Bu Azeriler Harbi Adamlar
-
arkadaşlar bu adamlarda Türk ancak rusların disiplini eğitimi mi ne yaptıysa adamlar gerçekten taktire değer bir millet oldu.Abdde bir anket yapılıyor gözlem.Rakamları yuvarlak veriyorum 1.000 kişi arasından diyorlar ki en çalışkan bin kişi üzeirnde araştıralım.200 kişi ailesi zengin olduğundan özel dersle vs.. dersleri iyi, 200 kişinin iqsu çok yüksek.ancak geriye kalan 600 kişiden 400 ü müzikle uğraşıyor.Yani enstruman çalıyor vs..
Bir çok araştırma doğruluyor bu adamlar enstrumana değer veriyor.Geçmişlerine değer veriyor.Kendi dillerine değer veriyor.NE alaka ruslardan alfabe aldı diye bilirsiniz fakat bir site veriyorum içeriğini tam anlamadım ancak bansebepten buldum http://baku-soft.ucoz.ru/index/3-0-0 buyrun girin bakın neler yazıyor;
Tehlikesizlik kodu *: (güvenlik kodu), Sual Yaz , FAQ (Sual/Cavab) , iyide ne alaka diyebilirsiniz.Açıklama özürlü olduğumdan kısaca sil baştan anlatayım adamlar kendileri birşey bulmuş.Tamam bizde de var güvenlik kodu soru vs.. fakat işte şu anki tikkylere bakıyorum, leptap diyenlere, desktap diyenlere bakıyorum herşeyi yabancı gibi rleri farklı söyleyenlere bakıyorum birde azerilere bakıyorum.
Gerçekten çok farklı adamlar.Birde şunu sormak istiyorum azeri varmış bu foruma takılan.Türklerin dilini nasıl buluyorlar.Bir çok insan azerileri işte komik dilleri var diye buluyorlar.Azeri gözünden Türk dili nasıl komik, hızlı, yavaş, şarkı gibi, anlaşılmaz, yabancı ?...
-
Valla hocam ben KArslıyım orada yaşayan akrabalarımız var Kars'ta azeri nüfus ta çoktur ama harbidende mesela birisinin karısı öldüğü zaman direk azerbaycandan ithal gelin getirttiriyor senin yaşın farketmez 80 de olsan 20 21 yaşlarında çok güzel kızlar getirtebiliorsun , ailesine çok az para vermen yeterli , kars erzurum ığdır tarafları azeri nataşalarla dolmuş durumda Arenada çıktı bende orda izledim : )
-
ben ıgdır lıyım ve azerıyım kardesım tamam burada natasa cok ama adamlar aclıktan gelıyorlar ve bu yola dusuyorlar hele nahcıvanda ıs yok enflasyon yuksek 1 mılyon gorunce bıle adamlar bayram edıyor napsınlar garıbanlar bıor de ısın bu yonune bakın
-
bende ığdır taraflarındayım :) konunun nataşalarla ne alakası var anlamadım evet baya çok burda :D
-
ığdır-nataşa-azeri olayı kavrayamadım azerbeycandan mı nataşa geliyor?Yoksa yaşlı dedelere ordan getriyorlar, nataşalar rusta azerbeycana gidip ordan mı geliyorlar devre karıştı olayı çözeedim :D madem öyle bende ığrıda geliyorum karşılayın beni.
-
benim baba tarafıda azeri çok iriler boyları uzun iri iri adamlar hepsi :|
-
Zumsuk Nataşa yurtdışından gelen hayat kadınlarına takılan sıfat'tır : )
-
Lemuria bunu yazdı:
-----------------------------
Zumsuk Nataşa yurtdışından gelen hayat kadınlarına takılan sıfat'tır : )
-----------------------------
yaw nataşa denmesinin sebebi rtuslarda bu bir isimdir.:) ordanda bağlantı var ama hayır demek istediğim nataşa enrden çıktı azeriler ile bağlantıyı kuramadım. -
ben de azeriyim ığdırlıyım hoca :)
-
abı sız gelın ıgdır a bız agırlarız natasa ıstersenız bol bol var :D
-
Siteye birhayli Azeri müridimiz var Alexa olsun Google Analystcs den olsun Azerbaycan üzerinden çok fazla tık gelmektedir Tahribata :) http://tahribat.com/forumdisplayfolder.asp?folderid=36655 hatta buradada Azeri müritlerimize Selamlar olsun babında bir yazı yazmıştım :) Kardeş ülke sonuç olarak
