folder Tahribat.com Forumları
linefolder Genel
linefolder Bisiklet Sezonu Geldi, Ne Alsak?



Bisiklet Sezonu Geldi, Ne Alsak?

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    saatci
    muaythaist
    muaythaist's avatar
    Kayıt Tarihi: 11/Şubat/2012
    Erkek

    @archair23

    birlikte gidebiliriz hocam, kararlıyım ve nakit alacam. ayrıca sele çamurluk falan da almak lazım diye düşünüyorum.

    bu arada ben salcano city sport 10'a bakmıştım 1089TL

    sen salcano city sport 1'den bahsediyorsun sanırım 1700TL olarak.

    sedona 325'i ise n11'de 1400e gördüm.

    http://www.bisikletcim.com/salcano-city-sport-10-bisiklet

    http://www.bisikletcim.com/salcano-city-sport-01-hd-28-jant-bisiklet

    city sport 10 alt klasman mı kalır bunlara nazaran, aynı-benzer özellikler yazıyor gibi geldi bana ama ?

    Edit: bu arada ne yalan söyleyeyim, sedona 325'in görünümü çok daha şık göründü gözüme..

    muaythaist tarafından 04/May/14 16:34 tarihinde düzenlenmiştir

    Ali Asaf & Elif Dua & Zeynep Sena & Ayşe Zehra'nın Babası
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    archair23
    archair23's avatar
    Kayıt Tarihi: 15/Ekim/2008
    Erkek

    Hocam acele etme bir ara görüşüp modellere bakarız bnmde içime 325 sindi o yüzden dağ biskleti alamadım pazarlık filanda yaparız bn göztepe tarafında oturuyorum dolaşıp bakarız en iyisi


    Acer 4820TG i5 Ati 5650 & İphone 4 & iphone 6 & Turkcell Platinum & Ipad Mini Retina & Playstation 4 & GTA V & Logitech Z506 & Cookoo & Samsung Evo 250gb
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    hacked75
    hacked75's avatar
    Banlanmış Üye
    Kayıt Tarihi: 09/Aralık/2012
    Erkek

    Baya pahalıymışlar.. 


    İçinizde hâlâ bomba atmasını bilmeyen hayvanlar var.
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    saatci
    muaythaist
    muaythaist's avatar
    Kayıt Tarihi: 11/Şubat/2012
    Erkek

    biraz google yapim dedim, 

    sedona 325 için şurada birkaç kişi pedal çevirirken vites atar gibi oluyor demiş:

    http://www.bisikletforum.com/showthread.php?t=130786

     

    burada merida 40v ile kıyaslamışlar:

    http://www.bisikletforum.com/showthread.php?t=129919

     

    istanbulda bağcılardan kadıköye hergün gidecek birine kron touer 21 ve sedona 325 kıyaslaması yapmışlar:

    http://www.gezenbilir.com/index.php?topic=102166.0

     

    diğer bir çok sağlam rakip merida crossway 40v sanırım, istanbul'da şehir içinde kullananların yorumlarını görünce gaza geliyorum

    http://www.bisikletforum.com/showthread.php?t=113724

     

    şuradaki bir arkadaşın mesajı dikkatimi çekti

    http://forum.donanimhaber.com/m_88019029/tm.htm

    "Carraro 225 
    Sedona 325 
    Salcano SS 10 
    Merida Crossway 40D 

    Bunlardan hangisi alırsan al pişman olmazsın. Hemen hemen aynı özelliklerde bisikletler. Tavsiyem ürünlerin satıldığı mağazalara gidip test ederek içinize sineni almanızdır."

    buraya da baktım: http://www.detailingturkey.net/sohbet/26553-irfan-hoca-bisiklet-kararsizlik-2.html

     

    sonuç olarak kafam allak bullak oldu :D

     


    Ali Asaf & Elif Dua & Zeynep Sena & Ayşe Zehra'nın Babası
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    saatci
    muaythaist
    muaythaist's avatar
    Kayıt Tarihi: 11/Şubat/2012
    Erkek
    archair23 bunu yazdı

    Hocam acele etme bir ara görüşüp modellere bakarız bnmde içime 325 sindi o yüzden dağ biskleti alamadım pazarlık filanda yaparız bn göztepe tarafında oturuyorum dolaşıp bakarız en iyisi

    telefonumu pm attım hocam, ne zaman bisiklet araştırma amaçlı volta atacak olursan ara, eşlik edeyim.


    Ali Asaf & Elif Dua & Zeynep Sena & Ayşe Zehra'nın Babası
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    SUPERBICO
    SUPERBICO's avatar
    Kayıt Tarihi: 13/Haziran/2008
    Erkek

    muqi gelir aydınlatır

  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Meraclitus
    Meraclitus's avatar
    Kayıt Tarihi: 21/Ekim/2008
    Erkek

    KRON XC 1000

    Sıfırı 1400 lira civarında ben 900 e aldım.Yanında 150 liralık aksesuar ile birlikte hemde. 3 aylıktı gayet temiz öneririm. Sıfır yerine temiz 2. El daha mantıklı bana göre 

    bisiklet

    Meraclitus tarafından 04/May/14 20:03 tarihinde düzenlenmiştir
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    rajooonn
    rajooonn's avatar
    Kayıt Tarihi: 16/Haziran/2010
    Erkek
    Meraclitus bunu yazdı

    KRON XC 1000

    Sıfırı 1400 lira civarında ben 900 e aldım. 3 aylıktı gayet temiz öneririm. Sıfır yerine temiz 2. El daha mantıklı bana göre 

    bisiklet

    Bisiklet çok güzel gözüküyor yalnız. Tekeri düz bassın


    Gece! Vampir değilim ama geceyi çok severim. Yalnızsın, oyun oynuyorsun monitörün ışığı ve kendin.
  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Meraclitus
    Meraclitus's avatar
    Kayıt Tarihi: 21/Ekim/2008
    Erkek
    rajooonn bunu yazdı

     

    Bisiklet çok güzel gözüküyor yalnız. Tekeri düz bassın

    Orjinal lastikleri iyi değil , bunlar korumalı yol lastiği , dağda bayirda da gidiyor , yolda çok iyi . Mtb ye göre biraz garip duruyor ama olsun kullanışlı. 

    Meraclitus tarafından 04/May/14 19:56 tarihinde düzenlenmiştir
  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Meraclitus
    Meraclitus's avatar
    Kayıt Tarihi: 21/Ekim/2008
    Erkek
      edit

     

    Meraclitus tarafından 04/May/14 20:01 tarihinde düzenlenmiştir
Toplam Hit: 6140 Toplam Mesaj: 37