folder Tahribat.com Forumları
linefolder Genel
linefolder Bu Ay 2 Gün Kârdaymıyız



Bu Ay 2 Gün Kârdaymıyız

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    watervay
    watervay's avatar
    Kayıt Tarihi: 14/Kasım/2003
    Erkek

    Sen şubat ayında bi hastalan rapor al 3-5 gün öyle konuşalım.


    Syntax error..
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    attackatak
    attackatak's avatar
    Kayıt Tarihi: 06/Mayıs/2007
    Erkek

    hacu dayı sen komple iyileştin dimi? artık geçmişi falanda hatırlıyorsun?

  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Bektas
    x-files
    x-files's avatar
    Kayıt Tarihi: 06/Eylül/2005
    Erkek

    Yani o 10-20 tl her postta yazmasan. 


    //Hayat Bazen Tatlıdır//--//Aşıksan vur saza şoförsen bas gaza// https://zulfumehmet.com/ Kişisel bir olay
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    elyos2600
    elyos2600's avatar
    Kayıt Tarihi: 28/Haziran/2015
    Erkek

    Valla Senin Bilmem de Aga Bize Şubat Diye 2 Cmt Mesai Koydular Şirazemiz Kaydı.. 


    "Hayat; Ölüme Giden Yolda, Sadece Bir Düşten İbarettir.."
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    bugrahan45
    bugrahan45's avatar
    Kayıt Tarihi: 26/Haziran/2007
    Erkek

    bu adamda başımıza trol oldu amk :)


    Bengü il tuta olurtaçı sen Türk budun.
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    wert
    wert's avatar
    Kayıt Tarihi: 19/Eylül/2005
    Erkek
    ajan1111 bunu yazdı

    sa. arkadaşlar ben malulen emekliydimya devlet baba benden tamamen umudunu kesmiş beni artık tamamen emekli etti. bende yeni farkettimki bence şubat 28 çekiyorya bizde 2 gün kâra girmiyor muyuz (:

     

    yanlışım varsa düzeltin. biz 24'ünde maaşı çekiyoz normalde 30, 31 çeken aylarda birşey olmuyor ama şubat 28 çekitiği için 2 gün kâra girmiyoz mu?

     

    sgk primlerini ödeyen her mürit rahat olun her ay 10-20 liranızı ben yiyorum (: 

    ya şubat normal diğer aylarda 2-3 gün zararda isek ne olacak :D


    |sadece aptalların başarısı ders notu ile ölçülür|
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    31 yaşında emekli
    ajan1111
    ajan1111's avatar
    Kayıt Tarihi: 25/Ağustos/2005
    Erkek

    herkese cevabını vereyim (:

     

    @moustache

    yoo hocam hiçbir girişimim yok. tamamen ibnelik peşindeyim (((:

     

    @mkyb 

    hiç öyle düşünmemişim.

     

    @serhat8102

    bizim maaşlar totalden ziyade ay ay olarak ödendiği için beni pek bişey yapmıyor (((:

     

    @C10H15N

    doğru senin için zarar. Rabbim senin ve senin gibi saat usulüne göre çalışanların yardımcısı olsun.

     

    @radres

    evet (: sende emekli olabilirsen senide görürüz (:

     

    @PanxeR

    doğru senin için zarar. Rabbim senin ve senin gibi yömiye usulüne göre çalışanların yardımcısı olsun.

     

    @sandman

    ben makarasına takılıyorum hocam (; senin primlerinin artan kısmı için sağolasın (;

     

    @EmiRReiS

    ÂÂÂmin (((: geri kalan herşey için pm attım sana.

     

    @antichirst

    olsuuun o zaman senelik 3-5 lira sizden yiyorum diyelim (((:

     

    @watervay

    benim hastalanmama gerek var mı hocam ben zaten emekliyim. rapor muhabbetinin bana bir etkisi olacağını sanmıyom.

     

    @attackatak

    komple iyileşmeden kastın neyki? ben hala bağımsız yürüyemiyorum bastonla öyle pek sağlamda yürüdüğüm söylenemez. hala tam net rahat konuşamıyorum. geçmiş muhabbeti şöyle; benim kazam ağustos 2013 ben hatırladığım son olayların tarihine bakarsak ortalama 2 senelik bilgiler shift+delete silinmiş durumda. bu 2 sene hariç herşeyi hatırlıyorum.

     

    @x-files

    neden hocam (: hazır böyle bir ortam ve konu yakalamışım kaçırır mıyım (: özellikle sene bu ay dikkat et bakalım kulakların çınlayacakmı çınlarsa beni hatırla kesin ben özel bişey yiyorumdur (((:

     

    @elyos2600

    ama sen mesai ücretini alyorsundur (;

     

    @bugrahan45

    evet oldum amk (:

     

    @wert

    off hiç öyle düşünmemişim (((: iyiki öyle değil (:


    Kayalardan kayarım yoktur benim ayarım (;
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    korkarabatak
    korkarabatak's avatar
    Kayıt Tarihi: 24/Ocak/2010
    Erkek

    Adam 31 cekmekten arta kalan sıkıldıgı vakitlerde hepimizle taşak geçiyor herzamanki gibi konu bu yani.

     


    tabi lan
  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    turkstar
    turkstar's avatar
    Kayıt Tarihi: 12/Ağustos/2012
    Erkek
    EmiRReiS bunu yazdı

    Anana babana söylede evlendirsin seni, rahat bırak tahribatı : )

    sen bul kısmet işleri senden  :)


    sağlik ve zaman kıymeti çok önemlidir
  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    angels_demos
    angels_demos's avatar
    Kayıt Tarihi: 03/Haziran/2006
    Erkek
    bugrahan45 bunu yazdı

    bu adamda başımıza trol oldu amk :)

    :/

Toplam Hit: 3599 Toplam Mesaj: 29
2 gün kâr