Bozkurtların Ölümü ( Nihal Atsız)
-
selim_pusat bunu yazdı:
-----------------------------alp bunu yazdı:
-----------------------------kesinlikle doğru bi yorum.. Bir insanın efsane veya üstad oluşu kişiden kişiye göre değişir.. Zaten tarihte bi kanıt, bi bulgu varsa bunu kim söylerse söylesin, nasıl söylenirse söylensin değişmez. Gerçek gerçektir.
Ama işin içine yorum girerse işte o zaman üstad, efsane kavramı göreceli olur. Sana göre Nihal atsız üstaddır, efsanedir saygı duyarım ama bana sorarsan derim ki o bir çapulcudur.
-----------------------------
sırf muhalefet olsun diye mi yazdın bilmiorum ama yaptığım yorumların hiç birisinde atsız üstatır die bişi demedim istersen yine oku ama madem ki çok dememi istiosun o zaman şimdi söylüyorum nihal atsız bir üsttattır ! oldu mu şimdi ?
-----------------------------
bence bunu okumayan çocuğu ilköğretimden mezun etmiyeceksin
bu görüşümü büyük önder mustafa kemal Atatürk ün şu sözleriyle desteklemek istiyorum
"Türk evladı ecdadını tanıdıkça daha büyük işler yapmak için kendinde kuvvet bulacaktır !"Bunu demişsin, üstad demeye gerek kalmamış.. Bunu diyen adamın üstad demesine gerek yok, ki kaldı ki sonraki mesajında üstad diye bahsetmişsin kendisinden, dedim ya saygı duyarım ama fikrimi söyleyeyim -ki burası fikir beyan yeri- hiç değeri yok gözümde ve çapulcunun teki..
-
-----------------------------
benim yazdigim cümle bir yorum cümlesi değildi kişisel görüş bildiren bir cümledi.Yani senin cümlenden alıntı yaptım fakat o cümle üzerinden kendi görüşümü söyledim . burada sana karsi hicbir kötü söz vs . yoktu selim_pusat
bence burada bitsin bu artık topic basliginin konusunun dısına cıkıyor postlarımız yanlıs bir cvp olrk algılandıysa özür dilerim...
-----------------------------yok kardeş estafurullah asıl sen yanlış anladıysan kusura bakma bir anlam kayması olmuş haklısın olur arada böyle şeyler...
-
alp bunu yazdı:
-----------------------------selim_pusat bunu yazdı:
-----------------------------alp bunu yazdı:
-----------------------------kesinlikle doğru bi yorum.. Bir insanın efsane veya üstad oluşu kişiden kişiye göre değişir.. Zaten tarihte bi kanıt, bi bulgu varsa bunu kim söylerse söylesin, nasıl söylenirse söylensin değişmez. Gerçek gerçektir.
Ama işin içine yorum girerse işte o zaman üstad, efsane kavramı göreceli olur. Sana göre Nihal atsız üstaddır, efsanedir saygı duyarım ama bana sorarsan derim ki o bir çapulcudur.
-----------------------------
sırf muhalefet olsun diye mi yazdın bilmiorum ama yaptığım yorumların hiç birisinde atsız üstatır die bişi demedim istersen yine oku ama madem ki çok dememi istiosun o zaman şimdi söylüyorum nihal atsız bir üsttattır ! oldu mu şimdi ?
-----------------------------
bence bunu okumayan çocuğu ilköğretimden mezun etmiyeceksin
bu görüşümü büyük önder mustafa kemal Atatürk ün şu sözleriyle desteklemek istiyorum
"Türk evladı ecdadını tanıdıkça daha büyük işler yapmak için kendinde kuvvet bulacaktır !"Bunu demişsin, üstad demeye gerek kalmamış.. Bunu diyen adamın üstad demesine gerek yok, ki kaldı ki sonraki mesajında üstad diye bahsetmişsin kendisinden, dedim ya saygı duyarım ama fikrimi söyleyeyim -ki burası fikir beyan yeri- hiç değeri yok gözümde ve çapulcunun teki..
-----------------------------kitabın içeriği için demiştim ben tabi okumadan bilmeden mantık yürütürsen olacağı bu ! gidersin eser atsızın die okutulsun dediğimi zannedersin sana kızmıorum çünkü bu senin suçun değil hepimizin suçu senin gibilerin yazdıklarını okuyup cevap verme gereği bile duyuyoruz ayrıca şunuda belirteyim eğer bu kitabın altında atsızın değilde nazım hikmetin adı yazssıydı emin ol yine okutulsun derdim çünkü asıl olan kitapın içindekilerdir ve bize hissettirdikleri ve bize hatırlattıklarıdır yani kısacası yeniden özetliyeyim belki anlayamamışındır kitap sırf atsızın die okutulsun demedim
ayrıca sen orda üstatlıktan filan bahsetmişin ama ben üstattır filan demedim lakin sen yalancı çıkma die sonra ki iletimde evet üstattır dedim bunuda belirteyim..
ve son olarak onun üstat olup olmamasına sen değil aziz Türk milleti karar verecektir. bu adamın kitapları 60 sendir bu ülkede okutuluosa ve o zamandan beri her nesil bu adamın adını duyup saygı gösterdiyse üstatlığı tartmak senin o aciz klavyene kalmaz buradaki kararı Türk milleti vermiştir.Hani derler ya fare dağa küsmüş dağın haberi olmamış seninkide o hesap :)
-
Harika bir kitap.Sançarı olsun Yamtarı olsun hepsi birer kahraman.Kürsad'ın kahramanlıgını söylemeye gerek bile duymuyorum.
