Bu Bilgisayar Nasıl Hızlanır ¿?
-
bunlara para harcıcaksın sonra 6 ay içinde gene felaket bi yavaşlık.
toptan değiştirmen harici bir çözüm yok gibi.
işlemci değiştirceksin bu defa anakartının mahvolmuş olduğunu farketceksin.
sonra anakartı değiştirdikten sonra bi bakcaksınki ekran kartı yüzünden görüntü takılıyo onu değiştirdikten sonra ram yüzünden ekranda görüntünün yavaş olduğunu görüp ram değiştirceksin .... uzar gider kökten çözüm lazım :)
-
işlemciyi görünce konunun açılış tarihne bakam ihtiyacı duydum. O makınayı ne amaclı kullanıyorsun?
-
cyrpt bunu yazdı:
-----------------------------
işlemciyi görünce konunun açılış tarihne bakam ihtiyacı duydum. O makınayı ne amaclı kullanıyorsun?
-----------------------------
sadece recete girişi ve tbt için :W -
ddr ramler pa halı hiç gerek yok çok uygun fiyata lga 775 pin p4 2.6 işlrmci artı msi anakart 512 - 256 drr2 100 liraya vereyim düşünürsen hazır çalışır sistem isteyen olursa pm atsın
-
eski bilgisayarlarınızı çöpe atmayın veya hızlansın diye yeni donanıma para vermeyin. linux kurun paşa paşa kullanın be abi ! hem çok hızlı çalışır hemde virüs felan yok. linux kurunca eski bir bilgisayarda internete girmek, msn de sohbet etmek, ofis yazılımlarını kullanmak, müzik dinlemek, video izlemek gibi basit işlerinizi çok çok çok hızlı bir şekilde yapabilirsiniz.
-
balik_ bunu yazdı:
-----------------------------
eski bilgisayarlarınızı çöpe atmayın veya hızlansın diye yeni donanıma para vermeyin. linux kurun paşa paşa kullanın be abi ! hem çok hızlı çalışır hemde virüs felan yok. linux kurunca eski bir bilgisayarda internete girmek, msn de sohbet etmek, ofis yazılımlarını kullanmak, müzik dinlemek, video izlemek gibi basit işlerinizi çok çok çok hızlı bir şekilde yapabilirsiniz.
-----------------------------abi linux olmaz sanırsam eczane programı için
1 - eczanem diye bi program kullanıyoruz
2 - rootaganty ne o ile msxjava hedesinin yüklü olması lazım
-
linuxta wine diye bir program var windows programlarinin bazilarini calistirabiliyor. microsoft office 2003 ve diger bircok windows programini wine ile calistirabilirsin, senin eczanem programini ben linuxta deneme amacli kurup calistirayim diyecem ama hic zamanim yok.
-
400 mhz ile 800 mhz ramler bir arada çalışmaz bilgin olsun
eldekilerin üstüne 512 koyuyorum gibi düşünme sakkın
800 mhz ram alacaksan :)
-
elimde sıfıra yakın kingston 1gb ddr 400mhz ram ve zarar görmemiş 478pin p4 3.0ghz işlemci var.
internette surf yaparken falan gayet rahat.
anakart uyumluysa ve düşünüyorsan pmle.
