Bireysel Emeklilik Sistemi
-
Üye olmayı düşünüyorum. Devlet katkısından sonra daha cazip gibi geldi. Fikrinizi alabilir miyim?
-
yapıkredi ye yaptıracaktım bende yanlız satışta şuan kim alacak bilmiyorum
ona göre yaptıracam bende :D
-
Vazgecme gibi bir durum olursa anca anaparani alabiliyormussun.
Takipteyim, daha ayrintili bilgiler cikar elbet... -
DJ_Alper bunu yazdı
yapıkredi ye yaptıracaktım bende yanlız satışta şuan kim alacak bilmiyorum
ona göre yaptıracam bende :D
belli olunca haber ette bizde yaptırak hocam :d -
hacılar 2011 den beri takipteyim geçen ay bende yüksek risk grubundan giris yaptım
not olarak şunu söyleyebilirim en iyisi (!) anadolu emeklilik yanında ücretsiz acil durum sigortası veriyor ve geçen yıl en çok tercih edilen oydu.
helal-haram (faiz bakimindan) hassasiyeti olanlar katılım bankalarına yonelebilir
aklınıza takilanlari çok teknik olmadıkça sorabilirsiniz. -
sanırım 3 yıl sonra paranızı ve devlet katkınızı geri alabiliyorsunuz.
-
konunun takipçisiyim
-
Evet bugün konuyu açtıktan sonra gittim zaten ufak tefek bilgilerim vardı genel manasıyla kesinleşmiş bir karar vermiştim sonunda üye oldum.
yeni sistem ne getiriyor?
aylık ödemelerin yüzde 25 i kadar devlet katkısı veriliyor
3 yıldan önce çıkarsan dvlet katkısını alamıyorsun.
3 yıl ile 6 yıl arasında çıkarsan yüzde 15 devlet katkısı
6 yıl ile 10 yıl arasında çıkarsan yüzde 35,
10 yıldan sonra 56 yaşını tamamlamadan çıkarsan yüzde 60'ını,
56 yaşınıda doldurur yada vefat durumu gibi durumda ise devlet katkısının tamamını alabiliyorsunuz.
Sistem 10 yıldan önce çıkmayı düşünmeyenler için birebir yatırım aracı.
Gellim kesintilere,
ilk giriş aidatı olarak 97 tl alınıyor.
aylık ödemelerin yüzde 2 si kadar yönetim gideri,
bir yüzde 2 de bilmem ne kesintisi.
axess kartımdan çekileceği için onlar bana 100 tl çip para veriyorlar yani giriş aidatını çkartmış oluyorum.
Dediğim gibi ileriye dönük güzel bir sistem, lakin 10 yıldan önce çıkmayı düşünenler girmesin derim...
-
E o zaman yatirdigimiz para enflasyona yenik düşer burda tek kazanan banka gibi geldi
-
birgaripaskbestesi bunu yazdı
Evet bugün konuyu açtıktan sonra gittim zaten ufak tefek bilgilerim vardı genel manasıyla kesinleşmiş bir karar vermiştim sonunda üye oldum.
yeni sistem ne getiriyor?
aylık ödemelerin yüzde 25 i kadar devlet katkısı veriliyor
3 yıldan önce çıkarsan dvlet katkısını alamıyorsun.
3 yıl ile 6 yıl arasında çıkarsan yüzde 15 devlet katkısı
6 yıl ile 10 yıl arasında çıkarsan yüzde 35,
10 yıldan sonra 56 yaşını tamamlamadan çıkarsan yüzde 60'ını,
56 yaşınıda doldurur yada vefat durumu gibi durumda ise devlet katkısının tamamını alabiliyorsunuz.
Sistem 10 yıldan önce çıkmayı düşünmeyenler için birebir yatırım aracı.
Gellim kesintilere,
ilk giriş aidatı olarak 97 tl alınıyor.
aylık ödemelerin yüzde 2 si kadar yönetim gideri,
bir yüzde 2 de bilmem ne kesintisi.
axess kartımdan çekileceği için onlar bana 100 tl çip para veriyorlar yani giriş aidatını çkartmış oluyorum.
Dediğim gibi ileriye dönük güzel bir sistem, lakin 10 yıldan önce çıkmayı düşünenler girmesin derim...
10 Yılda cıkacak adam da %35 alıyorsa yıne ne mantıgı var kı?
10 Yılda 12.000 TL para yapacaksın ... Devlet %25 katkı verıyor diye kendını yırtıyorlar ama buna göre 12.000 TL ye 15.000 alacakken neymıs 10 yıldan once cıkarsan 1050 alıyorsun oyle mı? :) Mantıklı mı? -
Akbank ta giriş yaptım bi arkadasa sordum kesinlikle iptal et dedi 18gün sonra gittim iptal ettim.
avivisa asivisa avevisa asavisa öyle bişey di :)
Şimdi Ziraat te düşünüyorum Anadolu emeklilik
