Bu Arkadaşınız Nişanlanıyor.
-
xCs bunu yazdı:
-----------------------------
evet müridler bu arkadaşınız mutluluğa adım atmakta:) sizinde biraz tuzunuz olsun tahribat cd si oluşturup arka planda o müzikleri çalmak istiyorum:)
oyun havası olmasın mumkunse:)
tarıhı bır ewın bahcesınde yani açık havada yapılcak konsept budur:) turkce yabancı fark yapmaz sadce fazla harekerlı olmasın:)
-----------------------------Ya malmısın aq tahribat cs si oluşturup arkaplanda o müzikleri çalmak istiyormus de get ya ota boka konu acılıyor konu sılınmıyor
Zamanında bılısımle ılgılı konular anasayfa butunlugu nedenıyle sılınıyordu bu ne arkadaş ya. -
hipokondriyak bunu yazdı:
-----------------------------
xCs bunu yazdı:
-----------------------------
evet müridler bu arkadaşınız mutluluğa adım atmakta:) sizinde biraz tuzunuz olsun tahribat cd si oluşturup arka planda o müzikleri çalmak istiyorum:)
oyun havası olmasın mumkunse:)
tarıhı bır ewın bahcesınde yani açık havada yapılcak konsept budur:) turkce yabancı fark yapmaz sadce fazla harekerlı olmasın:)
-----------------------------Ya malmısın aq tahribat cs si oluşturup arkaplanda o müzikleri çalmak istiyormus de get ya ota boka konu acılıyor konu sılınmıyor
-----------------------------
Zamanında bılısımle ılgılı konular anasayfa butunlugu nedenıyle sılınıyordu bu ne arkadaş ya.Adam Mutlu bi anını paylaşmış nedir bu öfke?
Edit: Bu arada hayırlı olsun kardeş :)
-
Allah tamamina erdirsin
-
hipokondriyak bunu yazdı:
-----------------------------
Ya malmısın aq tahribat cs si oluşturup arkaplanda o müzikleri çalmak istiyormus de get ya ota boka konu acılıyor konu sılınmıyor
Zamanında bılısımle ılgılı konular anasayfa butunlugu nedenıyle sılınıyordu bu ne arkadaş ya.
-----------------------------hayırdır yenimi boynuz yedin. neyin kafasını yaşıyosun?.burda sevincimizi paylaşıyoruz..
-
xCs bunu yazdı:
-----------------------------
hipokondriyak bunu yazdı:
-----------------------------
Ya malmısın aq tahribat cs si oluşturup arkaplanda o müzikleri çalmak istiyormus de get ya ota boka konu acılıyor konu sılınmıyor
Zamanında bılısımle ılgılı konular anasayfa butunlugu nedenıyle sılınıyordu bu ne arkadaş ya.
-----------------------------hayırdır yenimi boynuz yedin. neyin kafasını yaşıyosun?.burda sevincimizi paylaşıyoruz..
-----------------------------boynuz mu o da ne :) bugune dek boyle bırseyle karsılasmasmadım. tek kafasını tutuyorum .
Arkadas bosanacakmıs . karnıda acıkmıs konu acsammı dıye dusunuyor. Git baska yerde paylaş sevıncını ..Ne bok yersen ye yanı ıstersen sevıs esın aldatsın senı bosan yada kolun kopsun kardesın vefat etsın vs acmayın boyle sacma sapan konular .
tahribatla ne alakası var muzık cd sı olusturacagımda vs nısandan olumden bıze ne
nısan ıcın muzık lazım de mesela .
-
hipokondriyak bunu yazdı:
-----------------------------
xCs bunu yazdı:
-----------------------------
hipokondriyak bunu yazdı:
-----------------------------
Ya malmısın aq tahribat cs si oluşturup arkaplanda o müzikleri çalmak istiyormus de get ya ota boka konu acılıyor konu sılınmıyor
Zamanında bılısımle ılgılı konular anasayfa butunlugu nedenıyle sılınıyordu bu ne arkadaş ya.
-----------------------------hayırdır yenimi boynuz yedin. neyin kafasını yaşıyosun?.burda sevincimizi paylaşıyoruz..
-----------------------------boynuz mu o da ne :) bugune dek boyle bırseyle karsılasmasmadım. tek kafasını tutuyorum .
Arkadas bosanacakmıs . karnıda acıkmıs konu acsammı dıye dusunuyor. Git baska yerde paylaş sevıncını ..Ne bok yersen ye yanı ıstersen sevıs esın aldatsın senı bosan yada kolun kopsun kardesın vefat etsın vs acmayın boyle sacma sapan konular .
tahribatla ne alakası var muzık cd sı olusturacagımda vs nısandan olumden bıze ne
nısan ıcın muzık lazım de mesela .
-----------------------------birader bi siktr git gecegece canımı sıkma
-
hayırlısı olsun hocam. darısı başımıza. :E
-
hayırlı olsun hocam. darısı bizimde başımıza diyerekten cümlemi tamamlıyorum :D 5-6 sene sonra beklerim artık düğünüme :D
-
hayırlı olsun.keçen pazar abimde nişanlandı,bu zamanda iyi birini bulmak zor aga
eskiden para,ev,araba diyoduk şimdi her şey var kız yok,
-
ameros bunu yazdı:
-----------------------------
Allah tamamina erdirsin
-----------------------------
