Blog Sayfası?

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    patates
    patates's avatar
    Kayıt Tarihi: 18/Haziran/2007
    Erkek

    arkdaşlar bir blog sayfası açıcam.

    şimdi sanırım en kulanışlı olanı blogspot? alternetifleri nelerderi hangisini tavsiye edersiniz?

    birde mesela bu tür ücretsiz hizmet veren sitelere biz kişisel tasarım yada theme kullanabiliyormuyuz? yoksa sadece onların bize sundukları görüntümüdür olay?

     

     

  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Muhalif Yorumcu
    SeRDaR
    SeRDaR's avatar
    Kayıt Tarihi: 09/Kasım/2003
    Erkek

    en bilinenleri blogspot, wordpress.com,


    Önemsediğin Kadar Önemsenirsin. Önemsendiğin Kadar Önemsensersin.
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Tekken'deki Eddy
    Prometheus
    Prometheus's avatar
    Kayıt Tarihi: 25/Aralık/2002
    Erkek

    wordpress.com'dan yaparsan sanki kendi hostunmuş gibi düzenlersin herşeyini. üstelik domain alırsan yönlendirebilirsin. yani wordpress blogun varsa hosta bile ihtiyacın olmaz. zaten wpnin üstüne blog sistemi de yok.


    ________ inspired by love and guided by knowledge _______
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    e2
    e2's avatar
    Kayıt Tarihi: 20/Haziran/2008
    Erkek

    WordPress.Com'dan kurarsan adsense reklam ekleyemiyorsun, blogspot kurarsan istediğin her şeyi gönül rahatlığı ile yapabilirsin. Domainini blogspota yönlendirip ortaya güzel şeyler çıkartabilirsin. Ücretsiz arıyorsan blogspottan şaşma hocam.

  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    baristbt
    baristbt's avatar
    Kayıt Tarihi: 20/Nisan/2011
    Erkek

    Wordpress ile hayallerini zorlarsın :)

    yıllık 20tl verip birde domain alırsın.

    yazarsın çizersin vs.vs.


    http://www.leyladansonra.com/
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    patates
    patates's avatar
    Kayıt Tarihi: 18/Haziran/2007
    Erkek

    O zaman şöle sorayım . şu blogspot sayfalarının filan bilindiği üzere öle klasik görüntüsünü sevmiyorum biraz değişik olsun istiyorum.

    kişisel yazılarımın olacağı resim filan ekleyebileceğim kullanımı rahat birşey istiyorum.

    facebook sayfam var mesela onu beğenme butonu eklemem filan lazım.

     

    birde şu adense olayı yeri gelmişken.

    para kazanmak için o sistemden günlük kaç kişi gelmeli siteye msela örnek oalrak?

  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    FOXXLY
    FOXXLY's avatar
    Kayıt Tarihi: 19/Haziran/2006
    Erkek

    patates bunu yazdı:
    -----------------------------

    O zaman şöle sorayım . şu blogspot sayfalarının filan bilindiği üzere öle klasik görüntüsünü sevmiyorum biraz değişik olsun istiyorum.

    kişisel yazılarımın olacağı resim filan ekleyebileceğim kullanımı rahat birşey istiyorum.

    facebook sayfam var mesela onu beğenme butonu eklemem filan lazım.

     

    birde şu adense olayı yeri gelmişken.

    para kazanmak için o sistemden günlük kaç kişi gelmeli siteye msela örnek oalrak?


    -----------------------------

    baştan şu soruyu sorsana ne diye eveleyip geveliyorsun :)

     

    adsense kullanacaksan çok hit e gerek kalmadan az ama öz hitle para kazanabilirsin.

    bi zamanlar gaycalibur hotel sitesi kurmuştu bi dönem çok meşurdu tık başı çok iyi para veriyordu. 50-100 kişi ile para kazanabilrdin

    şuan ne durumda bilmiyorum. o tür siteleri araştırman lazım.

