Boot From Cd ( Anlam Veremediğim Bir Hata )
-
karaconda bunu yazdı:
-----------------------------
fifsonic bunu yazdı:
-----------------------------
hocalar bir sorunda benden enes kod adlı nüridin paylaşmış olduğu ..... konusundaki need for speed shıft i indirdim 29 part ve 200 mb lık rardan çıkardım iso yu deamon toolse mount ettim kurulum başlamıyor ve please insert cd/dvd in drive C: diye bir uyarı veriyor aynı anda virüs uyarısıda veriyor eset devre dışı bırakıp denıyoum please insert cd/dvd in drive C: devam ediyor daha önce böyle bir sorunla karşılasan varmı
-----------------------------
ah ulan ekran kartım yetse shift i çalıştırmaya da ben de böle sorum alsam sorun bu mu bea :)
hoca indirdiğin partlarda da sorun olabilir, harddiskinde alan yetmiyor olabilir veya deamon tool denen zımbırtı sorun çıkarıyor olabilir...
benim önerim sen iso yu winrar ile aç, bi klasöre boşalt içindekileri, öyle yükle derim ben..
-----------------------------
onuda denemiştim hocam oda olmamıştı yazmayı unutmusum aynı hatayı veriyor partlarda sorun yok olsaydı crc hatası verirdi harddiskte sorun yok 360 gb boş alan var deamon guncel şimdi pesimistzombie açtığı konuda olan 54 partlık shıfti indirmeye başladım bide need for speed shıft le beraber nitro ve world onlıne oyunlarını çıkarıyormus haberiniz varmı -
fifsonic bunu yazdı:
-----------------------------
onuda denemeiştim hocam oda olmamıştı yazmayı unutmusum aynı hatayı veriyor partlarda sorun yok olsaydı crc hatası verirdi harddiskte sorun yok 360 gb boş alan var deamon guncel şimdi pesimistzombie açtığı konuda olan 54 partlık shıfti indirmeye başladım bide need for speed shıft le beraber nitro ve world onlıne oyunlarını çıkarıyormus haberiniz varmı
-----------------------------
nitro, wii için, pc için değil. world online nın görüntü kalitesi carbon kadar. ben de onu oynucam napalim :)
-
karaconda bunu yazdı:
-----------------------------
fifsonic bunu yazdı:
-----------------------------
onuda denemeiştim hocam oda olmamıştı yazmayı unutmusum aynı hatayı veriyor partlarda sorun yok olsaydı crc hatası verirdi harddiskte sorun yok 360 gb boş alan var deamon guncel şimdi pesimistzombie açtığı konuda olan 54 partlık shıfti indirmeye başladım bide need for speed shıft le beraber nitro ve world onlıne oyunlarını çıkarıyormus haberiniz varmı
-----------------------------
nitro, wii için, pc için değil. world online nın görüntü kalitesi carbon kadar. ben de onu oynucam napalim :)
-----------------------------
hım güzel güzelde olan benım 29 partta oldu 54 part daha var çekilirmi yaa :( -
fifsonic bunu yazdı:
-----------------------------hım güzel güzelde olan benım 29 partta oldu 54 part daha var çekilirmi yaa :(
-----------------------------
git dvd sini bul daha iyi :)
-
Nerden yokki buralarda oyun daha yeni olduğu için 1 ayı bulur bizim buranın korsanlarına düşmesi bide gidipte 49 dolar vermek istemiyorum carrefourdan falan vs..
-
ya bıde ben biosun default ayarlarını geri yükledim. Busefer başta bıkac sey cıkıo enson gene aynı hatayı verıyor. cd room un idisi nasıl sökülür :|
-
cd romu açık tut aç
-
intel boot agent yazıyo sonra da aynı hata cd acıkken de aynı sey devam ediyor
-
bilgisayar açılırken f10 yada f2 hangisi hatırlamıyorum boot options var biosa girmeden seçim yapabildiğin ekran zaten gördüğünde anlarsın ona bas açılırken sonra harddiski seç enter de tekrar aynı sorun olucakmı olmicakmı bak bi
-
Dos_Attach bunu yazdı:
-----------------------------
bilgisayar açılırken f10 yada f2 hangisi hatırlamıyorum boot options var biosa girmeden seçim yapabildiğin ekran zaten gördüğünde anlarsın ona bas açılırken sonra harddiski seç enter de tekrar aynı sorun olucakmı olmicakmı bak bi
-----------------------------ilk sayfada söylemıstım bunu denedım ama hala aynı demişti :/