-
Hoca hâlâ göreceli kavramlarda konuşuyosun.. Bide diyosun ki o kitabın altındaki isim Nazım hikmet'in ismi olsaydı bir şey farketmezdi, o zaman o kitap nazım'ın yorumları olurdu o zaman nazım seven okur sevmeyen okumazdı. Ben atsız'ın tipine falan uyuz olmuyorum ki düşüncelerine uyuz oluyorum zaten. Ama diyosan ki kitabın içindekilerde atsızın yorumu yok tamamen gerçekler, ben de diyorum ki o kitabın atsızla alakası yok gerçek gerçektir ha atsız yazmış ha atlı.. O yüzden kitaba değil atsıza yönelik yaptım eleştirimi..
Bana aciz diyosun, ben de seni seviyorum. Cevap vermemek gerek diyosun hâlâ cevap veriyosun. Madem amacın atsız deil de kitap tanıtımı ve içindekileri tanıtım neden atsız'la ilgili yorumlara bozuluyosun?? Herkes sevmek zorunda mı atsızı? Herkes saygı duymak zorunda mı? Burası forum değil mi? Aykırı düşünceler gayet normal değil mi?
-
alp bunu yazdı:
-----------------------------1-Hoca hâlâ göreceli kavramlarda konuşuyosun.. Bide diyosun ki o kitabın altındaki isim Nazım hikmet'in ismi olsaydı bir şey farketmezdi, o zaman o kitap nazım'ın yorumları olurdu o zaman nazım seven okur sevmeyen okumazdı. Ben atsız'ın tipine falan uyuz olmuyorum ki düşüncelerine uyuz oluyorum zaten. Ama diyosan ki kitabın içindekilerde atsızın yorumu yok tamamen gerçekler, ben de diyorum ki o kitabın atsızla alakası yok gerçek gerçektir ha atsız yazmış ha atlı.. O yüzden kitaba değil atsıza yönelik yaptım eleştirimi..
Bana aciz diyosun, ben de seni seviyorum.
2-Cevap vermemek gerek diyosun hâlâ cevap veriyosun.
3-Madem amacın atsız deil de kitap tanıtımı ve içindekileri tanıtım neden atsız'la ilgili yorumlara bozuluyosun??
4-Herkes sevmek zorunda mı atsızı? Herkes saygı duymak zorunda mı? Burası forum değil mi? Aykırı düşünceler gayet normal değil mi?
-----------------------------1-bak güzel insan hala daha yanlış anlamakta ısrar ediosun ben dedim ki kitapın içeriği aynı olsun yani yazılanlar çizilenler yorumlar aynı noktası virgülüne sadece değişik olan şey yazarın adı olsun ben sadece içeriğini kastediorum umarım bunu anlamışındır. kitap aynı kitap sadece yazar kısmında yazan isim farklı olsun dedim bu bir örnektir anladıysan anladım yaz yeterli bi daha ki iletine ...
2-evet yazıorum çünkü anlamamakta direniosun bu anlamsız bir direniş çünkü işi inata bindirosun işte bu yüzden bende cevap yazmak zorunda kalıyorum (bende isterim sana cevap vermemek ama ısrarcısın)
3-ayrıca konunun kitap tanıtımı olduğunu söylemişssin madem ki konu kitap tanıtımı sen nie çıkıp oradan atısz çapulcudur dierek kendinle çelişiosun ? nie kitap hakkında yorum yapmıosunda atsıza bok atıosun ?
4- ben zaten saygı duyacaksın demedim düşüncenden vazgeçte demedim sadece Türk milleti saygı duyuyor dedim onun üstatlığı değerlendirilecekse bu sana kalmaz dedim bunun yorumunu yapma hakkı Türk milletininidir dedim
-
Kitap tanıtımı değil mi hoca bu? Yani yazar da işin içinde.. Yazar hakkında da konuşulabilir yani..
-
alp bunu yazdı:
-----------------------------Kitap tanıtımı değil mi hoca bu? Yani yazar da işin içinde.. Yazar hakkında da konuşulabilir yani..
-----------------------------kitap tanıtımında kitap hakkında konuşulur eğer yazarın siyasi,sosyal kişiliği hakkında yada özel hayatı hakkında konuşursan bu kitap tanıtımı olmaktan çıkar ilgili yazar hakkında tartışmaya dönüşür (şekil a da göldüğü üzre) hee eğer kitap hakkında bişi yazıcaksan eyvallah yaz ona bişi demem zaten ama sen çıkıpta bu adam çapulcu dersen durup duruken ve bunu kanıtlara dayandırmassan yani kendi kafandan sölersen bende çıkar sen ne yapıosun bilader derim anladın ?
-
ya hoca, sen niye taktın benim yoruma bu kadar? Ben kitabı gördüm yazarı gördüm, yazar ile ilgili yorum yaptım, sen kafana niye bu kadar takıyon? Bneim düşüncelerim benim düşüncelerim, yazdıklarım benim yazdıklarım. Öyle bi tavrın var ki forumdisplayfolder.asp'yi sahiplenmiş gibisin.. Ben yazarı sevmiyorum nasıl benim hayranı olduğum insanlara "çapulcu", "ezik" gibi kelimeler söylüyorlarsa ben de sevmediğim bu adam hakkında "çapulcu" kelimesini kullanıyorum.
Öznel yargının kanıtı mı olur?
-
gerçeklik yönü varsa satın alabilirim okuyan varsa daha çok bilgi verirse sevinirim
