folder Tahribat.com Forumları
linefolder Genel
linefolder Bu Arkadaşınız Nişanlanıyor.



Bu Arkadaşınız Nişanlanıyor.

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    hipokondriyak
    hipokondriyak's avatar
    Kayıt Tarihi: 02/Temmuz/2007
    Erkek

    xCs bunu yazdı:
    -----------------------------

    evet  müridler bu arkadaşınız mutluluğa adım atmakta:) sizinde biraz tuzunuz olsun tahribat cd si oluşturup arka planda o müzikleri çalmak istiyorum:) 

    oyun havası olmasın mumkunse:) 

    tarıhı bır ewın bahcesınde yani açık havada yapılcak konsept budur:) turkce yabancı fark yapmaz sadce fazla harekerlı olmasın:)

     


    -----------------------------

    Ya malmısın aq tahribat cs si oluşturup arkaplanda o müzikleri çalmak istiyormus de get ya ota boka konu acılıyor konu sılınmıyor
    Zamanında bılısımle ılgılı konular anasayfa butunlugu nedenıyle sılınıyordu bu ne arkadaş ya.

     


    Homo sapiens, yaşamak için, diğer canlıların yaşamasına muhtaç; obligat parazit türüdür. "Sen olursan boş bardak , sana olur koyan çok su. a.g."
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    NmC
    NmC's avatar
    Kayıt Tarihi: 23/Kasım/2008
    Erkek

    hipokondriyak bunu yazdı:
    -----------------------------

    xCs bunu yazdı:
    -----------------------------

    evet  müridler bu arkadaşınız mutluluğa adım atmakta:) sizinde biraz tuzunuz olsun tahribat cd si oluşturup arka planda o müzikleri çalmak istiyorum:) 

    oyun havası olmasın mumkunse:) 

    tarıhı bır ewın bahcesınde yani açık havada yapılcak konsept budur:) turkce yabancı fark yapmaz sadce fazla harekerlı olmasın:)

     


    -----------------------------

    Ya malmısın aq tahribat cs si oluşturup arkaplanda o müzikleri çalmak istiyormus de get ya ota boka konu acılıyor konu sılınmıyor
    Zamanında bılısımle ılgılı konular anasayfa butunlugu nedenıyle sılınıyordu bu ne arkadaş ya.

    -----------------------------

     

    Adam Mutlu bi anını paylaşmış nedir bu öfke?

    Edit: Bu arada hayırlı olsun kardeş :)


    There are 10 types of people in the world. Those who knows binary and those who dont...
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    ameros
    ameros's avatar
    Kayıt Tarihi: 04/Ocak/2011
    Erkek
    Allah tamamina erdirsin

    Hepimiz Onaylanma Bağımlısı Keşleriz...
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    xCs
    xCs's avatar
    Kayıt Tarihi: 15/Ocak/2009
    Erkek

    hipokondriyak bunu yazdı:
    -----------------------------


     

    Ya malmısın aq tahribat cs si oluşturup arkaplanda o müzikleri çalmak istiyormus de get ya ota boka konu acılıyor konu sılınmıyor
    Zamanında bılısımle ılgılı konular anasayfa butunlugu nedenıyle sılınıyordu bu ne arkadaş ya.

     


    -----------------------------

    hayırdır yenimi boynuz yedin. neyin kafasını yaşıyosun?.burda sevincimizi paylaşıyoruz..


    GranT Me SerEnity!
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    hipokondriyak
    hipokondriyak's avatar
    Kayıt Tarihi: 02/Temmuz/2007
    Erkek

    xCs bunu yazdı:
    -----------------------------

    hipokondriyak bunu yazdı:
    -----------------------------


     

    Ya malmısın aq tahribat cs si oluşturup arkaplanda o müzikleri çalmak istiyormus de get ya ota boka konu acılıyor konu sılınmıyor
    Zamanında bılısımle ılgılı konular anasayfa butunlugu nedenıyle sılınıyordu bu ne arkadaş ya.

     


    -----------------------------

     

    hayırdır yenimi boynuz yedin. neyin kafasını yaşıyosun?.burda sevincimizi paylaşıyoruz..


