Biz Sapıkmıyız!!!
-
harbi abaza mi dersin sapikmi dersin
milletimiz buna susamis sanki evde neti olan kana kana iciyor:)
ama spylara dikkat yapisirsa silinmesi zor oluo gencligimde az yemedim
:D:D
-
nnightmare bunu yazdı:
-----------------------------
gece gece bırakmam hocam bu kadar urasmısım bırakırmıyım
-----------------------------
bırakmayıp napıcan zorla mı niyeti bozmuşun sen :D
-
Madcrazy bunu yazdı:
-----------------------------serdar diye bi herifte tüm bayan üyelere pm atıyo
selam tanışabilirmiyiz diye zuhahha :D
-----------------------------bişey mi dedin oguzhancım :D
madcrazy de öyle-böyle,emmeli-gömmeli sitelerden çıkmıyo :D
-
ekle kölen olayım demiş.
senin beyninin a.q .varsa tabi.
-
Bu eleman sapık :D
Ben bunun gibi sapık değilim ama abaza diyebilirsin :D
-
MinervaL bunu yazdı:
-----------------------------Madcrazy bunu yazdı:
-----------------------------serdar diye bi herifte tüm bayan üyelere pm atıyo
selam tanışabilirmiyiz diye zuhahha :D
-----------------------------bişey mi dedin oguzhancım :D
madcrazy de öyle-böyle,emmeli-gömmeli sitelerden çıkmıyo :D
-----------------------------yok lan sql dosyasında serdar yazıyo seni kastetmemiştim zuhahahahaha :D
-
Madcrazy bunu yazdı:
-----------------------------MinervaL bunu yazdı:
-----------------------------Madcrazy bunu yazdı:
-----------------------------serdar diye bi herifte tüm bayan üyelere pm atıyo
selam tanışabilirmiyiz diye zuhahha :D
-----------------------------bişey mi dedin oguzhancım :D
madcrazy de öyle-böyle,emmeli-gömmeli sitelerden çıkmıyo :D
-----------------------------yok lan sql dosyasında serdar yazıyo seni kastetmemiştim zuhahahahaha :D
-----------------------------tamam ouz bi yanlış anlaşılma olmuş :D
-
sirpence bunu yazdı:
-----------------------------efrasyap bunu yazdı:
-----------------------------CrAzY bunu yazdı:
-----------------------------
şahsen ben sapık deilim :)
-----------------------------sen sapık değilsen ben hiç değilim)))
-----------------------------siz soğru söylüyosanız ben de hayvanım amq:)
-----------------------------Ulen efras doğru söylüyoda siz ikinizi bide renacı bılıyoruz. Biri daha vardı ama hatırlamadım.
Sürekli yabancı karı soyacam ingilizce bilen varmı diye ortada dolanıyosunuz :D
-
HolygaN bunu yazdı:
-----------------------------sirpence bunu yazdı:
-----------------------------efrasyap bunu yazdı:
-----------------------------CrAzY bunu yazdı:
-----------------------------
şahsen ben sapık deilim :)
-----------------------------sen sapık değilsen ben hiç değilim)))
-----------------------------siz soğru söylüyosanız ben de hayvanım amq:)
-----------------------------Ulen efras doğru söylüyoda siz ikinizi bide renacı bılıyoruz. Biri daha vardı ama hatırlamadım.
Sürekli yabancı karı soyacam ingilizce bilen varmı diye ortada dolanıyosunuz :D
-----------------------------onu ben yapmıyom renacdı heralde. :)
-
iyide entelkoylu verdiğin resimde site adresi gozukmuş porno.ne t in db si sanırım o. ama 5 yıldır yayın vermiyor o site. nerden buldunda db yi çektiysen.+ o mailler kalmamıştır şimdiye, boşa indirmişin.
