Bisiklet Sezonu Geldi, Ne Alsak?
-
@archair23
birlikte gidebiliriz hocam, kararlıyım ve nakit alacam. ayrıca sele çamurluk falan da almak lazım diye düşünüyorum.
bu arada ben salcano city sport 10'a bakmıştım 1089TL
sen salcano city sport 1'den bahsediyorsun sanırım 1700TL olarak.
sedona 325'i ise n11'de 1400e gördüm.
http://www.bisikletcim.com/salcano-city-sport-10-bisiklet
http://www.bisikletcim.com/salcano-city-sport-01-hd-28-jant-bisiklet
city sport 10 alt klasman mı kalır bunlara nazaran, aynı-benzer özellikler yazıyor gibi geldi bana ama ?
Edit: bu arada ne yalan söyleyeyim, sedona 325'in görünümü çok daha şık göründü gözüme..
muaythaist tarafından 04/May/14 16:34 tarihinde düzenlenmiştir -
Hocam acele etme bir ara görüşüp modellere bakarız bnmde içime 325 sindi o yüzden dağ biskleti alamadım pazarlık filanda yaparız bn göztepe tarafında oturuyorum dolaşıp bakarız en iyisi
-
Baya pahalıymışlar..
-
biraz google yapim dedim,
sedona 325 için şurada birkaç kişi pedal çevirirken vites atar gibi oluyor demiş:
http://www.bisikletforum.com/showthread.php?t=130786
burada merida 40v ile kıyaslamışlar:
http://www.bisikletforum.com/showthread.php?t=129919
istanbulda bağcılardan kadıköye hergün gidecek birine kron touer 21 ve sedona 325 kıyaslaması yapmışlar:
http://www.gezenbilir.com/index.php?topic=102166.0
diğer bir çok sağlam rakip merida crossway 40v sanırım, istanbul'da şehir içinde kullananların yorumlarını görünce gaza geliyorum
http://www.bisikletforum.com/showthread.php?t=113724
şuradaki bir arkadaşın mesajı dikkatimi çekti
http://forum.donanimhaber.com/m_88019029/tm.htm
"Carraro 225
Sedona 325
Salcano SS 10
Merida Crossway 40D
Bunlardan hangisi alırsan al pişman olmazsın. Hemen hemen aynı özelliklerde bisikletler. Tavsiyem ürünlerin satıldığı mağazalara gidip test ederek içinize sineni almanızdır."buraya da baktım: http://www.detailingturkey.net/sohbet/26553-irfan-hoca-bisiklet-kararsizlik-2.html
sonuç olarak kafam allak bullak oldu :D
-
archair23 bunu yazdı
Hocam acele etme bir ara görüşüp modellere bakarız bnmde içime 325 sindi o yüzden dağ biskleti alamadım pazarlık filanda yaparız bn göztepe tarafında oturuyorum dolaşıp bakarız en iyisi
telefonumu pm attım hocam, ne zaman bisiklet araştırma amaçlı volta atacak olursan ara, eşlik edeyim.
-
muqi gelir aydınlatır
-
KRON XC 1000
Sıfırı 1400 lira civarında ben 900 e aldım.Yanında 150 liralık aksesuar ile birlikte hemde. 3 aylıktı gayet temiz öneririm. Sıfır yerine temiz 2. El daha mantıklı bana göre
Meraclitus tarafından 04/May/14 20:03 tarihinde düzenlenmiştir
-
Meraclitus bunu yazdı
KRON XC 1000
Sıfırı 1400 lira civarında ben 900 e aldım. 3 aylıktı gayet temiz öneririm. Sıfır yerine temiz 2. El daha mantıklı bana göre

Bisiklet çok güzel gözüküyor yalnız. Tekeri düz bassın
-
rajooonn bunu yazdı
Bisiklet çok güzel gözüküyor yalnız. Tekeri düz bassın
Orjinal lastikleri iyi değil , bunlar korumalı yol lastiği , dağda bayirda da gidiyor , yolda çok iyi . Mtb ye göre biraz garip duruyor ama olsun kullanışlı.
Meraclitus tarafından 04/May/14 19:56 tarihinde düzenlenmiştir -