    -----------------------------

    boynuz mu o da ne :) bugune dek boyle bırseyle karsılasmasmadım. tek kafasını tutuyorum .
    Arkadas bosanacakmıs . karnıda acıkmıs konu acsammı dıye dusunuyor. Git baska yerde paylaş sevıncını .  

    .Ne bok yersen ye yanı ıstersen sevıs esın aldatsın senı bosan yada kolun kopsun kardesın vefat etsın vs acmayın boyle sacma sapan konular .

    tahribatla ne alakası var muzık cd sı olusturacagımda vs nısandan olumden bıze ne

    nısan ıcın muzık lazım de mesela .

     


    Homo sapiens, yaşamak için, diğer canlıların yaşamasına muhtaç; obligat parazit türüdür. "Sen olursan boş bardak , sana olur koyan çok su. a.g."
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    xCs
    xCs's avatar
    Kayıt Tarihi: 15/Ocak/2009
    Erkek

    hipokondriyak bunu yazdı:
    -----------------------------

    xCs bunu yazdı:
    -----------------------------

    hipokondriyak bunu yazdı:
    -----------------------------


     

    Ya malmısın aq tahribat cs si oluşturup arkaplanda o müzikleri çalmak istiyormus de get ya ota boka konu acılıyor konu sılınmıyor
    Zamanında bılısımle ılgılı konular anasayfa butunlugu nedenıyle sılınıyordu bu ne arkadaş ya.

     


    -----------------------------

     

    hayırdır yenimi boynuz yedin. neyin kafasını yaşıyosun?.burda sevincimizi paylaşıyoruz..


    -----------------------------

     

    boynuz mu o da ne :) bugune dek boyle bırseyle karsılasmasmadım. tek kafasını tutuyorum .
    Arkadas bosanacakmıs . karnıda acıkmıs konu acsammı dıye dusunuyor. Git baska yerde paylaş sevıncını .  

    .Ne bok yersen ye yanı ıstersen sevıs esın aldatsın senı bosan yada kolun kopsun kardesın vefat etsın vs acmayın boyle sacma sapan konular .

    tahribatla ne alakası var muzık cd sı olusturacagımda vs nısandan olumden bıze ne

    nısan ıcın muzık lazım de mesela .

     


    -----------------------------

    birader bi siktr git gecegece canımı sıkma


    GranT Me SerEnity!
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    WitchKing
    WitchKing's avatar
    Kayıt Tarihi: 01/Haziran/2011
    Erkek

    hayırlısı olsun hocam. darısı başımıza. :E


    Güzelleş be oğlum, şimdilik ölümüne kadar hayattasın..
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    interfector
    interfector's avatar
    Kayıt Tarihi: 14/Haziran/2011
    Homo

    hayırlı olsun hocam. darısı bizimde başımıza diyerekten cümlemi tamamlıyorum :D 5-6 sene sonra beklerim artık düğünüme :D


    Aldanma insanların samimiyetine, menfaatleri için gelirler vecde, vaad etmeseydi allah cenneti, ona bile etmezlerdi secde..
  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Homer
    Homer's avatar
    Kayıt Tarihi: 08/Temmuz/2007
    Erkek

    hayırlı olsun.keçen pazar abimde nişanlandı,bu zamanda iyi birini bulmak zor aga

    eskiden para,ev,araba diyoduk şimdi her şey var kız yok,

  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    UmuT38
    UmuT38's avatar
    Kayıt Tarihi: 27/Mayıs/2008
    Erkek

    ameros bunu yazdı:
    -----------------------------
    Allah tamamina erdirsin
    -----------------------------


    Eger "dokuz" CanLı oLsaydın biLe En fazLa "sekiz" kez kaçabiLirdin öLümden BiLki "yedi" düveLe suLtan oLsan dahi Yerin "aLtı" mekan oLacak sana En fazLa "beş" metre kumaş götürebiLeceksin Kapatacaksın "dört" açsanda gözünü Bu dünya "üç" günLük dünya AzraiLin yanında "iki" kat oLup yaLvarsanda nafiLe ELbet "bir" gün öLeceksin İşte o gün herşey "sıfır"dan başLayacak..!
Toplam Hit: 4219 Toplam Mesaj: 30