folder Tahribat.com Forumları
linefolder Genel
linefolder Boğazın Boğası Yoğun Bakımda !



Boğazın Boğası Yoğun Bakımda !

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    CAgAtAy
    CAgAtAy's avatar
    Kayıt Tarihi: 15/Haziran/2008
    Erkek
    Silent_King bunu yazdı:
    -----------------------------

    DigitalMind bunu yazdı:
    -----------------------------

    İnş iyileşir ama fikrimce Gökhan Saki, Murat Direkci ve birçok dövüşçü Sinan Şamil Sam dan daha iyi temsil ediyor ve ülkemizin adını daha çok yayıyor bu benim fikrim k-1 de dövüşüp yarı finale çıkmak her babayiğidin harcı değildir. Sinan Şamil Sam bence en şanslı döneminde dövüştü mesela Mike Tyson ın en verimsiz döneminde Mike Tyson la dövüştü ama yinede güzel maçlar çıkardı Allah acil şifalar versin.


    -----------------------------

    hacı sinan mike tayson ile dövüşmedi. Sinanın 4. rountta nakavt ettiği adam yanlış hatırlamıyormdur umarım willıms gii bişiydi adı taysonu 6. rauntta 30 yumruk ardarda atarak nakavt etmişti. sinanın apartgartları manyaktı. adamın gözleri tavan yaıyodu apartgartı yiyince :)

    işte bazı antrenörlerin oyununa geldi yükseltmediler adamı


    -----------------------------
    Sanirim yanlis hatirliyorsn haci cok iyi hatirliyorum sinan samil sam mike tyson i knockout etmisti hatta uzun bir aradan sonra tyson, ettien isimli boksorle mac yapmsti ve 12 saniyede knockout etmisti istersen youtube dan bakabilirsin kardesim:)

    Lider doğru işleri yapar; Yönetici işleri doğru yapar;
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    apokontek
    apokontek's avatar
    Kayıt Tarihi: 11/Temmuz/2010
    Erkek

    Gercekten ıyı bı boksordu,umarım kısa zamanda ıyılesır


    Allah büyüktür vesselam...
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Hakkinen
    Hakkinen's avatar
    Kayıt Tarihi: 01/Aralık/2007
    Erkek

    DigitalMind bunu yazdı:
    -----------------------------
    Silent_King bunu yazdı:
    -----------------------------

    DigitalMind bunu yazdı:
    -----------------------------

    İnş iyileşir ama fikrimce Gökhan Saki, Murat Direkci ve birçok dövüşçü Sinan Şamil Sam dan daha iyi temsil ediyor ve ülkemizin adını daha çok yayıyor bu benim fikrim k-1 de dövüşüp yarı finale çıkmak her babayiğidin harcı değildir. Sinan Şamil Sam bence en şanslı döneminde dövüştü mesela Mike Tyson ın en verimsiz döneminde Mike Tyson la dövüştü ama yinede güzel maçlar çıkardı Allah acil şifalar versin.


    -----------------------------

    hacı sinan mike tayson ile dövüşmedi. Sinanın 4. rountta nakavt ettiği adam yanlış hatırlamıyormdur umarım willıms gii bişiydi adı taysonu 6. rauntta 30 yumruk ardarda atarak nakavt etmişti. sinanın apartgartları manyaktı. adamın gözleri tavan yaıyodu apartgartı yiyince :)

    işte bazı antrenörlerin oyununa geldi yükseltmediler adamı


    -----------------------------
    Sanirim yanlis hatirliyorsn haci cok iyi hatirliyorum sinan samil sam mike tyson i knockout etmisti hatta uzun bir aradan sonra tyson, ettien isimli boksorle mac yapmsti ve 12 saniyede knockout etmisti istersen youtube dan bakabilirsin kardesim:)

    -----------------------------

    hacım arastırdım ve doru hatırlıyomusum sinan dediğim gibi yine zenci olan willıms ile maç yapmış onu nakavt etmiş sonrada willıms ile tyson dövüşmüş tyson nakavt olmuş perte ayrılmış...


    Kendini beğenmişlik, hakedilmelidir.
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    KroBey
    KroBey's avatar
    Kayıt Tarihi: 22/Temmuz/2009
    Erkek

    Sinanı severim, acil şifalar dilerim.

    Tyson ile Sinan karşılaşmadı. İyiki de karşılaşmadı yoksa ciddi bir ikilemde kalacaktım. Sinan neyse, Tyson da o benim için. İkisininde artık yumruk atmayacak olması ciddi üzüntü kaynağı adıma.


    " Kro "
Toplam Hit: 2095 Toplam Mesaj: 15