Bu Bilgisayar Nasıl Hızlanır ¿?
-

ekran kartı : http://i1007.hizliresim.com/2010/7/10/961.jpg
özellikler bu sadece ram yükseltirsem yeterli olur mu :W
zira acayip kasma oluyor makinada ara ara çok donuyor
-
ram yükseltmiş olsan o kadar büyük bir performans vereceğini sanmıyorum. sistem bilgisayarın en düşük parçasına göre kendisini ayarlar ve o şekilde çalışır.
-
işlemcini petium la değiştir permansı %30katlar celeron la ram arttırmanın pek faydası olmaz
-
o zaman hiç ram'a ilişmiyim
pentium işlemci kaça patlar bana ?
-
gittigidiyor a falan bak gormustum 20*30 lıraya :D
-
3 ghz pentium bol miktarda 2.elde war bulursn 30-40 liraya tak 1 gb ram oldu bitti
-
celeronlu ya core du yada pentium la deyiş,sonra ram değişirsin.1gb ram sana yeter yada 512ram al öbürünün yanına tak.800-900ram idare eder.
-
Anakartın pentium 4 desteği var mı onu bul ondan sonra al ram olayını da yine aynı şekilde kontrol et kaç mhz desteklediğine bak sendekiler kaç mhz ona da bak
-
bendekiler 400 mhz
az önce bi eleman geldi baktı ram'dandir dedi
512 kington ram 800mhz 30$+kdv filan dedi
-
linux kur linux. ubuntunun xfce masaustu modelini kur. yada flash diskten calisan linuxlardan kur. slax olabilir mesela
-
384 mb ram var,
tema dahil herşeyi kullanıyosun muhtemelen, windows acıldıktan sonra ilk actığım programla birlikte o ram dolar...
öncelik ram sonra işlemci güncellenmesi...
