Blog Sayfası?

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Yigit
    Yigit's avatar
    Kayıt Tarihi: 17/Temmuz/2005
    Erkek

    patates bunu yazdı:
    -----------------------------

    tataryigit bunu yazdı:
    -----------------------------

    adsense kullanma diyen arkadaşı anlamak mümkün değil :)

    adsense ile hile yapmadan düzgün çalıştığın sürece hiç bir sorun yaşamazsın.. kaç ziyaretçiye ne kadar kazanırım diyemezsin.. senin reklam yerleşimin, ilgili reklam oranı falan filan etki eder. Ben 2005 yılından beri aynı adsense yi kullanıyorum. kimi ay 250$ kazandığım oldu şu sıralar üstüne düşmüyorum 3 ayda 1 100 dolar geliyor.. yetiyor öğrenci adama.. 


    -----------------------------

    1-site türkçemi?

    2-melsea ne üstüne bir site.

     

    çünkü bildiğim kadarı ile işte aranma hiti yüksek şeyler üstüne site yapınca daha fazla para getiriyor diye biliyorum?


    -----------------------------

    bi ara nevarsaindir.com diye bi sitem vardı sitenin ilk 3 ayı google reklamı koymadım hit 1000'i geçince koydum bi ara günlük 3000 hiti buluyodu.. günlük 15$ a kadar almışlığım var. O zamanlar ki aklım.. crackli oyun linkleri de koymuştum google uyardı.. kaldırdım ama yine de siteyi banladı adsense'den.. sonra siteyi 400 TL ye sattım. bu 2007 de oluyo..

    şu sıralar sağlık konulu bi sitem var ama direkt sağlık değil.. alt konusu da var.. çok aranan birşey yine.. hiti 600 civarı günlük 1-2$ bırakıyor..

    bi de yabancı bi blogum var almanca.. içine yazı girerim arada google translate'den günlük 100 civarı hiti var. o da kimi gün 1$ kimi gün 3$ bırakıyor.. kimi gün yok :)

    şu sıralar dekorasyon siteleri güzel getiri yapıyor.. ama siteyle ilgileniceksin.. özgün yazı giriceksin.. link alıcaksın.. seo yapıcaksın, yaptırıcaksın.. o zaman gelsin paralar...

  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    patates
    patates's avatar
    Kayıt Tarihi: 18/Haziran/2007
    Erkek

    peki dostum şimdi ben seo olayı nedir filan tam bilmem link almak vermek nedir onuda bilmem:)

    şöyle birşey düşünüyorum.

    ben hem kendi içimden geçenleri yazıcam facebook sayfamdaki gibi.

    hemde arada güncel konularla ilili eleştiri düşünce şeyleri olabilir.

    asıl amaç para değil yani.

    fakat öğrenciyim yani mesela ayda 20 dolar  bile gelse benim için idealdir.

    bu şartlar altında şimdi sen ne öneriyorsun 

    wordpress mi blogspotmu?

    ben artık sıkıştıkça sana mesaj atarım bu arada:)

  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Yigit
    Yigit's avatar
    Kayıt Tarihi: 17/Temmuz/2005
    Erkek

    ben derim ki wordpress kur.. 20 TL domain, 10 tl hosting.. 30 tl masrafın olur yıllık..

    blogspot filan hiç kullanmadım.. 

    hatta 1 yıllık sponsor hosting çok rahat bulursun sadece domain al..

    ayda 20 dolar zor değil.. ama 100$ olmadıkça çekemezsin adsense'deki parayı..

    mesela nisan ayında 100$'a ulaştın haziran sonunda alırsın parayı..

    para ön planda değilse seo, link alma olayları filan boşver..

    kendiliğinden yaz istediğini 20$ bi kaç ay sonra birikmeye başlar :) 

  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    patates
    patates's avatar
    Kayıt Tarihi: 18/Haziran/2007
    Erkek

    peki şimdi ben bu 30 lirayı verdiğimde site adresim nasıl olucak?

    .com mu? yoksa wordpres şeklindemi?

  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    itfaiyeci
    itfaiyeci's avatar
    Kayıt Tarihi: 02/Eylül/2005
    Erkek

    kişisel blogdan adsense geliri elde etmen çok zor. reklamlar içeriğinde doğru orantılı çıkıyor bildiğim kadarıyla.

  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Yigit
    Yigit's avatar
    Kayıt Tarihi: 17/Temmuz/2005
    Erkek

    patates.com şekline mesela...

    kişisel blog'dan adsense kullanarak gelir elde etmek zor değil.. yeter ki güncel tut siteni :)

  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    u235
    u235's avatar
    Kayıt Tarihi: 31/Mart/2008
    Erkek

    benimde bir turizm sitem var ingilizce yazıyorum.Günlük 10 civarı hit var adsenseye başvuru yapsam mı acaba.Daha 2 aylık site.Suan adwords kullanıyorum beles adwords :D

  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    diamonique
    diamonique's avatar
    Banlanmış Üye
    Kayıt Tarihi: 23/Temmuz/2009
    Erkek

    http://fc2.com/

    Şu siteden de blog alınabilir.


    Reecep Tayyip'in Askerleriyiz
Toplam Hit: 1940 Toplam Mesaj: 19