Boyle Ceza Gördünüzmü
-
bugun canım türkiyemin güzel yurdumun ..bne polisinden güzel bir ceza kesildi arabamıza..
sebep bana göre çok ilgiç şimdi arabayı mahellede ewlerin yanında otopark var park etmiştik arabayı tabe herzaman park ettiğimiz yer . mahallenin çocukları oynarken arabanın alarmı otmeye başlamışş söylediklerine göre yarım saat:S
sonra polis gecerken görmüş adam demiş kimin bu araba tabi lavuk once arabanın kapısın acmış alarmı sökmüş bide yanlışlıkla gazı sökmüşş...:S 104 ytl ceza kesmişş . be lavuk adam benim ne sucum var bunda :S aq nedir bu polislerden çektiğimiz... not araabanın değeri 3650 ytl :S şahin
-
Gelde sövme aq :S nası iştir bu yau,polisin kafası güzeldi heralde :D
-
lavuk hava atıcakya ceza kesiyo :@
-
şimdi bide extradan yetklier geliyo.bunları polisin kendi nefsine kullanmayacağı ne malum:D polisleri hepimiz tanıyoruz:))
-
a.q terorıste hırsıza kapkaccısınna yuksek yetkılerle mudahale etsınlerde
sahınden ne ıstıolar :D polıs teskılatında var bole cok kıllar sımdı o para cok koyar adama :D
-
görmedik.
-
görmeyeceğiz
-
allah bidaha göstermesin :S
-
r3b3l bunu yazdı:
-----------------------------a.q terorıste hırsıza kapkaccısınna yuksek yetkılerle mudahale etsınlerde
sahınden ne ıstıolar :D polıs teskılatında var bole cok kıllar sımdı o para cok koyar adama :D
-----------------------------aq harbi amma koyucak ödemesi şeytan dio git yak arabayı emnietin önünde:S bu seferde isyan sayıp hapse atarlar..:S
-
yorumsuzzz
-
kardeş geçmiş olsun.bugün haberlerde izlemiştim trafik polisini dövmüşler.e şimdi dövmezsinde naparsın a.q
