folder Tahribat.com Forumları
linefolder Genel
linefolder Bireysel Emeklilik Sistemi



Bireysel Emeklilik Sistemi

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    birgaripaskbestesi
    birgaripaskbestesi's avatar
    Banlanmış Üye
    Kayıt Tarihi: 31/Aralık/2009
    Erkek

    Üye olmayı düşünüyorum. Devlet katkısından sonra daha cazip gibi geldi. Fikrinizi alabilir miyim?


    gariplikten arta kalan zamanların yüksündürdüğü bir yalnızlık benimkisi... http://www.gezgin.web.tr
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Sigortacı
    DJ_Alper
    DJ_Alper's avatar
    Bilgi/Destek Madalyası
    Kayıt Tarihi: 03/Ocak/2006
    Erkek

    yapıkredi ye yaptıracaktım bende yanlız satışta şuan kim alacak bilmiyorum

    ona göre yaptıracam bende :D


    Sorularınızı cilginsigortaci@gmail.com a yazabilirsiniz cevaplar instagram sayfasında >>>instagram/cilginsigortaci/ █║▌│█│║▌║││█║▌║▌║
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    telekom
    telekom's avatar
    Kayıt Tarihi: 28/Temmuz/2005
    Erkek
    Vazgecme gibi bir durum olursa anca anaparani alabiliyormussun.
    Takipteyim, daha ayrintili bilgiler cikar elbet...

    vatandaşa kafam girsin!..
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    MaviGozluDev
    MaviGozluDev's avatar
    Kayıt Tarihi: 05/Eylül/2005
    Erkek
    DJ_Alper bunu yazdı

    yapıkredi ye yaptıracaktım bende yanlız satışta şuan kim alacak bilmiyorum

    ona göre yaptıracam bende :D


    belli olunca haber ette bizde yaptırak hocam :d


    .
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    heza
    heza's avatar
    Kayıt Tarihi: 01/Haziran/2007
    Erkek
    hacılar 2011 den beri takipteyim geçen ay bende yüksek risk grubundan giris yaptım

    not olarak şunu söyleyebilirim en iyisi (!) anadolu emeklilik yanında ücretsiz acil durum sigortası veriyor ve geçen yıl en çok tercih edilen oydu.

    helal-haram (faiz bakimindan) hassasiyeti olanlar katılım bankalarına yonelebilir

    aklınıza takilanlari çok teknik olmadıkça sorabilirsiniz.

    "We think too much and feel too little." By Charlie Chaplin from The Great Dictator.
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    mataramasuko
    mataramasuko's avatar
    Kayıt Tarihi: 15/Haziran/2006
    Erkek

    sanırım 3 yıl sonra paranızı ve devlet katkınızı geri alabiliyorsunuz.

  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    MustyKTE
    MustyKTE's avatar
    Kayıt Tarihi: 10/Temmuz/2008
    Erkek

    konunun takipçisiyim


    hşşşt.. instagram.com/m.cebecioglu
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    birgaripaskbestesi
    birgaripaskbestesi's avatar
    Banlanmış Üye
    Kayıt Tarihi: 31/Aralık/2009
    Erkek

    Evet bugün konuyu açtıktan sonra gittim zaten ufak tefek bilgilerim vardı genel manasıyla kesinleşmiş bir karar vermiştim sonunda üye oldum.

    yeni sistem ne getiriyor?

    aylık ödemelerin yüzde 25 i kadar devlet katkısı veriliyor

    3 yıldan önce çıkarsan dvlet katkısını alamıyorsun.

    3 yıl ile 6 yıl arasında çıkarsan yüzde 15 devlet katkısı

    6 yıl ile 10 yıl arasında çıkarsan yüzde 35,

    10 yıldan sonra 56 yaşını tamamlamadan çıkarsan yüzde 60'ını,

    56 yaşınıda doldurur yada vefat durumu gibi durumda ise devlet katkısının tamamını alabiliyorsunuz.

    Sistem 10 yıldan önce çıkmayı düşünmeyenler için birebir yatırım aracı.

     

    Gellim kesintilere,

    ilk giriş aidatı olarak 97 tl alınıyor.

    aylık ödemelerin yüzde 2 si kadar yönetim gideri,

    bir yüzde 2 de bilmem ne kesintisi.

    axess kartımdan çekileceği için onlar bana 100 tl çip para veriyorlar yani giriş aidatını çkartmış oluyorum.

     

    Dediğim gibi ileriye dönük güzel bir sistem, lakin 10 yıldan önce çıkmayı düşünenler girmesin derim...

     


    gariplikten arta kalan zamanların yüksündürdüğü bir yalnızlık benimkisi... http://www.gezgin.web.tr
  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    mataramasuko
    mataramasuko's avatar
    Kayıt Tarihi: 15/Haziran/2006
    Erkek
    E o zaman yatirdigimiz para enflasyona yenik düşer burda tek kazanan banka gibi geldi
  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    JiggSaw
    JiggSaw's avatar
    Kayıt Tarihi: 01/Şubat/2012
    Erkek
    birgaripaskbestesi bunu yazdı

    Evet bugün konuyu açtıktan sonra gittim zaten ufak tefek bilgilerim vardı genel manasıyla kesinleşmiş bir karar vermiştim sonunda üye oldum.

    yeni sistem ne getiriyor?

    aylık ödemelerin yüzde 25 i kadar devlet katkısı veriliyor

    3 yıldan önce çıkarsan dvlet katkısını alamıyorsun.

    3 yıl ile 6 yıl arasında çıkarsan yüzde 15 devlet katkısı

    6 yıl ile 10 yıl arasında çıkarsan yüzde 35,

    10 yıldan sonra 56 yaşını tamamlamadan çıkarsan yüzde 60'ını,

    56 yaşınıda doldurur yada vefat durumu gibi durumda ise devlet katkısının tamamını alabiliyorsunuz.

    Sistem 10 yıldan önce çıkmayı düşünmeyenler için birebir yatırım aracı.

     

    Gellim kesintilere,

    ilk giriş aidatı olarak 97 tl alınıyor.

    aylık ödemelerin yüzde 2 si kadar yönetim gideri,

    bir yüzde 2 de bilmem ne kesintisi.

    axess kartımdan çekileceği için onlar bana 100 tl çip para veriyorlar yani giriş aidatını çkartmış oluyorum.

     

    Dediğim gibi ileriye dönük güzel bir sistem, lakin 10 yıldan önce çıkmayı düşünenler girmesin derim...

     

     

    10 Yılda cıkacak adam da %35 alıyorsa yıne ne mantıgı var kı?


    10 Yılda 12.000 TL para yapacaksın ... Devlet %25 katkı verıyor diye kendını yırtıyorlar ama buna göre 12.000 TL ye 15.000 alacakken neymıs 10 yıldan once cıkarsan 1050 alıyorsun oyle mı? :) Mantıklı mı?

     

     


    İmza YOK !!!
  11. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    astegmen
    astegmen's avatar
    Kayıt Tarihi: 30/Aralık/2008
    Erkek
    Akbank ta giriş yaptım bi arkadasa sordum kesinlikle iptal et dedi 18gün sonra gittim iptal ettim.

    avivisa asivisa avevisa asavisa öyle bişey di :)

    Şimdi Ziraat te düşünüyorum Anadolu emeklilik

    Bismillah Her Hayrın Başıdır
Toplam Hit: 1762 Toplam Mesaj: 19