     

    ama yok adsense kullanmıycam dersen kazanmak kolay değil. adam gibi reklam firması yok. adhood filan var yerli ama %38 i ni vergiye kesiyor.

    bide üstüne sayımlarda sorun olduğu oluyor. yerli sektör de iş yok anlıycağın.

    yabancılarda bi clicksor var. çok iyi ödemesi filan sağlam ama oda sürekli tr hiti gelince suspend ediyor domaini.

     

    yani yabancı hit-yabancı site=$

    tr hit-tr site=kuru hit

    edit: aklıma gelmişken bi dönem sitemde adsense kullanıyordum günde 350 civarı tık alıyordum 6-10 $ getriyordu. hitim 5k filandı. tabi sonradan banladı.


    kelimeler albayım bazı anlamlara gelmiyor.
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    iLLuMiNaTi
    iLLuMiNaTi's avatar
    Banlanmış Üye
    Kayıt Tarihi: 08/Mart/2007
    Erkek

    patates bunu yazdı:
    -----------------------------

    O zaman şöle sorayım . şu blogspot sayfalarının filan bilindiği üzere öle klasik görüntüsünü sevmiyorum biraz değişik olsun istiyorum.

    kişisel yazılarımın olacağı resim filan ekleyebileceğim kullanımı rahat birşey istiyorum.

    facebook sayfam var mesela onu beğenme butonu eklemem filan lazım.

     

    birde şu adense olayı yeri gelmişken.

    para kazanmak için o sistemden günlük kaç kişi gelmeli siteye msela örnek oalrak?


    -----------------------------

    Siteden para kazanma olayını unut.

    Git bi domain al bide host al orta yollu.

    internetten araştır wp kur yarım saatini almaz.

    sonrasını kendin çözersin öğrenirsin.

    böylece kısıtlamalara maruz kalmaz adam gibi bi domainin olur istediğin gibi at koşturursun.

  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    CyberAngel
    CyberAngel's avatar
    Banlanmış Üye
    Kayıt Tarihi: 01/Eylül/2008
    Erkek

    patates adsense kullanma

  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Yigit
    Yigit's avatar
    Kayıt Tarihi: 17/Temmuz/2005
    Erkek

    adsense kullanma diyen arkadaşı anlamak mümkün değil :)

    adsense ile hile yapmadan düzgün çalıştığın sürece hiç bir sorun yaşamazsın.. kaç ziyaretçiye ne kadar kazanırım diyemezsin.. senin reklam yerleşimin, ilgili reklam oranı falan filan etki eder. Ben 2005 yılından beri aynı adsense yi kullanıyorum. kimi ay 250$ kazandığım oldu şu sıralar üstüne düşmüyorum 3 ayda 1 100 dolar geliyor.. yetiyor öğrenci adama.. 

  11. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    patates
    patates's avatar
    Kayıt Tarihi: 18/Haziran/2007
    Erkek

    tataryigit bunu yazdı:
    -----------------------------

    adsense kullanma diyen arkadaşı anlamak mümkün değil :)

    adsense ile hile yapmadan düzgün çalıştığın sürece hiç bir sorun yaşamazsın.. kaç ziyaretçiye ne kadar kazanırım diyemezsin.. senin reklam yerleşimin, ilgili reklam oranı falan filan etki eder. Ben 2005 yılından beri aynı adsense yi kullanıyorum. kimi ay 250$ kazandığım oldu şu sıralar üstüne düşmüyorum 3 ayda 1 100 dolar geliyor.. yetiyor öğrenci adama.. 


    -----------------------------

    1-site türkçemi?

    2-melsea ne üstüne bir site.

     

    çünkü bildiğim kadarı ile işte aranma hiti yüksek şeyler üstüne site yapınca daha fazla para getiriyor diye biliyorum?

Toplam Hit: 1942 Toplam Mesaj: 19