane çeyrek altın atmanız yarım veya tam atarsanız da yine sizin karınız.
bireysel emeklilikten çok kazandırır.
Ben de bunu yazacaktim ama tek farkla, cumhuriyet degil gram aktin olarak ya da bankada vadeli hesaplar acarak(Garanticiler icin altin biredir, son donemde baya insani uzse de).
Sonucta boylece bankanin sizin uzerinizden kazandigi kari elimine ediyorsunuz.
gkhn tarafından 13/Nis/14 11:08 tarihinde düzenlenmiştir -
gkhn759 bunu yazdıMbK bunu yazdı
size tavsiyem her ay kenara bi tane çeyrek altın atmanız yarım veya tam atarsanız da yine sizin karınız.
bireysel emeklilikten çok kazandırır.
Ben de bunu yazacaktim ama tek farkla, cumhuriyet degil gram aktin olarak ya da bankada vadeli hesaplar acarak(Garanticiler icin altin biredir, son donemde baya insani uzse de).
Sonucta boylece bankanin sizin uzerinizden kazandigi kari elimine ediyorsunuz.
hocam bireysel emeklilikte ilk üye olanlar şanslıydı şimdikiler için şartlar çok kötü.
çok para kaybeden arkadaşlarım var para lazım olduğu için çekmek istiyolar kesintinin haddi hesabı yok neredeyse.
devlet yardımı da düşürülecek zaten bi halta yaramaz bence.
en kötü gidin krediyle arsa falan alın çatalca civarından.
-
borsada sağlam hisse her türlü daha fazla kazandırır.
-
7 senedir falan bireysel emekliliğim var. şimdi 2 tane var hatta.
Garantili %25 kazandıran başka bi yatırım olmadığından tercih ettim.
Bankada duracak paranızdan bi farkı yok aslında, normal vadeli hesap gibi istediğinize çevirebiliosunuz altın, dolar vs gibin.
Fakat uzun vadede kullanmayı düşünmediğiniz fazla paranızla yapın yani 3-5 ayda ihtiyaç duyacağınız parayla BES yatırımı yaparsanız hüsrana uğrarsınız.
-
HolyOne bunu yazdı
7 senedir falan bireysel emekliliğim var. şimdi 2 tane var hatta.
Garantili %25 kazandıran başka bi yatırım olmadığından tercih ettim.
Bankada duracak paranızdan bi farkı yok aslında, normal vadeli hesap gibi istediğinize çevirebiliosunuz altın, dolar vs gibin.
Fakat uzun vadede kullanmayı düşünmediğiniz fazla paranızla yapın yani 3-5 ayda ihtiyaç duyacağınız parayla BES yatırımı yaparsanız hüsrana uğrarsınız.
Seninkiler hangi BES sistemleri şeyh?
-
HolyOne bunu yazdı
7 senedir falan bireysel emekliliğim var. şimdi 2 tane var hatta.
Garantili %25 kazandıran başka bi yatırım olmadığından tercih ettim.
Bankada duracak paranızdan bi farkı yok aslında, normal vadeli hesap gibi istediğinize çevirebiliosunuz altın, dolar vs gibin.
Fakat uzun vadede kullanmayı düşünmediğiniz fazla paranızla yapın yani 3-5 ayda ihtiyaç duyacağınız parayla BES yatırımı yaparsanız hüsrana uğrarsınız.
doğrusudur arkadaşlar uzun vadeli bir sistemdir bes. kısa vadede bir işe yaramaz adı üstünde emeklilik.Asıl amaç emekli olduğunuz da normal emekli maaşına bir destek.bunu da şimdiden sisteme ufak tefek para atarak yapabilirsiniz.
-
Peki iyi güzel yatırıyoruz da tl devalüe oldu, e malum bu ülkede 15 yılda bi para devalüe olur, 20 yaşındayım 35 yıl var daha, altın dışında paramı rahat şuraya koyarım diyebilecegim bir para birimi yok.
glaurung tarafından 13/Nis/14 17:08 tarihinde düzenlenmiştir
