Borsa Ve Hisse
-
büyük balığın küçük balığı yediği bir sistem kısa vadede çok para kazanmak imkansız:) hatta ben şöyle diyorum o aracı kurumlar falan madem o kadar çok şey biliolar neden saece kendileri oynayıp multi trilyoner olmuyo ? :) bide bu açıdan düşünmek lazım
-
jawsap67 bunu yazdı
büyük balığın küçük balığı yediği bir sistem kısa vadede çok para kazanmak imkansız:) hatta ben şöyle diyorum o aracı kurumlar falan madem o kadar çok şey biliolar neden saece kendileri oynayıp multi trilyoner olmuyo ? :) bide bu açıdan düşünmek lazım
forex'i diyosun sanırım(:
ONEMINUTE tarafından 09/Mar/13 16:50 tarihinde düzenlenmiştir
Sağa sola reklam veriolar yok 100$ 1 saatte 1000$ yapın diye(:
be amicuk o kadar şey biliyorsun kepçe dururken niye çay kaşığıyla uğraşıyosun.))
-
jawsap67 bunu yazdı
büyük balığın küçük balığı yediği bir sistem kısa vadede çok para kazanmak imkansız:) hatta ben şöyle diyorum o aracı kurumlar falan madem o kadar çok şey biliolar neden saece kendileri oynayıp multi trilyoner olmuyo ? :) bide bu açıdan düşünmek lazım
Tabi yani bir tek sizin kafa çalışıyor ya giydirin millete amk :D o aracı kurumların oynaması türkiye nin de içinde bulundugu birkaç ülke haricinde
yasak. Amerikada herhangi bir brooker kendisine ait hissesi olsun samimi söylüyorum anasından emdiği sütü burnundan getirir. Hatta ve hatta
yakın akrabaları için dahi hisse alım satımı yapamıyor diye biliyorum.
-
ONEMINUTE bunu yazdıjawsap67 bunu yazdı
büyük balığın küçük balığı yediği bir sistem kısa vadede çok para kazanmak imkansız:) hatta ben şöyle diyorum o aracı kurumlar falan madem o kadar çok şey biliolar neden saece kendileri oynayıp multi trilyoner olmuyo ? :) bide bu açıdan düşünmek lazım
forex'i diyosun sanırım(:
Sağa sola reklam veriolar yok 100$ 1 saatte 1000$ yapın diye(:
be amicuk o kadar şey biliyorsun kepçe dururken niye çay kaşığıyla uğraşıyosun.))
Bu kurumların kendilerine ait hisselerinin bulunması vs yasaktır. Sadece komisyon alırlar. Adamların komisyon olarak aldıgı miktarlar milyon
dolarlar zaten sıkıntı yok :D
