Borsa Ve Hisse

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    jawsap67
    jawsap67's avatar
    Kayıt Tarihi: 27/Eylül/2007
    Erkek

    büyük balığın küçük balığı yediği bir sistem kısa vadede çok para kazanmak imkansız:) hatta ben şöyle diyorum o aracı kurumlar falan madem o kadar çok şey biliolar neden saece kendileri oynayıp multi trilyoner olmuyo ? :) bide bu açıdan düşünmek lazım


    Düzen hayatından memnun, düzülen ne zaman değişecek
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    ONEMINUTE
    ONEMINUTE's avatar
    Banlanmış Üye
    Kayıt Tarihi: 27/Mart/2009
    Erkek
    jawsap67 bunu yazdı

    büyük balığın küçük balığı yediği bir sistem kısa vadede çok para kazanmak imkansız:) hatta ben şöyle diyorum o aracı kurumlar falan madem o kadar çok şey biliolar neden saece kendileri oynayıp multi trilyoner olmuyo ? :) bide bu açıdan düşünmek lazım

    forex'i diyosun sanırım(:

    Sağa sola reklam veriolar yok 100$ 1 saatte 1000$ yapın diye(:

    be amicuk o kadar şey biliyorsun kepçe dururken niye çay kaşığıyla uğraşıyosun.))

    ONEMINUTE tarafından 09/Mar/13 16:50 tarihinde düzenlenmiştir

    ;ATATÜRK"ÜN FEDAİ ORDUSU {AFO}; # ATATÜRK Öldümüki? Atatürkçüler Ölsün... #
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    niRvana_GG
    niRvana_GG's avatar
    Kayıt Tarihi: 01/Kasım/2012
    Erkek
    jawsap67 bunu yazdı

    büyük balığın küçük balığı yediği bir sistem kısa vadede çok para kazanmak imkansız:) hatta ben şöyle diyorum o aracı kurumlar falan madem o kadar çok şey biliolar neden saece kendileri oynayıp multi trilyoner olmuyo ? :) bide bu açıdan düşünmek lazım

    Tabi yani bir tek sizin kafa çalışıyor ya giydirin millete amk :D o aracı kurumların oynaması türkiye nin de içinde bulundugu birkaç ülke haricinde

    yasak.  Amerikada herhangi bir brooker kendisine ait hissesi olsun samimi söylüyorum anasından emdiği sütü burnundan getirir. Hatta ve hatta

    yakın akrabaları için dahi hisse alım satımı yapamıyor diye biliyorum.

     

  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    niRvana_GG
    niRvana_GG's avatar
    Kayıt Tarihi: 01/Kasım/2012
    Erkek
    ONEMINUTE bunu yazdı
    jawsap67 bunu yazdı

    büyük balığın küçük balığı yediği bir sistem kısa vadede çok para kazanmak imkansız:) hatta ben şöyle diyorum o aracı kurumlar falan madem o kadar çok şey biliolar neden saece kendileri oynayıp multi trilyoner olmuyo ? :) bide bu açıdan düşünmek lazım

    forex'i diyosun sanırım(:

    Sağa sola reklam veriolar yok 100$ 1 saatte 1000$ yapın diye(:

    be amicuk o kadar şey biliyorsun kepçe dururken niye çay kaşığıyla uğraşıyosun.))

    Bu kurumların kendilerine ait hisselerinin bulunması vs yasaktır. Sadece komisyon alırlar. Adamların komisyon olarak aldıgı miktarlar milyon

    dolarlar zaten sıkıntı yok :D

Toplam Hit: 1722 Toplam Mesaj: 15