Bu Ay 2 Gün Kârdaymıyız
-
Sen şubat ayında bi hastalan rapor al 3-5 gün öyle konuşalım.
-
hacu dayı sen komple iyileştin dimi? artık geçmişi falanda hatırlıyorsun?
-
Yani o 10-20 tl her postta yazmasan.
-
Valla Senin Bilmem de Aga Bize Şubat Diye 2 Cmt Mesai Koydular Şirazemiz Kaydı..
-
bu adamda başımıza trol oldu amk :)
-
ajan1111 bunu yazdı
sa. arkadaşlar ben malulen emekliydimya devlet baba benden tamamen umudunu kesmiş beni artık tamamen emekli etti. bende yeni farkettimki bence şubat 28 çekiyorya bizde 2 gün kâra girmiyor muyuz (:
yanlışım varsa düzeltin. biz 24'ünde maaşı çekiyoz normalde 30, 31 çeken aylarda birşey olmuyor ama şubat 28 çekitiği için 2 gün kâra girmiyoz mu?
sgk primlerini ödeyen her mürit rahat olun her ay 10-20 liranızı ben yiyorum (:
ya şubat normal diğer aylarda 2-3 gün zararda isek ne olacak :D
-
herkese cevabını vereyim (:
@moustache
yoo hocam hiçbir girişimim yok. tamamen ibnelik peşindeyim (((:
@mkyb
hiç öyle düşünmemişim.
@serhat8102
bizim maaşlar totalden ziyade ay ay olarak ödendiği için beni pek bişey yapmıyor (((:
@C10H15N
doğru senin için zarar. Rabbim senin ve senin gibi saat usulüne göre çalışanların yardımcısı olsun.
@radres
evet (: sende emekli olabilirsen senide görürüz (:
@PanxeR
doğru senin için zarar. Rabbim senin ve senin gibi yömiye usulüne göre çalışanların yardımcısı olsun.
@sandman
ben makarasına takılıyorum hocam (; senin primlerinin artan kısmı için sağolasın (;
@EmiRReiS
ÂÂÂmin (((: geri kalan herşey için pm attım sana.
@antichirst
olsuuun o zaman senelik 3-5 lira sizden yiyorum diyelim (((:
@watervay
benim hastalanmama gerek var mı hocam ben zaten emekliyim. rapor muhabbetinin bana bir etkisi olacağını sanmıyom.
@attackatak
komple iyileşmeden kastın neyki? ben hala bağımsız yürüyemiyorum bastonla öyle pek sağlamda yürüdüğüm söylenemez. hala tam net rahat konuşamıyorum. geçmiş muhabbeti şöyle; benim kazam ağustos 2013 ben hatırladığım son olayların tarihine bakarsak ortalama 2 senelik bilgiler shift+delete silinmiş durumda. bu 2 sene hariç herşeyi hatırlıyorum.
@x-files
neden hocam (: hazır böyle bir ortam ve konu yakalamışım kaçırır mıyım (: özellikle sene bu ay dikkat et bakalım kulakların çınlayacakmı çınlarsa beni hatırla kesin ben özel bişey yiyorumdur (((:
@elyos2600
ama sen mesai ücretini alyorsundur (;
@bugrahan45
evet oldum amk (:
@wert
off hiç öyle düşünmemişim (((: iyiki öyle değil (:
-
Adam 31 cekmekten arta kalan sıkıldıgı vakitlerde hepimizle taşak geçiyor herzamanki gibi konu bu yani.
-
EmiRReiS bunu yazdı
Anana babana söylede evlendirsin seni, rahat bırak tahribatı : )
sen bul kısmet işleri senden :)
-
bugrahan45 bunu yazdı
bu adamda başımıza trol oldu amk :)
:/
