folder Tahribat.com Forumları
linefolder Genel
linefolder Bu Akşam İzlenmesi Gereken İki Program...



Bu Akşam İzlenmesi Gereken İki Program...

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    PIROMANTANRI
    PIROMANTANRI's avatar
    Kayıt Tarihi: 02/Nisan/2007
    Erkek

    arkadaşım peki neden googleda adnan hoca,harun yahya, evrim kelimeleri aratılınca onlarca sayfası çıkıyor? kaynakları kontrol altında tutsun milleti uyutsun diye.

    aleyhinde iddialar olan birini kişinin kendi savunmasına bakarak değil karşıtlarının tarafsız iddialarına ve kanıtlarına bakarak anlayabilirsin. sonuçta yalan söylemek bedeva.

    adam hala tüm lise öğretmenlerine hatta italyadaki ve fransadakilere 40-50 milyon edecek kitabı nasıl gönderdiğini hangi parayla gönderdiğini açıklayamıyor.

    14 bin ünite kan da ne oldu uçtu gitti amerikaya.

    bence sen kaynaklarını kontrol et.

    pkk hakkında bilgiyi pkk sitesinden edinirsen ona bakarsan "pkk ne güzel şeymiş biz yanlış anlıyormuşuz" dersin


    Birgün yapacak fen şu siyah toprağı altın/Her şey olacak kudret-i irfan ile...inandım.(Tevfik Fikret/Haluk"un Amentüsü)
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Qin
    Qin's avatar
    Kayıt Tarihi: 01/Nisan/2007
    Erkek
    senin kaynakların ne ben  sade bir kısmını  söyledim adamın din hakkında yazıları veya acıklamaları hakkında yaptı dediği tüm açıklamaları çürütüyo arkadaşım linkler bulcam sana atarım ozaman bana yok benim dediğim doğru dersen eyw derim bende sizin gibi düşünüyodum ama amerikadan ve bir kaç ülkeden çok sevdiğim dürüst ve saygın bir kaç insanın bana verdiği linklerden araştırdım (şimdi onlarda adnanın adamları dersin) inş aklıma gelirde  linkleri yazarım veya en gec kısa zamanda bulurum selam ve sevgiyle

    Haksızlık karşısında eğilmeyiniz; çünkü hakkınızla beraber şerefinizi de kaybedersiniz. (Hz. Ali (r.a)
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    PIROMANTANRI
    PIROMANTANRI's avatar
    Kayıt Tarihi: 02/Nisan/2007
    Erkek
    ha adnanın adamı ha onun fikirlerini paylaşanlar hiç fark etmiyor bence.2 grubun da gözleri kör.bazı şeylere kızıyorsunuz ve sadece yandaş toplamak için onlara sözde tepki gösteren sonra mankenlerti topklayıp tarikat kuran bir adamın fikirlerine bağlanıyorsunuz....

    Birgün yapacak fen şu siyah toprağı altın/Her şey olacak kudret-i irfan ile...inandım.(Tevfik Fikret/Haluk"un Amentüsü)
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Qin
    Qin's avatar
    Kayıt Tarihi: 01/Nisan/2007
    Erkek
    bizide tarikatcı yaptın ya yürü git işine sen gikirleri paylaşamıyosun bile saçmaladın ben burda kesiyorum herkes düşüncesini söyle paylaşır tartışılır sen şeyim  demir ister ye ister kemir diyosun hoca saçmalama fazla istersen hadi ii geceler

    Haksızlık karşısında eğilmeyiniz; çünkü hakkınızla beraber şerefinizi de kaybedersiniz. (Hz. Ali (r.a)
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    HolySeclorum
    HolySeclorum's avatar
    Kayıt Tarihi: 08/Mart/2007
    Erkek
    Qin bunu yazdı:
    -----------------------------
    bizide tarikatcı yaptın ya yürü git işine sen gikirleri paylaşamıyosun bile saçmaladın ben burda kesiyorum herkes düşüncesini söyle paylaşır tartışılır sen şeyim  demir ister ye ister kemir diyosun hoca saçmalama fazla istersen hadi ii geceler
    -----------------------------
    Tarikatıçı olarak algılanmak stemiyosan ne olduğu belli olan biri için taikat ağzıyla konuşma.Onun müridlerinin hepsi senin savunduğun gibi savunur onu.Son derece lüks malikanesinin arazisinde yapay gölü bile var herifin.Onun dışında basına yansıyan bi çuval şey var.Herkez yalancı düzenbaz,bütün yazılanlar komplo da sadece bu adam mı doğru olan...

    Her Hakkım Saklıdır
Toplam Hit: 3566 Toplam Mesaj: 26